środa, 16 grudnia 2015

{131} Zawieszka zamiast Bombki

Witajcie Moje Kochane! Jak Wasze przygotowania do Świąt? U mnie już wszystko przygotowane i kupione. Uwielbiam ten Świąteczny czas, uwielbiam z  moim Ukochanym Szymkiem chodzić po mieście i oglądać wszystkie te piękne świecidełka. Jednakże ten czas jest również pełen nostalgii, gdyż bardzo tęsknie do Polski i do Mojej Mamci,Taty i Babci. Smutno mi jest w Wigilię, że nie możemy być wtedy razem. Ale kto wie, może uda nam się kiedyś przeprowadzić do Polski.Dobrze, że Szymcio jest przy mnie i daje mi tyle Miłości bo nie wiem co bym zrobiła. Troszkę zaczełam ten post melancholijnie, więc zmienie temat.
Dzisiaj pokaże Wam wielowarstwową zawieszkę jaką ostatnio zrobiłam. Muszę skromnie stwierdzić, że bardzo mi się podoba, idealnie zdobi moją choinkę i szczególnie Was zachęcam do zrobienia takiej świątecznej dekoracjii. Myślę, że niedługo zobaczycie u mnie więcej takich prac- w stylu retro, vintage, gdyż pochłonełam się w tym całkowicie. Prawdopodbnie jest to moja ostatnia praca Świąteczna w tym roku, gdyż mam wiele spraw do załatwienia. Staram się w miarę odpoczywać, ale jak już mnie znacie, ja bardzo często jestem zmęczona. Niestety jest to za sprawą mojej przewlekłej choroby, jednakże nauczyłam się z tym żyć i zauważyłam, że ćwiczenie Yogi na prawdę pomaga w odzyskiwaniu sił i chęci do działania.
Moją zawieszkę zrobiłam specjalnie na wyzwanie w Retrokraftshop.










Moją zawieszkę zgłaszam na wyzwanie w Retrokraftshop>>>KLIK


Mam nadzieję, że Wam się podoba moje Kochane. Pragnę Wam bardzo podziękować za każde wspaniałe słowo jakie u mnie zostawiacie. Sprawiacie mi wiele radości i śmiem stwierdzić, że mam ogromne szczęście, że poznałam tyle wspaniałych duszyczek. Doceniam bardzo Wasz czas jaki poświęcacie by mnie odwiedzić i za obecność na moim blogu. Dzięki Wam wszystko ma sens:)

Kochane jak widziałyście w moim ostatnim poście jest w DT w DIY-ZTS blogu, pragnę Was zaprosić na mój pierwszy tutorial >>>KLIK


Na blogu pojawię się dopiero pewnie w nastepnym tygodniu po moich urodzinach bo mam trochę roboty do zrobienia jeszcze przed świętami. Już nie mogę się doczekać Urodzin bo Mój Szymcio zabiera mnie na kolację :)
Kochane Moje już koniec mojego ciągłego gadania, dziękuje że wytrzymujecie z moimi gigantycznymi postami ;) Na koniec rysunek BONO :)



Lecę na Wasze blogi Moje Kochane, trzymajcie się i do następnego Tygodnia , Buziaki :)


71 komentarzy:

  1. Szymciu, ja jestem w lesie ze świętami, co nie znaczy, że ścinam tam choinki :)
    Zawieszka rewelacyjna, jak ja lubię taki styl! No, a nie wspomnę już o grafice - zupełnie jakbym oglądała zdjęcie. JESTEŚ GENIALNA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniusia Kochana, hihih i cieszę się,że nie ścinasz choinek hahaha :) Cieszę się, że rysunek CI się podoba Kochana. Buziaczki :*

      Usuń
  2. Świetna zawieszka, a grafika jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze: świetna zawieszka!
    Po drugie : gratuluje debiutu na DIY!!
    Po trzecie: STO LAT Kochana z okazji urodzin!!!
    A po czwarte to rysunek Bono jest genialny!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuje Ci pięknie Kochana!Jak mi miło :) Buziaki

