poniedziałek, 21 grudnia 2015

{132} Ręcznie Malowana zakładka na książki

Witajcie Kochane Moje ! Tak jak podejrzewałam, nie zrobiłam już żadnej pracy w świątecznym klimacie. Nie wiem czy i Wy tak macie lub miałyście, ale jakoś w tym roku mało było czuć święta. Rozmawiałam z wieloma ludźmi na ten temat i też odczuli, że gdzieś umknął ten Świąteczny Nastrój. Ani w telewizjii nie ma przepychu, ani nie lecą stare świąteczne filmy, nie wiem co się dzieje. Ale myślę jednak, że to wszystko jest za sprawą pogody. U mnie raczej wygląda jakby była późna jesień niżeli święta. Brakuje mi śniegu :( i to bardzo ! No i WIgilię w tym roku inaczej spędzamy więc może i to ma jakiś wpływ. Ale najważniejsze, że mam Szymcia przy sobie więc wszystko inne mało się liczy, byle być przy Jego boku bo to on Mnie Uszczęśliwia  :)
Kochane dzisiaj przychodzę do Was z życzeniami Świątecznymi i zakładką do książki jaką wykonałam. Jest to mój ostatni post przed świętami, a jest to spowodowane, że mam sporo spraw do załatwienia przed świętami, ale obiecuję, że zjawię się od razu po świętach. Obiecać Wam również mogę, że w miarę możliwości będe do Was zaglądać, chociaż aktywność na blogach znacznie spadła. Moją dziejszą pracę -zakładkę zrobiłam dla bardzo wyjątkowej osoby i mam nadzieję, że się ucieszy. Motywem zakładki jest Mandala z liści, jest to symbol używany w Buddyźmie i jest on odzwierciedleniem harmonii, spokoju i głębokiej medytacji. Bardzo lubię ten wzór. Kolory i motyw nie są przypadkowe, wszystko wybrałam pod względej Duszyczki, która niedługo dostanie ode mnie tą zakładkę. Mandale malowałam ręcznie farbami Citadel pędzelkiem Insane Detail. Jak widzicie na zdjęciach wszystko jest malutkie i drobne, tak też było to dla mnie wyzwaniem aby wyszło perfekcyjnie.













Nad moją zakładką na prawdę się napracowałam, a Wy Kochane co myślicie o mojej Mandali z Liści? Moją zakładkę zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie >>>> KLIK


Kochane Moje, zanim jednak skończe swojego posta życzeniami, pragnę podzielić się z Wami Moimi prezentami jakie dostałam na urodziny i święta . Moje Urodziny były cudowne, mój Szymcio sisał sie Wspaniale aby ten dzień był piękny i Moja rodzina obdarowała mnie pięknymi życzeniami! Wiele znajomych zapomniało o moich urodzinach, trochę to przykre, ale cóż. Niektórzy tylko na bazie przypomnienia Facebooka składają życzenia(dlatego tę opcję wyłączyłam...) Z wyjątkiem Mojej Przyjaciółki z dawnych lat, z którą nie widziałam się chyba z 10 lat to o mnie pamiętała, bardzo mnie to wzruszyło.Wy za to Kochane obdarowałyście mnie pięknymi życzeniami, za co niezmiernie dziękuję. Jest mi niezmiernie miło i jesteście dla mnie bardzo Ważne, cieszę się że Was poznałam :)

Na pierwszy plan idą prezenty od Martusi ! Jeziuuu , żebyście widziały mnie jak skakałam z radości. Wszystkie szyjątka i piękne prace były dla mnie niespodzianką. Wiedziałam, że Martusia mi coś przyśle, ale kompletnie nie spodziewałam się takiej ilości i przede wszystkim tak cudnie wykonanych szyjątek i branzoletek. Jestem zachwycona i nawet teraz jak to piszę bardzo się wzruszam. Bo widać ile Kochana włożyłaś w to serca, dziękuje Ci tak pięknie ! Dla mnie ten prezent był przemiłą niespodzianką i tak bardzo się cieszę Kochana. Jesteś wspaniała i na prawdę wzruszyłaś mnie do łez Całuję Ciebie mocno !



O to dwie piękne branzoletki. W moich ulbionych kolorach błekitu i fioletu ! Śliczne są. Nosze je codziennie  


Łapacze snów o których zawsze marzyłam. Już są w mojej sympialni i pięknie się prezentują.


