niedziela, 1 maja 2016

{160} Marine Shadow Box

Witajcie Kochaniutkie Moje :* Jak się miewacie? U mnie niestety pogoda bardzo zmarkotniała, a przez to czuję się kompletnie bez energii. Ostatnio nie mam dużego zapału do tworzenia, więc i jakoś postów mniej :( Mam nadzieję, że szybko powróci mi jednak ochota do działania. Dzisiejszy post nie będzie taki długi jak zwykle, gdyż i wena na pisanie mi znikneła...ale odezwać się przecież do Was Kochane muszę !!! Pamiętacie Perełki poprzedni post ze zdjęciami ze mną i Mojego Pączusia na wyprawie nad oceanem? Z każdej takiej wyprawy przywozimy do domu wszelorakie pamiątki i właśnie Mój Kochany Szymcio obdarował mnie zawijaną muszelką, którą umieściłam właśnie w tym o to Shadow Boxie wraz z kamyczkiem i kolejną muszelką, którą dostałam od Szymcia z poprzednich naszych wypraw :) Stworzyłam ten Shadow Box aby przypominał nam o tych wspaniałych chwilach kiedy jesteśmy nad oceanem.





Znajdziemy nawet buteleczkę w której jest miłosny liścik napisany na papierze czerpanym






Mój Shadow Box zgłaszam na wyzwanie w Pomorze Craftuje>>>KLIK



 "Ustronny Babiniec - tutaj craftuje całe Pomorze!"


oraz a wyzwanie w NAMASTE >>>KLIK






Jakiś czas temu mówiłam Wam Kochane o zamówieniu na portret jaki dostałam, właścicielka była bardzo szczęśliwa z otrzymanego portreu, a to jest dla mnie najważniejsze i najcenniejsze !


Dobrze Kochaniutkie Moje , a teraz lecę się położyć, a jutro zajrzeć do Was Kochane. Mam nadzieję, że żadnej z Was nie zaniedbuję , jeśli tak to proszę napiszcie mi :* Buziaczki Perełki , Pozdrowienia od Nas




40 komentarzy:

  1. Kapitalny ten shadow box. Taki w Twoim stylu. Portret jest rewelacyjny. Szkoda że nie ma Cię tu blisko, bo zamówiłabym dla mojego synka. Jeden już ma - totalnie niepodobny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie razem wyglądacie,a shadow box to dobry sposób na wspomnienia. Masz olbrzymi talent do portretów buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ten brak czasu to chyba wszystkie ostatnio narzekamy. A Ty mimo tylu zajęć i obowiązków zawsze go jednak znajdujesz na zrobienie czegoś ślicznego. Cudnie to wygląda, piękny morski kolor, wszystko znów tak ładnie dopasowane w każdym szczególe dopracowane... No piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ masz talenty, do wszystkiego :) Twoje prace są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny box, w cudownym kolorze :) a portret mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny box rewelacyjny obraz i podaj mi prosze polski adres do wysylki ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie jest urocze. Dzieki za pozdrowienia :)
    A pamiątki a właściwie boxik niezwykle ważny i piekny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć Twoją energię do tworzenia! Chociaż za każdym razem jak jestem u Ciebie, to wstępuje we mnie taka energia ;)
    Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne marynistyczne klimaty uzyskałaś moja droga Szymciu,Te rybki sa zarąbiste,a cała kolorystyka jest przepiękna .Trochę chłodno jak nad morzem czy oceanem,trochę tajemniczo i refleksyjnie.
    Dobra robota kochana,bo jest pięknie do sześcianu .
    Świetna i udana z Was parka.
    Buziaki Szymciu