      Usuń
  4. Ja jestem w szoku, patrzę zawsze na te Twoje rysunki i wierzyć mi się nie chce, że to na prawdę jest malowane a nie zdjęcie. Taka dbałość o szczegóły.... jesteś niesamowita i nie ma lepszych od Ciebie :)
    Ja z pracami przedświątecznymi jestem w połowie drogi, mam nadzieję że zdążę, choć trochę się zaczynam martwić, bo muszę wziąć dodatkowe godziny w pracy za szefową, więc ten czas coraz bardziej mi się kurczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Lidziu Kochana :* Jesteś na prawdę Kochana, tyle cuownych słów do mnie kierujesz! Kochana Mam nadziej, że się wyrobisz ze wszystkim :)

      Usuń
  5. Zawieszka w stylu retro rewelacyjna!!!Tak jak i rewelacyjny jest Bono.Ja niestety z przygotowaniami świątecznymi w lesie:((((Z okazji zbliżających się urodzin życzę Ci dużo zdrowia i spełnienia marzeń:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Jadwigo z życzenia Urodzinowe i cudowne słowa ! Dziękuje Ci ślicznie !:)

      Usuń
  6. Szymciu droga - zawieszka jest cudowna taka oryginalna - nie zapomnałam o tobie - pisałam to również u siebie - napiszę na pewno - meila dostałam tylko jednego ale co my na to poradzimy - póki co kochana mam za duży zawrót głowy ale się nie martw - buziaczki moja kochana śle Mari

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Marii Kochana, już się bałam! Już do Ciebie napisałam na blogu :) Buziaki

      Usuń
  7. jestem pod ogromnym wrazeniem i zawiweszkai szkic portywające

    OdpowiedzUsuń
  8. Szymciu bardzo oryginalna ozdoba jak do powieszenia na choinkę. Rysunek jak zawsze pełen profesjonalizm. Tak realistyczny że wydaj się iż jest to zdjęcie. Masz jednak niesamowity talent . Szkoda że nie możecie spędzić świat w Polsce , tylko na obczyźnie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo żałuje, że nie możemy w Polsce, ale wierzę w to że kiedyś na pewno. Buziaczki Kochana, dziękuje CI za wszystko Kochana :*

      Usuń
  9. Grafika Twoja, cudowna !!!!. Podziwiam bardzo bardzo i zazdroszcze umiejętności. Zawieszka bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szymciu, po pierwsze, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, samych szczęśliwych dni. Szymko, zawsze za czymś tęsknimy, do czegoś zmierzamy, ale świat teraz jest na wyciągnięcie ręki więc korzystaj z niego póki możesz :)
    Zawieszka, choć nie w moim typie, to doceniam wkład pracy, pomysłowość i dokładność wykonania. A rysunek, to nie będę oryginalna, mistrzostwo i super talent.
    Na DIY zaraz pobiegnę ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięuje Efciu , staram sie czerpać jak tyko mogę i dziękuje Ci za słowa wsparcia. Bardzo wiele to dla mnie znaczy. Buziaczki

      Usuń
  11. Matko jak ty rysujesz :)...........dech zapiera!!!!!!!!zazdroszczę talentu ...och:) Szymka proponuje kurs zrobić --jak coś łatwego narysować do tematyki okresu np Walentynki ...kiedyś widziałam jak dzieci się uczy trzeba cos pomocniczego narysować aby coś wyszło ...ale wiesz takie proste rysunki jak dla dzieci poproszę :) pozdrawiam...czekam na kursik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu Kochana, oczywiście nie ma najmniejszego problemu ! Obiecuję, że w najbiższym czasie skupię się na takich kursikach. Powiem CI szczerze, że miałam to w myślach, a teraz jak Ty mnie zdopingowałaś to już na pewno coś z organizuję, możesz na mnie liczyć :* Buziaczki

      Usuń
  12. zawieszka prześliczna, a rysunek cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  13. no masz i nie wiem co bardziej mi się podoba:(
    Rysunek jest świetny- Bono jak żywy!!
    ale i taka zawieszka bardzo mi sie podoba:)
    Ps no i przyjmij ode mnie życzenia urodzinowe, bo nie wiem czy potem zdążę:D
    Wszystkiego najlepszego kochana, oby udało Ci sie to co zaplanowałaś czy sobie wymarzyłaś:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje CI Renatko za wspaniałe życzenia ! Ściskam CIebie mocno za to ! I dziękuje za takie komplementy :) Cieszę się, że rysunek i zawieszka CI się podobają :) Buziaki

