środa, 9 grudnia 2015

{129} Jesienna Pocztówka

Witajcie Moje Kochane! Jak się macie? Ja miałam ostatnio wiele wrażeń, ale muszę rozdzielić to wszystko na parę postów, bo Was zamęcze moimi gigantycznymi postami!Mój Ukochany Szymcio ostatnio obdarował mnie takimi niespodziankami, że sama nie wiem od czego bym miała zacząć, ale o tym w następnym postach ;)
 Obraz Axl'a już skończyłam i zawiozłam dla Filipa-mojego Szwagra, ale niestety strzeliłam gafę i zapomniałam zrobić zdjęcia dlatego też nie mogę Wam dzisiaj go pokazać. Jednak co mogę pokazać to przemiłą niespodziankę jaką mi sprawił Filip. Tego samego dnia kiedy dałam Filipowi obraz on zjawił się wieczorem z bukietem kwiatów i mnóstwem słodyczy. Strasznie się ucieszyłam! Bo ja uwielbiam niespodzianki i ja zawsze cieszę się ze wszystkich gestów! Zdjęcie możecie zobaczyć pod koniec posta:)
W świecie robótkowym dużo się u mnie dzieje, mam mnostwo projektów do skończenia, ale staram sobie to rozkładać racjonalnie gdyż muszę mieć czas na odpoczynek i relaks. Bo wiem, że to jest najważniejsze !
Kochane Moje, moja pracownia w końcu jest skończona!Zdjęcie pokaże Wam już w krótce, bo jeszcze muszę wnieść parę kosmetycznych poprawek, ale strasznie się cieszę bo w końcu mam swój stały kącik na tworzenie. Miałam zamiar dzisiaj wstawić post ze świąteczną inspiracją, jednakże chce należycie pożegnać jesień, którą tak na prawdę nie miałam jak i kiedy się nacieszyć :( U mnie ostatnio były duże sztormy i teraz są powodzie, cały park zalany tragedia... ale na szczęście mieszkam dość daleko od rzeki :) W związu z tym zrobiłam pracę z myślą o pewnej osóbce. Zrobiłam pocztówkę o wspomnieniu z Jesieni. Już niedługo owa pocztówka poleci do Polski:)



Pocztówka jest połączeniem Scrapków i Decoupage. Na pocztówce jest wszystko co znaleść możecie w Lesie,-piękne zwierzątka, wieczne zielone rośliny, grzyby, złote liście :) Mam nadzieję, że Obdarowanej będzie się podobać :) hihih już niedługo dowiecie się kto to taki ;)

Moją pracę pragnę zgłosić również na wyzwanie w Szufladzie
 http://szuflada-szuflada.blogspot.ie/2015/11/otworz-szuflade-jesienny-spacer-w-lesie.html



I na koniec tak jak obiecałam zdjęcie niespodzianki :


Ostatnim razem świetnie odgadłyście Ian'a McKellena- Gandalfa , a czy tego Świętej Pamięci Pana rozpoznajecie? Tak jak nad poprzednim rysunku spędziłam powyżej trzy tygodnie.


Trzymajcie się Kochane ! Do następnego :)


63 komentarze:

  1. Kochana kreska świetna Robin W. jak żywy nie ? aczkolwiek nie żebym go spotkała poza ekranem :DDDD
    Pocztówka świetna- w sam raz na pogodę za oknem ;))
    buziaki pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jestem pod wrażeniem portretu! Karteczka też bardzo ładnie wyszła :) Zazdraszczam prezentu i czekam na zdjęcia z pracowni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś wielka fanka pocztówek jestem zauroczona! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną karteczkę stworzyłaś, ale rysunek Robina Wiliamsa jest ...no brak mi słów, mam wrażenie, że oglądam zdjęcie, jestem w szoku, ze tak można rysować, odtwarzając za pomocą kreski każdy detal. podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymciu o ile mnie pamięc nie myli to te prezenty z wiadomej okazji:-) Życze cie wszystkiego najlepszego , duzo zdrówka , pogody ducha, spełnienia wszystkich Twoich marzeń tych duzych i tych całkiem malutkich .
      Karteczka bardzo fajna a rysunek ... no cóż szczęka mi opadła. Jestes niesamowita . Takie zdolności to wielki skarb, obrazek wyglada jak zdjęcie az mi się wierzyc nie chce , że to zostało narysowane Twoja ręką.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Kasieńko dziękuje Ci ślicznie jesteś Kochana ! Tak ANiulka, większość z nich jest na moje urodzinki hihihih. Dziękuje Ci za życzenia Kochana.