W mojej Kuchni i salonie króluje styl Marynistyczny, Girlanda, koło i Ryby Boskie ! Już zamieszały w Mojej Kuchni 


Wspaniała Książka z płytą, specjalnie na święta. Uwielbiam książki i bardzo miło mi się ją czyta. Pełna niespodzianek :)


Piękne Manekiny dekorują moją pracownie.


Dekoracyjna Podusia, która zdobi nasze łoże 


Piękny zestaw na stół w Jadalni, po świętach zawita na naszym stole i Ławie 


I piękne Serdusia które również są w naszej sypialni. Są cudne !!!!

Dostałam od Dwóch Kochanych Kobietek piękne świąteczne kartki


od Ani


Od Basi

Na 6 Grudnia Szymkowy Święty Mikołaj przyniósł mi wymarzoną lokówkę Remingtona ! Dołączyła dumnie do mojej kolekcji cienkiej lokówki i prostownicy tej firmy 


Na urodzinki dostałam od Szymcia moją ulubioną Perfumę



Prezenty od Mojej Mamusi  są między innymi już na moim biurku z zakupów Na Strychu i w łazience w postaci kosmetyków. Od Mamy Teściówki dostałam kolczyki, które pokażę nastepnym razem i prezent od Mojego Taty :)
Na Mikołaja pod Choinkę hihih no już wiem co dostałam :P O to moje wymarzone słuchawki Beats By Dre -limitowane różowe  + nowe biurko zkupione wcześniej, jak narazie tak mój bałaganik się prezentuję :)



I to wszystko ! Taki przepych mały w Grudniowym miesiącu, pełen szczęścia i radości ! I na pewno się nasyciłam tymi podarunkami na cały rok ;)

Kochane Moje , Jesteście Wspaniałe, Dziękuje Wam za wszystko i że jesteście ze mną i tym akcentem Pragnę Życzyć Wam Wesołych Świąt, aby były Spokojne, ale i Radosne, był chwilą spędzonym z najbliższymi przy Wigilijnej Kolacjii. Aby ten codzienny Wir problemów i trosk zaginął w magicznym Świątecznym Czasie. WESOŁYCH ŚWIĄT !


32 komentarze:

  1. Witaj Kochana troszkę mnie u Ciebie nie było, wybacz:( Zakładka cudowna, podziwiam, precyzję i wykonanie:) Oczywiście wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, spóźnione ale szczere, moja droga życzę Ci samych sukcesów, zadowolenia z tworzenia oraz nieustającej weny:) Kochana życzę Ci również zdrowych, spokojnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szymciu ie wiem co mam najpierw podziwiać. Mnóstwo prezentów i mnóstwo życzeń. A Ty cieszysz sie jak mała dziewczynka i to jet urocze. Nie trzeba drogich wymyślnych cudów, żeby wywołać uśmiech na Twoje twarzy. I tak trzymaj bądź zawsze radosna i uśmiechnięta i ciesz się z drobiazgów. Tego Ci życzę z okazji Twoich wczorajszych urodzin oraz nadchodzących Świąt.
    A mandala jest świetna, i namalowana perfekcyjnie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka malowana bardzo mi się spodobała.
    Szymciu śliczności tu u Ciebie. Z okazji urodzin wszystkiego dobrego oraz spokojnych radosnych Świąt Wam życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale prezentów! Super :) Zakładka rewelacyjna. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładka jest przepiękna!!! Ale piękne prezenty otrzymałaś.Przyjemne jest to,że tyle ludzi pamiętało o Twoim święcie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ta zakładka jest śliczna, jestem nią zachwycona!
    Piękne prezenty dostałaś, aż Ci zazdroszczę ;) Wszystkiego Naj!

    OdpowiedzUsuń
  7. zakładka przesliczna i ogrom prezentów, dobrze mieć wokół ludzi którzy pamiętają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie przyjrzałam się zakładce, jest wykonana z niesamowitą precyzją. Trzeba mieć dużo cierpliwości, żeby malować tak małe elementy. Pięknie ją wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładka robi ogromne wrażenie, aż się ma ochotę na czytanie książek : ) piękny motyw.
    Zazdroszczę ogromu tak pięknych prezentów. Pozdrawiam cieplutko i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zakładka i świetne prezenty,niemniej ja tu z życzeniami w stylu częstochowskim:" Wesołych Świąt od wieczora do rana, życzy Ala z Podhala"

