czwartek, 3 grudnia 2015

{128} Etui na bogato

Witajcie Moje Kochaniutkie, dziękuje Martusi, Danusi i Basieńce za miłe słowa i jeszcze raz serdecznie Wam gratuluję wygranej w moim Candy. Mam teraz bardzo przyjemny czas z czego ogromnie się cieszę, w końcu mogę odpoczywać i zająć się na spokojnie swoimi robótkami i większymi projektami. Mimo, że jeszcze się nie wysypiam za dobrze, to i tak osiągnęłam duży sukces bo mogę się zrelaksować, czego bardzo mi brakowało.Obraz Axla dla mojego Szwagra już prawie skończony, zostały mi jedynie kosmetyczne poprawki, a relację z mojej wystawy już niedługo opublikuję, gdyż dostałam zdjęcia z owego wydarzenia.
Trzy dni temu na blogu Szuflady pojawiło się fajne wyzwanie pod nazwą ' Połączenie'. Pomyślałam, że to coś dla mnie, gdyż ja jak już pewnie dawno zauważyłyście lubię ciekawe, czasem i dziwne połączenia. Przez ostatni tydzień chodziło mi po głowie, by zrobić cover na telefon, tak też wczoraj postanowiłam wydziergać sobie owy i ozdobić go koralikami. Efekt wygląda następująco :








Nie chciałam przesadzić z dekoracjami ( Jak mi się to czasem zdarza), ale chciałam zaakcentować je dużą ilością dekoracjii na 'Bogatym Serduszku' :)

Wydzergałam Etui na szydełku i połączyłam ,ten balejażowy róż z miętowym guziczkiem. Przyszyłam fioletowe filcowe serduszko i udekorowałam je Koralikami w różnych odcieniach ecru,bieli, błękitu a nawet i różu. Myślę, że włóczka i koraliki tworzą ze sobą delikatną i kobiecą parę.Wszystko połączyłam kontrastującą nitką koloru niebieskiego. Dlaczego? Bo nie byłabym sobą, gdybym nie dodała czegoś co nie zawsze ze sobą się zgodnie łączy. No, ale cóż taka ze mnie Artsytka hahahah. Moje Etui pragnę zgłosić na wyzwanie w
http://szuflada-szuflada.blogspot.ie/2015/12/wyzwanie-grudzien.html



Na sam koniec tradycjnie jakaś mała inspiracja, a dzisiaj obiecane trampki :)
Nie jestem osobą, która chodzi w szpilkach i balerinkach,ani taką, która ma mnóstwo par butów.Ja mam zaledwie parę, ale za to mam fioła na punkcie trampek!Uwielbiam je, pasują pratycznie do wszystkiego i odejmują mi lat hihih ;)




Converse No lace, Kolekcja dziecięca, ale był rozmiar 39 więc musiałam je mieć:)


Bardzo wygodne i w dodatku sznurować nie trzeba :)
 I jeszcze rysunek z mojej wystawy :) Wiecie Kto to? :) Pod powiem,że ten Pan grał w Hobbicie i Władcy Pierścieni :) Rysunek zajał mi ponad trzy tygodnie.



No dobrze Moje Kochane, ja już uciekam bo mam nie małe zaległości u Was. Buziaczki :*


68 komentarzy:

  1. Ojej, to jest rysunek? Nie do wiary! Wygląda jak fotografia. Jesteś zdolna do granic możliwości Szymko. Nie wiem kim jest ten pan ale cudownie go naszkicowałaś.
    Etui śliczniutkie, pięknie dobrałaś koraliki, wyglądają tak glamour:))) a futerał jest delikatnie kobiecy. Bardzo mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Anitko za tak miłe słowa! Jesteś Kochana :* Cieszę się, że Etui się podoba

      Usuń
    2. Etui jest cool ...strojne.
      Rysunek wyglada jak foto,jest rewelacyjny.Kolekcja trampek pierwszorzedna.Kazdy ma jakiegos fiola ,wazne aby byl spoko.
      Szymko ,masz talent :-) Pozdrawiam serdeczie.