      Usuń
  5. Szkic swietny. Jestem pod wrazeniem. Karteczka wyszla Ci śliczna chociaz jak dla mnie jest letnia i sloneczna nie jesienna)))) slodyczy zazdraszczam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Portret Robina jak żywy,a karteczka przepiękna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Portret jest fantastyczny, trudno zgadnąć że to ołówek. Masz Szymciu niezwykły talent. Jesienna karteczka jest przeurocza, na pewna sprawi komuś mnóstwo radości.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ewuniu, jak zawsze obdarowywujesz mnie ciepłymi słowami :)

      Usuń
  8. Piękna pocztówka. A portret - wow - wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  9. Któż by nie poznał Robina? :) Jesteś niesamowita z tym malowaniem, wyglądają jak żywi :) Prezent od Filipa świetny, też bym się z takiego ucieszyła. No i baaardzo fajna jesienna karteczka. ktokolwiek zostanie nią obdarowany, na pewno będzie zadowolony :) A resztę będę chwalić jak już pokażesz zdjęcia :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Aktor jak żywy, ależ Ty masz dar....!!!! a karteczka taka jesienna i nostalgiczna, uwielbiam taki właśnie klimat....no i gratuluję docenienia Twojej pracy przez szwagra. To takie miłe...Pozdrawiam Szymciu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście rozpoznaję:)) jesteś mega zdolna Szymko, o czym już pisałam. O jak ja się cieszę, że trafiłam do Twojego bloga:)) tak lubię tu zaglądać. U Ciebie tyle się zawsze dzieje. A ile obietnic w tym poście;) no ja teraz na to wszystko czekam:) karteczka jest przemiła i na pewno będzie miała uznanie u obdarowanej osoby. Aż jej zazdroszczę:)) pozdrawiam Cię radośnie i wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko Kochana, dziękuje Ci za tak śliczne słowa :)

      Usuń
  12. Niesamowicie realistycznie odzwierciedliłaś jednego z najlepszych aktorów ...zamykam oczy i mam go w roli opiekunki domowej ....a twój obraz nieziemski :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. No Szymciu moja droga padłam z wrażenia:)
    Od razu widać kto, ale ja sie zastanawiam jak można tak rysować?
    Masz wielki talent i dbaj o niego jak o największy dar !
    A karteczka jak zwykle świetna, słodyczy zaś zazdraszczam :D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczna karteczka.Rysunek realistyczny.Twoje prace mnie zachwycaja.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. No witaj moja droga, wcale sie nie dziwie, ze masz tyle niespodzianek, skoro z CIebie taka fajowa dziewczyna. Jestem pod wrazeniem portretu, wyszedl Ci genialny, jak zywy. A karteczka, wyjatkowa i obdarowana osoba bedzie zachwycona.Pozdrawiam!! i dziekuje za obecnosc u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka przecudnej urody, lubię takie motywy. Masz ogromny talent ... i tak trzymaj.
    Wszystkiego najlepszego życze i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka śliczne kartka !!! cała reszta również! A rysunek pięknY. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście że rozpoznaję Robin Williams. Szkoda, że już go z nami nie ma, był jednym z moich ulubionych aktorów. Pięknie go narysowałaś Droga Szymko.
    Szkoda, że nie masz zdjęcia Axl'a.
    Twój szwagier musi być zachwycony takim prezentem :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szymciu potrafisz działać ołówkiem cuda! Robin wyszedł jak prawdziwy tylko kolorowo mu brakuje ;) a karteczki super i zawiera wszystko co jest w lesie. A ten zajączek jest uroczy!
    Prezent od szwagra udany - takie drobne gesty tak na prawdę są najbardziej wartościowe.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekna karteczka. Super prezenty. Rysunek świetny, idealnie dopracowany. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje prace sa niesamowite! Masz wielki talent! Pocztówka śliczna! Życze Ci powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pocztówka jest przepiękna a Robin jak żywy, więc talent w swych rączkach posiadasz bez dwóch zdań:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna pocztówka!
    Szymciu, szkoda, że nie zrobiłaś zdjęcia obrazowi, ale na pewno jest udany jak i inne Twoje prace.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana ,ja bardzo chętnie oglądam wszystkie Twoje prace,ale wybacz,rysunki mnie powalają za każdym razem.
    Kartka bardzo oryginalna,pomysłowa i śliczna,ale rysunek ...ach co ja będę pisać,kiedy słów mi brak;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ilonko, jest mi bardzo miło, dziękuje za każde Twoje słowo ! :*

      Usuń
  25. Wow, masz naprawdę ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szymciu, jeszcze kolejny raz napisze, że talent masz ogromny. Rysunek jest perfekcyjny w każdym calu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkic to istna rewelacja, jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod wrażeniem kartki, poczułam się, jak w prawdziwym lesie. Jesteś niesamowicie zdolna.

    OdpowiedzUsuń
  29. Szymko, jak patrze na te Twoje rysunki to normalnie szczeka mi opada i bedzie opadać. Przecież nasz Robin W. jest bardziej realny niż on sam :)) Cudo, cudo cudo itd.
    Buziaki kochana
    Ps. CUDO :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Pocztówka iście jesienna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietna jest i ten rysunek... Poemat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)