wtorek, 29 grudnia 2015

{134} Ręcznie Malowane Ptaszki Vintage

Witajcie Kochan Moje! Dziękuje za wspaniałe życzenia i jakże przemiłe słowa pod ostatnim postem. Wasze słowa są balsamem dla mej duszy, dziękuje Kochane! Aż czasem nie wiem jak mogę wyrazić wdzięczność wobec Was, Dziękuje Perełki :)
Czas mija nie ubłaganie, aż nie mogę za tym światem nadąrzyć... zapewne same tak macie, że ciężko wszystko ogarnąć i zrealizować wszystkie swoje plany. Ale poddać się nie możemy! Tworzyć musimy i trwać w tym pięknym świecie blogowania, dlatego też patrzę na następny rok w kolorowych barwach, aby być z Wami każdego Miesiąca, już się na to cieszę !
Ostatnio W Szufladzie pojawiło się Wyzwanie pod tytułem' Liczby' i od razu wpadł mi do głowy pomysł. Już od jakiegoś czasu chciałam zrobić małe pudełeczko na Moje i Szymka wspomnienia z naszych podróży, spacerów i wspólnych chwil. Bo niestety żołędzia jakim mnie obdarował nie przykleje do naszego Miłosnego Albumu, Tak samo złapane Ptasie Piórko- szkoda by mi było go przyklejać, kapsel Tymbarka z napisem 'I Love U' i wiele innych. Nasze wspólne pamiątki były trzymane w ciemnym pudełeczku i bardzo mi się to nie podobało, dlatego postanowiłam stworzyć specjalne Pudełeczko. Chciałam zamieścić na nim wszystko co lubimy najbardziej i wszystko było powiązane z 'czasem' , gdyż to jest wspomnień czas!  
Moje Pudełeczko zrobiłam techniką Mixed Media, a ptaszki w stylu Vintage namalowałam sama farbkami akrylowymi i mam dla Was wiadomość, iż jestem w trakcie edytowania filmu z tutorialem jak namalować takie o to ptaszki, mam nadzieję, że Tutorial Wam się spodoba i już mogę powiedzieć, że będe tworzyć dużo filmików z Tutorialami dla Bloga DIY=ZTS
A o to moje pudełeczko













Moje pudełeczko z ręcznie malowanymi Ptaszkamki, które nazwałam ' Wspomnień czas zamknięty w Pudełeczku' pragnę zgłosić na wyzwanie w Szuflada >>>>KLIK



Dzisiaj Szymcio zrobił dla mnie zakupy Scrapkowe i czeka mnie dzisiaj pracowity wieczór, już się cieszę na nowe prace, przygotujcie się Kochane Moje Perełeczki na Nowe innowacyjne prace:)

Kochane Moje, dzisiaj również pragnę Wam złożyć życzenia na Nowy Rok. Życzę Wam samych sukcesów, mnóstwo energii na tworzenie Waszych cudeniek i życzę Wam Zdrowia, Szczęścia i Spełnienia wszystkich marzeń. A teraz lecę do Was a potem idę tworzyć. Buziaczki Kochane Moje


74 komentarze:

  1. mrrr ale cudeńko Kochana!słodkie pudełeczko, te wszystkie dodatki i malunek po prostu ciasteczko:) Pozdrawiam i życzę Ci Szymciu wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boziu, jakie piękne ptaszynki... :) całość niesamowita. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ptaszki ! Genialnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Pudełko zajefajne!!! No cóż, w moim wieku nie powinnam używać takich słów, ale nic nie poradzę że ono od razu cisnęło mi się na usta;)
    Masz niesamowity talent i zmysł artystyczny! Cieszę się na kursik, chociaż muszę Cię uprzedzić że będę Twoją największą pedagogiczną porażką;) Mam dwie lewe rączki do rysunków:(
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Kochana, na pewno nie będzie tak źle !:* Tutorial jest w miarę prosty więc myślę, że każdy sobie poradzi :* Dziękuje Ci za tak wspaniałe słowa , bardzo mnie uradowałaś :) Buziaczki

      Usuń
  5. Piękna szkatuła, ptaszki jak żywe, ale cóż się dziwić skoro wyszły spod Twojego pędzla, całość zachwyca, dziękuję za życzenia i Tobie również życzę spokoju i nieustającej weny do działania, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wowww!!! piękne,niesamowite,cudne to pudełeczko na Wasze skarby!!!Szczęśliwego Nowego roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne pudełeczko na pamiątki. Ptaszki cudne!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję kochana za życzenia;)Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku;)Pudełeczko jest śliczne,a te ptaszeczki mnie rozczulają-są piękne-chętnie będę oglądała Twoje kursiki;)Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Kochaniutka Moja :* Koisz moją duszę swoimi słowami ! :* Cieszę się , że będziesz nie tylko moją czytelniczką, ale obserwatorką tutoriali :) Buziaki