      Usuń
    3. Dziękuje Elu , bardzo mi miło ! Pozdrowionka

      Usuń
  2. Powiem Ci ze etui fajne. Kolekcja trampek do pozazdroszczenia ale obraz jest rewelacyjny. Jestem pod wielkim wrazeniem piiekny

    OdpowiedzUsuń
  3. też myślałam że to zdjęcie!
    Szymciu on jest genialny!!
    etui jest bardzo praktyczne o czym sama sie ostatnio przekonałam;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Renatko Kochna :* A etui okazało się być i dla mnie bardzo przydatne :)

      Usuń
  4. Szymciu ochana jeśli to jest rysunek to kłaniam się nisko po same...nie dokońćzę haha.Normalnie nie do uwierzenia jak ślicznie szkicujesz,rysujesz czy malujesz.
    Co do etui jest piękne,szczególnie to serduszko mnie zauroczyło.
    Ja też raczej nie chodzę w szpilkach,jedynie na większe wyjścia zakładam,za to kocham adidasy,one są wygodne i mogę wszędzie na szybko dolecieć ,czy dobiegnąć .Najbardziej mnie śmieszą te babeczki na wysokich obcasach ,obładowane torbami zakupów.
    Miłego dnia kochana ,buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah Danusiu Kochana, Ty jak zawsze mi poprawiasz humor , Adidasy też lubię, teraz poluję na new balance lub sketchery, ale trochę przekraczają mój budżet :/. Dziekuje Kochana za miłe słowa :* Buziaki Danusiu

      Usuń
  5. Szymciu jak bym Cie nie znała to bym powiedziała, że to jest zdjęcie a nie szkic namalowany przez Ciebie . Jest niesamowity, chyba będę jeszcze kiedys sie chwalic , że znam tą sławna malarkę, masz niesamowity talent do rysunku i to te grafiki ołówkowe podobaja mi się u Ciebie najbardziej .
    Kolekcja trampek imonująca, ja tez bardzo lubię wygodne płaskie butki , no ale na trampeczki to jestem chyba juz za stara , aczkolwiek latem zakupiłam sobie śliczne tenisówki :-)
    Etui fajne i przede wszystkim praktyczne a takie robótki najbardziej lubię.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Moja Aniulku, trampeczki są dla wszystkich w każdym wieku! Najważniejsze żeby się czuć dobrze i wygodnie Kochana. Tenisówki też lubię, a wręcz uwielbiam. Kochana Dziękuje Ci za tak miłe słowa , normalnie aż urosłym w skrzydła. Dziękuje, że stawiasz na mnie tak wysoko, bardzo wiele to dla mnie znaczy. Buziaki Kochana

      Usuń
  6. Rysunek niesamowity, jestem po wrażeniem! Etui prezentuję się bardzo ładnie :) Też uwielbiam trampki, pozwalają stworzyć fajny styl - pół elegancki, pół sportowy, mój ulubiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jacie pierdziele....jak ty rewelacyjnie malujesz :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! niesamowite !!!!!!!!!!!!!!!!! mega szok :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jecjiu, Martusiu , dziękuje CI ślicznie :* Bardzo mi miło jest , że tak mówisz :*

