niedziela, 13 grudnia 2015

{130} Święta!-Dekoracje z filcu

Ho Ho HO ! Takim świątecznym akcentem Was dziś witam Moje Kochane Perełeczki. Otóż w końcu udało mi się zrobić jakąś dekorację/inspirację na święta. Niestety przyznać tylko muszę, że zabrakło mi czasu na zrobienie więcej :( Mam zamówienia na dwa obrazy i nie mam szans na wyrobienie się ze swoimi planami w kwestii dekoracjii Świątecznych. Jednakże będe mieć jeszcze jedną dekorację świąteczną, nietypową, ale moją ulubioną, którą tworze na wyzwanie w Retrokraft Shop i zobaczycie ją w natsępnympoście. Już w tamtym roku chciałam zrobić zawieszki z Filcu. Nie miałam go dużo, bo większość poszła na Hamaki dla Szczrków moich, ale i tak z resztek udało mi się coś wykombinować. Mam nadzieję, że Wam się choć troszkę spodobają :)


Mamy Choinki, Cukierki i Ciasteczko


Niestety, tak....jestem tego świadoma, że ciasteczko raczej przypomina laleczke Voodoo hahah




Moje Filcowe choineczki pragnę zgłosić na wyzwanie w Świat Namaste


Święta zbliżają się wielkimi krokami, jestem taka podekscytowana! Jednakże w tym roku daruję sobie tą całą masę gotowania. Przygotuje skromny stół a w Wigilię, spędzimy po Irlandzku, czyli jedzeniem z restauracjii hihi. W każdym bądź razie mój Ukochany upiecze mi pysznego Makowca, mniam ! Mój Robaczek, muszę tutaj skromnie stwierdzić, iż jest najlepszym cukiernikiem na świecie. To co mój ukochany potrafi stworzyć to jest niemiłosiernie pyszne!Ostatnio robił tort na zamówienie na szybko i nie został nawet tyci okruszek :) a tutaj fotka :)





Ostatnio spotkała mi miła niespodzianka, gdyż dostałam się do DT na blogu DIY=ZTS z czego niezmiernie się cieszę, zapraszam na ten blog na aktualne Candy :)




Jeszcze Moje Skarbusie Kochane, są tak inteligentne i tak potrafią okazywać miłość do człowieka, że jestem zdumiona tymi zwierzętami.Walczą o nasze względy, reagują na komendy i uroczą się bawią. Są niesamowite i Kocham Je. 


W Następnym poście, pokaże Wam jakimi prezentami mnie odbarowała Moja Kochana Martusia, cieszyłam się jak dziecko! Same zobaczycie jakie cuda dostałam, aż sama sobie zazdroszczę !Jeszcze to tak miło się składa, że dostałam prezencik tuż przed moimi urodzinami, jak ja się cieszę! Kochana Martusiu nawet nie wiesz ile mam radości dzięki Tobie i dla Ciebie Tworzę coś od serca <3 
Dobrze Kochaniutkie Moje, jak zwykle mój post sięga kolosalnych rozmiarów z toną zdjęć, także czas już zakończyć i wyruszyć na Wasze piękne blogi. Buziaki Kochane.


66 komentarzy:

  1. Filcaki bardzo mi sie podobają . Sa świąteczne to widac a ze filcowe czyli ciepłe wiec dokładnie zimowo -świąteczne skojarzenia.
    Mamy sa naukochańsze!!!! Zwierzaki urocze:)
    A torcik mniam :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Filcowe ozdoby są rewelacyjne, idealne na świąteczną choinkę. Taki cukiernik to skarb, torcik smakowicie i pięknie wygląda. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Do pewnego momentu myślałam, że moim ulubieńcem tego posta będzie Ciastek, ale zmieniłam zdanie, jak zobaczyłam szczurki! Uwielbiam te zwierzęta! Miałam kiedyś jednego, bardzo inteligentne i wdzięczne stworzenia :) I nie wiem, co jest strasznego dla niektórych w ich ogonach, bo są bardzo przyjemne w dotyku. A cukiernika w domu zazdraszczam, oj zazdraszczam! Mój mąż nie piecze, bo nie umie, ja nie piekę, bo mam okropny piekarnik, który nie współpracuje ze mną ani trochę przy ciastach. Na smakołyki jeżdżę do siostry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Kochana, ja też się dziwię czemu Ludzie się brzydzą ognków lub w ogole mówią że to straszne zwierzęta. A to jakże inteligentne i uczuciowe zwierzątka. Cieszę się że popierasz moje Małe dzieciątka, strasznie się cieszę Kochana. Buziaczki :*