    OdpowiedzUsuń
  11. zakładaczka piękna i bardzo pomysłowa :)
    a prezenty zawsze nas zaskakują- piękne rzeczy dostałaś:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna zakładka, tak w stylu boho. Z taką zakładką jeszcze przyjemniej czyta się książki :) Dostałaś niesamowite prezenty. Tobie Szymko również życzę zdrowych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładka niezwykła! Nie widziałam dotąd w takiej formie, do tego ręcznie malowana i ma swój przekaz. Idealna dla wyjątkowej osoby.
    Muszę Ci powiedzieć Szymko, że zostałaś wspaniale obdarowana:))sporo pięknych prezentów otrzymałaś:)
    no i życzę Ci cudownych, pełnych magicznej aury Świąt spędzonych wśród najmilszych Twojemu sercu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna zakladka, mnostwo prezentow juz swieta coeaz blizej tez ubolewam nad brakiem sniegu ale coz poradzisz :/wesolych Swiat

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie u Ciebie, zakładka zachwyca, a prezenty - cudowne!
    Spokojnych, radosnych, rodzinnych i pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo pięknych prezentów, pamić jest taka ważna!
    Szymciu, zdowia i spełnienia marzeń! Spokojnych Swiąt i szczęśliwego Nowego Roku!
    Cmokam też urodzinowao:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mandala cudowna! Wygląda jak drukowana a nie robiona! Świetna!
    Wesołych kochana!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowych, wesołych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia.
    Niech będą one okazją do zadumy, ale i radości z rodzinnego spotkania.
    Niech przyniosą wytchnienie od codziennych zmagań i trosk.
    Oby magia Bożego Narodzenia przetrwała w nas jak najdłużej!
    Wesołych Świąt Szymciu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Słoneczko moje biję się piersi,nie wiedziałam o urodzinach.Gdyby Anula mi coś podpowiedziała to byłabym punktualnie życzeniami,a tak jestem spóźniona ale życzenia są szczere.
    kochana niech Ci się wiedzie jak najlepiej i jak najpiękniej w zdrowiu,szczęściu i miłości.
    Szymeczko moja droga dziś również składam życzenia z okazji Świat Bożego Narodzenia życzę ci, byś swą wspaniałością i oryginalnością dawała światło nadziei ludziom. Tak mało jest na świecie wytrwałości i pokory... niech twoje życie będzie dowodem, że można pokonać własne słabości, by służyć innym oraz by realizować najskrytsze marzenia.
    A prezenty śliczne ,od serca.
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  21.             „„-“-“
    ¯“-      „„_„~”„“-„
           ¯“-„„~”      „~”     █
          „„-“           „~”   ███
                „„-“-“           █
                              ▓▓▓
    RADOSNYCH              ▓▓▓
     ŚWIĄT                 ▓▓▓▓
      BOŻEGO              ▓▓▓▓
       NARODZENIA        ▓▓▓▓
    ¯“-„                     ▓▓▓▓▓
             ¯“-„„            ▓▓▓▓▓▓
         /\         „„--““   ▓▓▓▓▓▓▓
        /!\     „-“-“       ▓▓▓▓▓▓▓▓
      <*-*>             ▓▓▓___▓▓▓
     <-*-*->▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒|
    < *-*-*- ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒ [] ▒▒▒|
    *-*-*- ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒ [][][] ▒▒|
    -*-*-▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒ [] ▒▒▒|
    *-*▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒|
    - ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒|
     | ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒|
     |▒▒:[]:[]:▒▒:[]:[]:▒▒▒▒[][][]:▒▒|
     |▒▒:[]:[]:▒▒:[]:[]:▒▒▒▒[][][]:▒▒|
     |▒▒:[]:[]:▒▒:[]:[]:▒▒▒▒[][][]:▒▒|
     |▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒[][][]:▒▒|
     |▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▃▅▅▃▒|

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrowych i pogodnych Świat Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  23. Szymciu piękna mandala :)
    Wyjątkowy symbol w ślicznych kolorach :)
    Cieszę sie , że wywołałam uśmiech na Twojej twarzy :-)
    Pięknych , magicznych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, prawdziwie magicznych Świąt ! Pozdrawiam już świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!
    Wspaniałe prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Heloł! Dzięki za odwiedziny i jeszcze trochę radosnych, no bo jak to mówią co dobre to się szybko kończy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. WoW, cudowna ta zakładka, w ogóle wszystkie Twoje dzieła są wspaniałe, podziwiam precyzję wykonania i pomysłowość,
    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:) Zakładka oryginalna i urocza!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wykonana zakładka. Oryginalnie wygląda! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)