      Usuń
  8. Nieee,no ja nie mogę tutaj wchodzić,bo mnie rozwalają Twoje rysunki i na niczym innym nie mogę się skupić;))
    Tak sobie patrzę na Twoje prace,na Twoje zdjęcia,na Ciebie i widzę mega barwną postać,pozytywnie zakręconą,która z jednej strony biega w trampkach,ma odważne i superowe tatuaże,a z drugiej strony tworzy piekne i słodkie etui z koralikami i serduchem;))
    No takie kombinacje to ja uwielbiam i nie mówię o etui;))
    Szkoda,że tak daleko mieszkasz;))Cmokasy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku Ilonko, jak tylko przeczytałam Twój Komentarz to mi się serce rozplynęło ze wzruszenia... pięknie napisałaś i sprawiłaś mi wielką radość! Dziękuje Ci za to ! Dziękuje za pochwalenie moich prac i mojej osoby, Boziu naprawdę aż mi słów zabrakło ... Po prostu dziękuję, dodałaś mi skrzydła. A Irlandia nie taka wielka, musimy zoorganizować jakieś spotkanie jeśli byś chciała .Buziaczki Kochana :*

      Usuń
  9. Witaj;)Zacznę od etui-cieplej się robi jak na nie patrzę. Trampki-sama uwielbiam,więc rozumiem Cię doskonale;)świetne;)Na koniec wielki ukłon w stronę rysunku,oczywiście chodzi o Ian McKellen-totalny odlot-jak zdjęcie...niesamowity;) Brak mi słów normalnie;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje CI ślicznie! Cieszę się, że wyglada jak zdjęcie:* I oczywiscie zgadlas :* :*

      Usuń
  10. Wspaniały portret - dla mnie jesteś mistrzem... szczęka mi opadła...
    Etui wspaniałe :-) Śliczne serduszko.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Etui jest śliczne ale ten szkic... Serio Ty to rysowałaś? Sama? Nie żadna drukarka?! WOW!!!
    Michael Gambon jest fantastycznym aktorem ale nie mogę się napatrzeć w to jak Go odwzorowałaś!
    Patrzę na jego zdjęcia i nie widzę różnicy! Jestem pod zrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Paulinko! Strasznie się namęczyłam z tym rysunkiem, ale się udało ! Buziaczki :*

      Usuń
  12. Ian McKellen, cudowny portret, jak dokładnie narysowałaś wszystkie zmarszczki, jestem pod wrażeniem.
    Etui bardzo fajne i słodkie. Też lubię trampki, mój mąż uwielbia je jeszcze bardziej :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz kochana talent, malujesz przepięknie. O ile się nie mylę to On grał Gandalfa prawda? :)
    Etui sobie wydziergałaś świetne. A jaką masz kolekcję trampeczek, fajne kolorki. Jednak to nie mój styl. Ja jestem z tych co lubią buty na wyższym obcasie, ale nie szpilki, bo na chodzenie w nich niestety nie pozwala mi już mój kręgosłup...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest Lidziu! Ten Pan grał Gandalfa:) Dziękuje za miłe słowa :) Buziaki

      Usuń
  14. Wgapiam się w rysunek i nie mogę uwierzyć, że można tak dokładnie oddać starość z jej zmarszczkami, cieniami, worami pod oczami itp. Powiem jak Ania - cieszę się, że mogłam Cię poznać, ze kiedyś będę mogła szczycić się że Cie znam!
    Etui sliczne. Życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu jak mi miło! Kochana! Cieszę się że również stawiasz na mnie wysoko! Buziaczki:*

      Usuń
  15. Najchętniej podpisałabym się pod komentarzem Ilonki. Jesteś Szymciu pełna cudnych sprzeczności i niezwykłych talentów. Nad szkicem mogę tylko westchnąć i pomarzyć.
    Etui urocze, koralikowy akcent nadaje mu charakteru.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Etui super, również uwielbiam łączenie technik i mam plan coś do Szuflady poczynić. Super są także Twoje trampki, uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać co stworzysz w takim razie ! Buziaki :)