      Usuń
  4. Jakie masz cudne szczurki, to przesłodkie i bardzo inteligentne zwierzątka - ja uwielbiam!
    Szymciu, Twoje dekoracje - jak z bajki, takie kochane, przytulaśne!
    Cudnie u Ciebie, już tak świątecznie. CAŁUSKI <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniusia Kochana, cieszę się że moje dzieciątka Ci się podobają. Dziękuje za wspaniałe słowa . Buziaki

      Usuń
  5. Jakie śliczne :)) chętnie bym takie widziała u siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szymciu, ja tam nie wiem co Ty chcesz od piernikowego ludzika. Dla mnie to on właśnie wygląda najapetyczniej, choć z filcu. Ja uwielbiam pierniczki :) Moja Wigilia jest zawsze tradycyjna z dużą ilością bliskich przy stole, ale nie dziwi mnie twój wybór, wszak każdy ten wyjątkowy dzień powinien spędzić według własnego uznania. Super, że ludzie doceniają Twoją twórczość i masz wciąż nowe zamówienia, oby było ich zawsze jak najwięcej (ale do przerobienia ;))
    Co do szczurków, to też uważam, że to cudowne stworzonka, inteligentne, mięciutkie i kochane. Ale mam 4 koty, więc ich hodowanie w domu byłoby dla nich niebezpieczne. Powiem Ci, że te ich uszka to są do zacałowania :)))
    Tort robiony przez męża jest tak apetyczny, ze mi ślina cieknie na sam widok. Taki małżonek to skarb :) Mój nie piecze, ale kupuje ciasta, żebym ja nie musiała spędzać godzin przy garach :)))))
    Pozdrawiam Cię Szymciu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku Efciu moja Kochana, Ty to zawsze ocieplasz moje serduszko swoimi słowami. Często aż się wzruszam kiedy czytam Twoje komentarze skierowane do mnie. Jesteś wspaniałą osóbką. Wiem że kotki i szczurki mogą żyć jak przyjaciele, ale muszą wychowywać od małego, bo jednak jak kotek jest za dorosły to mimo że można go oswoić to nigdy nie wiadomo czy nie włączy mu się instykt macierzyński. A Kochana widzę że i Ty masz wspaniałego Męża który Ciebie wyręcza :* Cieszę się, buziaczki Kochana

      Usuń
  7. Szymciu filciaki podobają sie i to bardzo:)
    natomiast tego ostatniego zdjęcia omijam z daleka- nie lubimy się z tymi zwierzątkami :)
    buziaki a cukiernika zazdroszczę, bo choć sama lubię piec to z chęcią wcinam ciasta przygotowanych przez innych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Filcowe ozdoby rewelacyjne!!! Tort-tylko pozazdrościć,bo prezentuje się wspaniale!!! A szczureczki są przesympatyczne,jakie żywe oczka mają.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana, tak oczęta mają przeurocze, jak dwie perełki :) Buziaki

      Usuń
  9. Lubię filcowe dekoracje świąteczne, u siebie mam czerwone reniferki :) Twoje też bardzo mi się podobają. Jestem pod wrażeniem zdolności cukierniczych Twojego męża, przepiękny tort i na pewno bardzo smaczny. Mój mąż również lubi piec, ale bardziej dla nas, amatorsko. Słodziaki te Twoje szczurki Szymko :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są te filcaki, takie wesolutkie i takie powinny być. A takich pyszności, jakie Twój mężuś tworzy to aż Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Filcaki lubię i ja, teraz tylko ubierać mieszkanie i choinkę.Tort, chylę czola, musi byc apetyczny,ma szcurki, to prawda, bardzo mądre zwierzątka.Dziękuję za obenośč u mnie i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Kasieńko uwielbiam Ciebie odwiedzać, dziękuje za miłe słowa :)

      Usuń
  12. Już w miniaturce spodobały mi się te urocze ozdóbki:) a szczurki wyglądają tak milutko:)) jednak dla mnie to tylko na zdjęciach tak jest.
    Tort jest piękny. No niemożliwe zdolności. Korzystaj Szymko z takich pyszności, słodkości. O jak bym chciała żeby mi ktoś piekł. Ja tak lubię ciasta:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko Kochana, dziękuje Ci za tak miłe słowa :*