      Usuń
  9. Prześliczne pudełeczko. Tak misternie wykonane, że można się ciągle patrzeć.!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełeczko prześliczne, gratuluję współpracy , a dla Ciebie wszystkiego dobrego, samych scz esliwych chwil w Nadchodzącym 2016 roku oraz spełniania dalszych marzeń

    OdpowiedzUsuń
  11. Szymko, to pudełeczko to mistrzostwo!!! Masz ogromne wuczucie w detalach no i to wykonanie, dobór kolorów piękne... Miło będzie zamknąć w nim to co dla was najpiękniejsze.
    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Martita jak ja CI pięknie dziękuje za Twoje słowa ! Zrobiłaś mi ogromną przyjemność, jesteś Kochana ! Buziaczki :*

      Usuń
  12. Pudełko na rodzinne skarby jest super. Też jestem sentymentalna i zbieram różne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne pudełeczko, wygląda fantastycznie i jest w sam raz właśnie na takie pamiątki-skarby. O ile sie nie mylę to jest po czymś co uwielbiam, czyli ferrero rocher?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dokładnie Lidziu ! To po Ferrer rocher mnnnn , mniam mniam<3 Mój Szymcio zawsze mi kupuję :) Buziaczki :*

      Usuń
  14. Pudełko jest jak marzenie, jest obłędne. Wykonane idealnie w każdym detalu, a te ptaszki uroczo wyszły. Pudełko skrywa w sobie tajemniczy urok. Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Sylwio! Jesteś Kochana, zawsze tak miło mi komentujesz, że aż się wzruszam ! Dziękuje CI za to ! :*

      Usuń
  15. Szymciu od dawna wiadomo , że ptaszki uwielbiasz i że malujesz cudnie . Więc co tu można więcej powiedzieć Ptaszorki są urocze , jak i cała skrzyneczka świetnie ozdobiona. no cóz ja takiej w zyciu nie zrobie bo podobnie do Ani mam dwie lewe ręce do malunków i żaden kursik tego nie zmieni. Ale z miła chęcią poczytam i obejrze jak te ptaszki namalowałaś.
    Pozdrawiam cieplutko i życze Wam szampańskiej zabawy Sylwestrowej i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Aniulka Ty moja , znasz mnie na wylot Kochana :) Zachęcam do srówbowania złapania za pędzel, a nóż może się uda :* Dziękuje za życzeia i wzajemnie , Całuje Ciebie :*

      Usuń
  16. Cudne pudełeczko i cudne ptaszorki- mnie niestety nawet filmik nie pomoże, ale z chęcią obejrzę:)
    Wszystkiego dobrego w nowy roku :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda Twoje pudełeczko .Fantastyczny klimat , cudna kolorystyka i bardzo starannie dobrane dodatki .Widać , że i ptaszki polubiły swoją gałązkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szymko widzę że pudełeczko a raczej prace mix-media to twój konik:) radzę iść w tym kierunku ...wyszły wyśmienicie.....cieszę się że kursik sie przyda i życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Martusiu! CHyba posłucham Twojej rady, bo Mixed Media wiele radości mi sprawia ! Buziaki :)

      Usuń
  19. Wow!! Ale cudo! Przepcudna skrzyneczka. Wspaniałe są te ptaszki.. ehh chciałabym umieć tak malować.. Już się nie moge doczekać Twoich filmików.
    Pozdrawiam i życzę udanej zabawy sylwestrowej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Kochana :* Ja też się nie mogę doczekać opublikowania filmików ! :)

      Usuń
  20. Cudowne pudełeczko na wspomnienia Szymciu :) Dwa ptaszki bardzo wymowne i rewelacyjnie namalowane (to jasne jak słońce).
    Szymko, samych pieknych dni, zeby ten nowy rok był cudownie szczęśliwy, zdrowy, spokojny...no, troszkę szalony... i spełnił Twoje plany :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Effciu Kochana, Dziękuje CI za piękne słowa i cudownie moją pracę zinterpretowałaś i bardzo trafnie , dziękuje ! :*

      Usuń
  21. Ojej, Szymciu! Pudełeczko jak marzenie! Aż nie mogę się doczekać kursiku! Ślicznie pokazałaś wszystkie szczegóły pracy - zdjęcia piękne!
    Tobie również najserdeczniejsze życzenia na Nowy Rok - życzę Ci wielu sukcesów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana ! Mam nadzieje, że filmik również się spodoba . Dziękuje CI za tyle pięknych słów ! Buziaczki

      Usuń
  22. Szymeczko, uwiebiam styl vintage, Twój kuferek jest tak uroczy, tak bardzo gustowny, i tak piękny, że nie mogę sie napatrzeć. W Tobie drzemie tyle talentów, że w głowie mi sie to nie mieści.