      Usuń
  17. Szymuś, cudnie rysujesz! toż ten rysunek wygląda rewelacyjnie! Etui także bardzo fajne, taka mała odmiana i serduszko idealnie pasuje do całości, a Twoją kolekcję trampek podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak na bogato! Ale mnie bardziej kojarzy się z ciepłym kubraczkiem .
    ps nie wiem jak można narysować taką twraz.. nie mieści mi się to w głowie... GENIALNIE KOCHANA!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak na bogato! Ale mnie bardziej kojarzy się z ciepłym kubraczkiem .
    ps nie wiem jak można narysować taką twraz.. nie mieści mi się to w głowie... GENIALNIE KOCHANA!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Szymuś - etui cudne, urocze i baaaardzo kobiece! Kochanie - rysunek - genialny!!!!
    Brak mi słów, po prostu.
    Ściskam CIę mocno i gratuluje pięknych prac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięuje Aniu Kochana, jak zawsze obdarowywujesz mnie ciepłymi słowami!

      Usuń
  21. Masz dziewczyno talent!
    Szymko, to co tworzysz, rysunki i nie tylko to kawał dobrej roboty..
    SZACUN...

    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  22. Etui jest piękne i urocze.Zachęciłaś mnie do zrobienia.A rysunek -no nie wierzę po prostu mistrzostwo świata:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Etui świetne. Obraz mnie zachwycił mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę się napatrzeć na Twoje rysunki <3 wrzucaj ich jak najwięcej!!!
    etui jest urocze :)
    a trampki też uwielbiam :D chociaż ja wolę te niższe :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Szymciu, dla mnie jesteś MISTRZEM portretu. Potrafisz bardzo realistycznie oddać szczegóły upływającego czasu. Nawet zdjęcie nie byłoby tak realistyczne. Portret Pana od Gandalfa jest idealny. Podziwiam Twoje rysunki, a właściwie to Twoje dzieła, bo rysunek to ja sobie mogę narysować, a Twoja twórczość powala na kolana.
    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efciu Kochana, dziękuje CI pięknie za takie komplementy !:*

      Usuń
  26. Szymciu! takie "drobiazgi" są najwspanialsze, własnoręcznie zrobione. Śliczne to etui. Też myślałam o podobnym , bo mąż mi zamówił nowy telefon. Twój rysunek - CUDO!!!!!! Pozdrawiam i dziękuje ,że do mnie zaglądasz

    OdpowiedzUsuń
  27. Etui super , jestem pod ogromnym wrażeniem portretu
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Etui super! Rysunek iście fotograficzna dokładność.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ świetny Gandalf :D naprawdę, co rusz widzę Twoją twórczość, to po prostu raz za razem jestem w coraz większym szoku :D /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. O rety dziewczyno, jaka Ty zdolna jesteś! I to tak wszechstronnie. Dopiero dziś znalazłam dłuższą chwilę żeby trochę poszperać u Ciebie. Chapeau bas!

    OdpowiedzUsuń
  31. Szymciu etui słodkie i oryginalne :)
    Trampki kocham ale mam też inne buty bo ja kocham buty a najbardziej motocyklowe (stylizoane , na motorze nie jeżdże - jeszcze ) ale najbardziej ujął mnie portret i to nie ze względu na warsztat bo to swoją drogą docenić należy ale na środki wyrazu , on ma zawsze takie jakby zapłakane , pełne współczucia oczy , nawet wtedy kiedy jest ,, szczęśliwy '' i masz.... są takie jak nic - Bomba !

    OdpowiedzUsuń
  32. Urocze etui :) Rysunki twoje są mistrzowskie, uwielbiam :) Sama kiedyś tworzyłam w ołówku i żałuję, że odeszłam od tego. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Rysunek jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej Kochana ale Ty pieknie rysujesz o ja Cie!! Jest swietny :) a atui cud miod i orzeszki :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne Etui .Zawsze cieszę się widząc szydełkowe prace.Rysunek jest genialny widać prawdziwy talent .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Etui bardzo fajne, dziękuję za udział w wyzwaniu!
    Natomiast rysunek piękny, dla mnie rysowanie starszych ludzi to zawsze było mistrzostwo!
    No i trampki fajne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)