      Usuń
  13. Najlepszy jest piernikowy ludek :) świetny ! A szczurki świetne:) ja zawsze miałam jakiś psotników. A ostatni szczur Antosia złamała mi serce jak odeszła - była cała biała :)
    ps zapraszam na rozdanie do mnie - jak Ci się spodoba :)
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och to musiała być piękna <3 Pół roku temu opóścił nas Pietruszka, bardzo tęsknie za nim :(

      Usuń
  14. ozdoby są rewelacyjne szczurki słodkie a tort mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana zapraszam po nominację Liebster Blog Award na mojego bloga. To świetna zabawa a nominowałam Cię dlatego, żę motywujesz mnie każdego dnia do działania artystycznego :) Pozdrawiam elwira-art

    OdpowiedzUsuń
  16. kazdza ozdobka jest fantastyczna :) i cisteczko do zjedzenia, ozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie ozdobki sa świetne , a ciasto do zjedzenia nie wiem co Ty od niego chcesz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne te flicowe ozdobki :) Tort,aż zaniemówiłam!!! A muszę Ci się pochwalić, że dostałam zamówienie na portet!!! Ja też się cieszę, że jesteśmy rayem w drużnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szymciu, mów co chcesz, ale laleczka voodoo wymiata :-)
    Futrzaki lubię wszystkie, więc Twoje zwierzątka uważam że są cudowne. Kiedyś miałam chomiczki i lubiłam je obserwować, były takie wdzięczne :-)
    Za tortami nie przepadam, ale doceniam wkład w ich przygotowanie i ozdobienie - wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chomiczki też uwielbiam są kochane ! <3 Jest mi niezmiernie miło czytając Twój komentarz jesteś Kochana dla mnie , cieszę się że laleczka voodoo daję radę hahah ;) Buziaczki

      Usuń
  20. O kurde ale masz tego swojego Szymeczka zdolnego,świetny ten torcik a pewnie smakowity jak delicje.Kochana filcowe ozdoby są piękne i co najważniejsze robione z sercem ,myślami już przy świetach ,że nie ma nic piękniejszego.
    Szymeczko ja dziś krótko bo mam takie tyły ,że głowa mała
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och to prawda Moja Danusiu, Szymcio jest bardzo uzdolniony kulinarnie <3 Całuje Ciebie z całego serca

      Usuń
  21. Szymeczko, filcowe ozdóbki są śliczne;) Ale tym tortem, to spowodowałaś u mnie nie tylki ślinotok, ale i oczopląs;););)Nie ma to, jak dwoje zdolnych;) Pozdrawiam Cię gorąco i przesyłam buziaki;)
    P.S. Napisik już ,,załapałam";) Dziękuję za pomoc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że załapałaś Kochana, jakby co to daj znać Kochana :*

      Usuń
  22. No to powiadasz że Szymek jest znanym w Irlandii cukiernikiem , hm... chyba faktycznie ma talent cukierniczy bo ten torcik wygląda tak apetycznie , że i u mnie chyba by nie została ani okruszek.
    Filcowe zawieszki sa cudne , i ten ludzikowy pierniczek podoba mi się chyba najbardziej , aczkolwiek choinki tez sa superowe.
    Jedzonko z knajpy u mnie by nie przeszło > chciałam zamówić pierogi to mój Mąz spojrzał na mnie jak na ufoludka. Nie pozostało nic innego jak zabrać się za klejenie :-)
    Buziaczki Szymciu i powodzenia w tym wyzywaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah nie dziwię się Kochana, zapewne cuda działasz w kuchni :* W Polsce by było pewnie inaczej ale tutaj inaczej obchodzą święta :( Buziaczki Aniulka :*

      Usuń
  23. filcaczki slodkie i śliczne! gratuluję dostania się do DT , tort wygląda przepysznie, aż chciałoby się uszczknąć okruszek...pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne te filcaki na choinkę !!! W ogóle nie wiem co ja tu robię,siedząc przed kompem - zamiast czynić przygotowania do świąt...och ! Szczurki śliczne !
    Gdybym miała kiedyś świadomie zrezygnować ze świątecznej wigilii - to nie zrezygnowałabym, bo byłoby mi strasznie przykro. Chyba, że sytuacja bycia gdzieś, w jakiś innych warunkach zmusiłaby mnie, że nie byłoby wspólnych, rodzinnych świąt - to wtedy mówi się "trudno" i żyje się dalej ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak jest Ulu :) W irlandii Wigilii nie obchodzą i trochę Polska tradycja idzie w zapomnienie.... Dziękuje za miłe słowa :) Pozdrawiam