    Ja również życzę Ci samych radosnych i szczęśliwych chwil w Nowym Roku, zdrowia, niekończącej się miłości i dalej tak trzymaj - twórz, bo masz niesamowity potencjał.
    Ściskam mocno i ślę buziaczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne pudełeczko- takie w moim stylu. Tutka na pewno obejrzę- choć do rysunków mam dwie lewe ręce (niektórzy moi wychowankowie lepiej rysują ode mnie :P )
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam niezmiennie Twój talent Szymciu i już czekam na filmik instruktażowy z niecierpliwością! a pudełeczko piękne...I Wam Kochani Spełnienia Marzeń na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne pudełeczko!!!
    Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna szkatułka Szymciu!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pudełeczko jest po prostu rewelacyjne :) U mnie z tym czasem też podobnie :) zaczęłam mnóstwo rzeczy i nie mogę skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne i pomysłowe pudełeczko na skarby :) Kojarzy mi się trochę z Alicją z Kariny Czarów, przez te cudowne zegary.
    Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Twojej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zachwycające. Nie można oczu oderwać. Szczęśliwego Nowego Roku!!! niech będzie najpiękniejszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne wyszłoWszystkiego dobrego w 2016 roku!
    Pozdrawiam Mix Robótkowy

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczna szkatułka :)

    Życzę Ci zdrowia, szczęścia, pomyślności, uśmiechu na co dzień, pogody ducha, spełnienia marzeń, aby nadchodzący rok spełnił Twoje oczekiwania. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja chętnie skorzystam z Twoich kursików - nie ma to jak uczyć się od mistrzyni! Pudełeczko jest cudne i ma swój charakter, bardzo mi się podoba.
    Dziękuję Szymciu za życzenia. Tobie również życzę szczęśliwego Nowego Roku i wspaniałego Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pudełeczko bombowe ! Pięknej codzienności w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyszło wspaniale :)
    Piękne kolory , wykonanie a efekt najpiękniejszy jaki widziałam :)
    Wspaniałości w Nowym Roku ! Samych słonecznych chwil i duuuużo radości

    OdpowiedzUsuń
  35. rewelacyjne pudełeczko! ptaszki wyszły Ci genialnie!
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Szymciu pudełeczko jest przecudne! A te ptaszęta są tak urocze i wyglądają na takie prawdziwe, ze myśli się że zaraz odlecą z wieczka :) Pieknie!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  37. ♥Szczęśliwego Nowego Roku♥
    Pudełeczko obłędne .

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj Szymko :) pudełeczko po prostu jest czadowe!!! Nie mogę się napatrzeć :)
    Wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok. Pozdrawiam i ściskam mocno....

    OdpowiedzUsuń
  39. Rozkoszne - takie pozytywne i weseołe. Lekkie i delikatne.
    Wszytskiego dobrego, wypaśnego, szczodrego, wspaniałego na nowy 2016!

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne to pudełeczko! Dodaję do obserwowanych.
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Pudełko jest cudne, a te ptaszki ... przepiękne :).

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękna szkatułka, bardzo podoba mi się styl wykonania a ptaszki to już mistrzostwo. Buziaki i najlepsze życzenia w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. przepiekna szkatulka! mi nawet Twoj filmik z instruktazem nie pomogl stworzyc czegos tak pieknego!! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. przepiękne pudełeczko, z chęcia bym takie postawiła u siebie w pokoju :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  45. Amazing photos, I love this design.

    would you like to follow each other on GFC & G+? If you follow me,
    I will follow you back after it.
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świeta świętami a ja bym takie cudeńko przegapiła!!!ptaszki to mistrzostwo...
    Kochana wspaniałego i szczęśliwego 2016 roku Ci życzę, i wielu pięknych prac co bym mogła oczy cieszyc z innymi :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudnie wyszło, jest bardzo klimatyczne, idealnie nadaje się na przechowywanie wspomnień. Te ptaszki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Te pudełko jest nieziemskie! A ptaszki, jestem w szoku jak pięknie malujesz! Całość prezentuje się idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Szkatułka na wspomnienia taka, po którą z przyjemnością sięgniesz to wspaniały pomysł. Jest doskonała w każdym calu. Ślicznie wszystko skomponowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem pod wrażeniem rzeczy, które tworzysz, przecudne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)