    OdpowiedzUsuń
  10. Szymka jesteś W I E L K A !!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje prace jak zawsze pomysłowe i prześliczne, pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny niesamowity Shadow Box, bardzo mi się podoba :) Lubię morskie motywy zwłaszcza w dekoracjach letnich. Portret jest przepiękny, masz Kochana wielki talent :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No w końcu widzę uśmiech na Twojej twarzy co mnie niezmiernie cieszy. Wyglądacie razem świetnie !!
    A Twoja praca jak zawsze bardzo oryginalna i super wykonana w dbałości o najdrobniejszy szczegół. Powodzenia w tych wszystkich wyzywaniach . Portret jest boski ja doprawdy nie wiem jak można coś takiego namalować. Masz niesamowity talent.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Szymko, u ciebie wszystko zawsze jest piekne.
    Twoje prace sa piekne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny shadow box, pełen drobiazgów, gdzie wszystko ma swoje miejsce! portret wspaniały, a Wy tacy szczęśliwi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki box to świetna sprawa. Teraz może jeszcze jest Ci to ciężko sobie wyobrazić, ale za kilkadziesiąt lat wnusia/wnuk znajdzie go na strychu i... wrócą wspomnienia;)
    Portret wspaniały!
    Buziaczki dla was:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne Twoje prace.Masz talent.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny taki boxik! Ten Twój jest prawdzie morski - udało Ci się uchwycić to wszystko co najważniejsze w morskich wspomnieniach.
    Portrecik genialny! Tez bym kiedyś taki chciała dostać :)
    I życzę więcej słonka i powrotu weny!

    OdpowiedzUsuń
  19. To wspaniała forma na przechowywanie wspomnień. Prezentuje się ślicznie! Kiedyś będziecie wracać myślami do przeszłości i wspominać te ulotne chwile.
    Portret cudny, jest taki ..."świetlisty". Dla mnie to magia.
    Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szymciu jak zwykle piękne prace, ale portret powala.
    Uwielbiam prace czarno-białe, mam nawet kilka portretów moich dziewczyn i zawsze jak na nie patrze to uśmiecham sie od ucha do ucha:)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz talent! I to niejeden... Mam nadzieję, że cały czas będziesz się rozwijała! Tego Ci życzę z całego serca. Piękny pomysł na przechowywanie wspomnień... i piękny portret.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały ten shadow box, bardzo lubię tego typu pamiątki :)
    Portret booooski! Masz niesamowity talent, za który Cię podziwiam!!
    Trzymajcie się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  23. pudełko jest rewelacyjne :) świetny pomysł z tymi rybkami :) a portret to po prostu wielkie WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wykonany box, szczególnie urzekły mnie napisy :) Również Was pozdrawiam, spokojnego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne prace:)piękny portret:) a shadow box rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyszło rewelacyjnie, jak zawsze wszystko idealnie się ze sobą łączy.
    A co do portretu to jestem zachwycona jest obłędny.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny, cudny! Kocham morze...I Twoje rysunki kocham!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny shadow box, ale portret, brak mi słów. Każdy szczegół, cienie, no wow po prostu. No, no kochana masz WIELKI talent. Pozdrowienia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Box genialny portret cudny piękny wielki talent i szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniale wykonałaś ten box! Wygląda wyjątkowo i jeszcze ta miniaturowa buteleczka z listem...szok!Cudowna pamiątka:)
    A portret to już w ogóle mistrzostwo! Ściskam Cię Szymko i pięknej pogody życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem zachwycona portretem:) fantastyczny:)
    Boksik też super:)

    OdpowiedzUsuń
  33. absolutnie cudowne :-) Portret przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Namaste.

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne pudełeczko, wypełnione zapachem lata i morskiej bryzy. Portret absolutnie fantastczny!

    OdpowiedzUsuń
  36. Szymciu, dawno nie zgladałam, bo miałam mały "remont" na blogu. Kochana - iwuelbiam takie klimaty marynistyczne, te spokojne barwy, wręcz czuje się zapach morza. Portret - jak zwykle - niesamowity. Jesteś zdolniacha! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ cudowny ! <3 Tak bardzo lubię shadow boxy dają tyle możliwości ! Ale sama rzecz jasna jeszcze swojego nigdy nie zrobiłam :D Gdyby doba miała 48 godzin, może by się udało... :P Fantastyczna praca !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)