      Usuń
  14. Jak ja uwielbiam takie klimaty, boska ta zawieszka!
    Wooow! Zgadzam się, Bono jak żywy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :) A rysunek? Jak zwykle jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyno ty to masz talent! Karteczka świetna, kurski już widziałam : ) a rysunek genialny. Pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuje CI Kochana :* Dziękuje również za obecność na moich postach. Buziaczki

      Usuń
  17. Ach jak ja uwielbiam te Twoje rysunki, każdy szczegół ujęty, mistrzostwo. A zawieszka pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja Cię....zacznę od rysunku-rewelacja-ale masz talent-zazdroszczę,ale tak w dobrym tego słowa znaczeniu;)Kursik świetny-mam akurat taką tekturę...kupiłam z myślą o oprawkach do notesów,ale myślę,że na podkładki też starczy;)A zawieszka urzekła mnie wizerunkiem jelenia-kocham las i wszystko,co z nim związane;) Pozdrawiam Kochana;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje CI Kochana za tak cudowne słowa ! Cieszę się że moja zawieszka i rysunek Ci się podoba, jestem szczęśliwa z tego powodu . I cieszy mnie to że mój kursik się przydał :* Buziaczki

      Usuń
  19. Jak zwykle twórczość na najwyższym poziomie, nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać swoim talentem :D /Mikołaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuje Ci Ślicznie!Jak bardzo mi miło i jakże się cieszę ! Dziękuje jeszcze raz :)

      Usuń
  20. Jesteś, powiem Ci to kolejny raz niesamowita! i tyle w Tobie energii, że po prostu zazdroszczę, ale pozytywnie oczywiście...zawieszka bardzo w stylu retro, a rysunek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku Basieńko Kochana, dziękuje CI za takie pozytywne słowa !

      Usuń
  21. Zawieszka świetna . Jestem na tak jeśli chodzi o klimaty retro :) Zresztą sama wiesz... :) A BONO wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  22. O, jej:) jaka oryginalna zawieszka:) strasznie mi się podoba! Wszystkiego naj, naj z okazji urodzin Ci życzę Szymko, oby wszystkie Twoje największe plany i marzenia się ziściły:)) a obraz jak zawsze perfekcyjny. Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje CI ANitko za tak przemiłe życzenia ! Jest mi niezmiernie miło :* Buziaczki

      Usuń
  23. Jestem pod wrażenie portretu Bono, świetnie uchwyciłaś detale, nawet detale okularów. Zawieszka bardzo stylowa, ten zegarek jest wspaniałym dopełnieniem całości.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu Kochana ! Cieszę się, że podoba CI się ten zegarek, też myślałam, że da tej zawieszce uroku :) Buziaczki

      Usuń
  24. Ja Cie ale Ty rysujesz szok :) pieknie wspaniale itp :) co do zawieszki rowniez uwielbiam te style a Twoja to cudo :) ps ten zegarek to prawdziwy? :) Kochana zdrowka przede wszystkim Ci zycze :) buzki i tak wracaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elwirko dziękuje CI pięknie ! Zegarek nie prawdziwy niestety , ale kupić go możesz w sklepie nastrychu.pl :* Buziaczki

      Usuń
  25. Zacznę od tyłu - BONO jest cudny! To znaczy portret. Takie rysowanie to moje marzenie. Zawieszka ma charakter i idealnie pasuje do Ciebie Szymciu. Niezmiernie mi się podoba.
    Święta to taki czas w którym zawsze za kimś tęsknimy. Ja patrzę na to z punktu widzenia mamy dorosłych dzieci ale tęsknota zawsze jest taka sama.
    Pozwolę sobie Szymciu już dziś złożyć urodzinowe życzenia - bądź szczęśliwa i radosna, spełniaj się w tym co robisz i uśmiechaj jak najczęściej. No i oczywiście dużo, dużo zdrówka! Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu Kochana, jak zawsze otulasz mnie cudownymi słowami , dziękuje Ci ślicznie za życzenia :) Buziaczki