      Usuń
  25. filcowe ozdoby bardzo ładne, ale się śmiałam z laleczki voodoo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wygląda naprawde smakowicie i pieknie!/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  27. Szymciu, filcowe zawieszki urocze! Choineczki śliczne...ale lala ciasteczkowa jest super!!!! Fajnie Ci wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach nie napisałam nic o szczurkach:) To wspaniałe zwierzątka i bardzo mądre. Nie dziwię się, że je uwielbiasz. ?U mnie w stawie mieszkają szczurki, ale w burym kolorze:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne ozdóbki wyczarowałaś :)
    Jestem pod wrażeniem,co można stworzyć z filcu :)
    Pozdrowionka serdeczne :)
    I podziękowania Szymko za tyle ciepłych słów pozostawionych u mnie :)
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocze są te filcowe drobiazgi, piernikowy ludzik też mi się podoba i wcale nie skojarzyłam go z laleczką Voodoo.
    Gratuluję Ci awansu do DT - zastanawiam się jak znajdziesz czas na to wszystko? Prawdziwa iskierka z Ciebie Szymciu. Zazdroszczę Ci takiego słodziutkiego męża. Mój kucharzy, nie mogę powiedzieć ale do pieczenia ma lewe ręce. Szczurków nigdy nie miałam ale syn ma myszoskoczki - bardzo milutkie stworzonka. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  31. Własnoręcznie zrobione ozdoby choinkowe cieszą najbardziej i dlatego my w tym roku robimy tyci pierniczki na naszą tyci choineczkę. :-)) A Twoje filcaczki są piękne i będą wspaniałą ozdobą...
    Jeżeli ten torcik smakował tak fantastycznie jak wyglądał, to nie dziwi mnie, że ani jedna okruszka nie została po nim...
    A co do szczurków, to kusi mnie, żeby własnego sobie sprawić, bo to bardzo inteligentne zwierzątka są, ale jak sobie wyobrażę minę innych domowników, to - z uśmiechem na ustach - pomysł odkładam na później... :-))))

    OdpowiedzUsuń
  32. sliczne :) zapraszam an rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Te filcowe ozdoby wyglądają oszałamiająco. Sam chętnie chciałbym móc je oglądać w swoim domu, ale to może kiedyś :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  34. miec takiego cukiernika to skarb! codziennie na deser cos innego:) troche zazdroszcze. a z drugiej strony to niebezpieczne, bo jakbym tak jadła te wszystkie slodkosci, to zle by ze mna bylo. a filcaki kapitalnie Ci wyszly.

    OdpowiedzUsuń
  35. urocze te zawieszki :D
    a męża z takim talentem Ci zazdroszczę! uwielbiam torty!

    OdpowiedzUsuń
  36. Oryginalne zawieszki , a tort pięknie ozdobiony, tak profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przeurocze ozdoby ♥ Ja myślałam nad zrobieniem zabawek filcowych dla kota, ale nie mam kiedy się za to zabrać.
    A szczury... Cóż, moje "słoneczko" mnie nie lubi. Nie mam pojęcia, co mu się stało - wcześniej było w porządku, dawał się głaskać i brać na ręce, a teraz od razu rzuca się z zębami.

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię bardzo ręcznie robione dekoracje i podarki. Jest w nich kawałek serducha twórcy a to kreuje super atmosferę

    OdpowiedzUsuń
  39. słodziutkie filcaki:) tak samo jak szczurki:) a tort wygląda mega apetyczne:) zazdraszczam cukiernika w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Filcusie są słodkie i chętnie bym takie widziała u siebie, ale szczury już niekoniecznie. Twoje może są słodkie i 'cywilizowane', ale słyszałam już różne opinie. Poza tym u nas są alergicy i od futrzaków trzymamy się na dystans. Zazdroszczę mężowskich umiejętności kulinarnych. Mój ostatnio musiał zostać poinstruowany jak się gotuje makaron :/ Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Urocze filcaczki.
    Dziękuję za życzenia i Tobie życzę –
    Wesołych Świąt Bożego Narodzenia przepełnionych radością i miłością, niosących spokój i odpoczynek, a Nowy Rok blasku doda nadchodzącym dniom!

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna, wesołe filcusie :) Dziękujemy za udziałw wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawy artykuł, dzięki za informacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)