      Usuń
  26. Rysunek jest Twój? Jezu, zazdroszczę talentu. Ja prostej kreski nie potrafię narysować, a co mówić o tworzeniu takich rzeczy...
    Blog zdecydowanie ze świetnymi pomysłami. Co prawda nie na moje nery, bo takie rzeczy to mnie po porstu przyprawiają o chorobę sierocą, ale na pewno pokażę siostrze. Ona lubi w takich klimatach funkcjonować, więc pewnie się odnajdzie:)
    Zawieszki oczywiście bardzo, bardzo przypadły mi do gustu:)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje CI pięknie za bardzo miłe słowa ! Pozdrawiam Ciebie serdecznie i zaraz odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
  27. Zawieszka piękna!!!!! A rysunek bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szymko :)
    Jestem pod ogromnym wrażeniem !!!
    Jesteś tak zdolną kobietką,że aż w szoku normalnie jestem !!!
    Zawieszka - CUDO !!! Uwielbiam takie klimaty i będę je podziwiać z całą pewnością nadal,jeśli jak twierdzisz - na nich nie poprzestaniesz :)
    A portret Bono ...uffffffffff....masakra totalna !!!!!!!!
    Aż mam ciary !!! Mega talent kobieto posiadasz :)
    Nie mogę wyjść z podziwu :)
    Dużo zdróweczka życzę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)*
    Ps.Wszystkiego Najlepszego już życzę,bowiem od jutra będzie mnie mniej w sieci,bo moja druga kochana połówka wraca z tułaczki ;)
    Wszystkiego dobrego,wszystkiego NAJ,NAJ,NAJ :)
    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Bono wyszedł spod Twojej ręki? Wow! Jestem w szoku! Jesteś geniuszem ołówka czy czego tam używałaś do rysowania.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawieszka to niezła alternatywa bombek :)

    OdpowiedzUsuń

  31. Zdrowych , spokojnych Świąt Bożego Narodzenia w gronie rodzinnym , mnóstwo radości oraz cudnych prezentów życzy ci Marii – śliczne prace – buziaki ślę :):):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawieszka jest kapitalna. Mając takie cudeńko nie powiesiłabym go na mojej choince tylko na honorowym miejscu, żeby oczy cieszyło. Grafika natomiast mowę mi odjęła. Słów mi brak i chylę czoła przed Twoim talentem. Pozdrawiam serdecznie i życzę abyś Święta spędziła w gronie najbliższych i żebyś odpoczęła i wyleniuchowała się ile się tylko da.

    OdpowiedzUsuń
  33. o jak ja rozumiem ten smutek i melancholie! U mnie tez na swieta jest najgorzej... zawieszka prześliczna :) Życzę wspanialych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szymko, wszystko piekne:) Zawieszka urocza, lubię takie prace, są bardzo ciekawe.
    Tęsknota za bliskimi to rzecz normalna. Najważniejsze, że masz Swojego Szymka i że jest Wam ze sobą cudownie.
    Powrót do Polski...
    Mogę Ci tylko napisać, że wyemigrować łatwiej niż wrócić. Niestety wiem o tym z doświadczenia.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia, uśmiechu, ciepłych, myśli...Wszystkiego najlepszego z okazji Swiąt Bożego Nardodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Niezwykle oryginalna zawieszka. Taka charakterna. Podoba mi się. Co do przedświątecznej bieganiny - przyznam, że za nią nie przepadam i troszkę jej nie rozumiem. Ale jest więc należy się z nią zmierzyć :)
    Cudownych urodzin Ci życzę, wspaniałej kolacji i w ogóle wszytskiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczna zawieszka! a rysunek bomba! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. u mnie chwila spokoju, więc w przerwie pakowania prezentów podglądam co tam w świecie. a u Ciebie jak zwykle cuda. zawieszka fantastyczna, lubię takie klimaty. rysunek kapitalny!!! a rozterki i tęsknotę za resztą rodziny rozumiem, bo u nas też duża część porozrzucana i w święta tylko przez skype

    OdpowiedzUsuń
  38. Wesołych Świąt, pełnych magii, rodzinnego ciepła i cudownych wspomnień, a w Nowym Roku mnóstwo weny, radości i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie dziękuję za życzenia i również życzę wesołej i zdrowej i magicznej reszty Świąt Bożego Narodzenia !!!
    Grafika jak zwykle jest świetna.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ świetne warstwy w tej zawieszce. :) Wszystkiego dobrego i dziękujemy za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)