sobota, 7 stycznia 2017

{216} Altered Mix Media Canvas //Tutorial

Witajcie Kochane Perełki! Jak się miewacie? Pogoda się u nas bardzo pogorszyła. Jest wilgotno i zimno, aczkolwiek nie tak zimno jak w Polsce. Wiem, że mróz i nawał takiego śniegu może być uciążliwy, ale na prawdę zazdroszczę Wam tego śniegu! Niestety tak jak podejrzewałam u nas śniegu ani śladu i śniegu nie będzie. Chyba, że zdarzy się jakiś cud.
Kochane moje, wielokrotnie pisałyście, że zastanwiacie się jak tworzy się prace z Mix Media. Postanowiłam zrobić dla Was szybki Kursik na wykonanie takiej pracy. Jakość zdjęć nie najlepsza przez pogode , wybaczcie. Zapraszam.

Hello My Dear Pearl! How are you? No snow so far and I am so jealous that in my hometown there is lots of snow. Anyway after lots of requests I decide to create a simple tutorial how to create mix media projects . 








Jak uzyskać taki efekt? Potrzebne będą produkty od DecoArt :
How to achieve this? Use the DecoArt products below.






Mój Blejtram był moim płótnem typowo ćwiczebnym, poczatkowo był to obraz gór, a następnie portret kobiety rysowane pastelami olejnymi. Nie chciałam go wyrzucać, dlatego postanowiłam go przerobić .

My Canvas was just a practice canvas. First I painted Mountains. But then I draw with oil pastels a portrait. I did not wanted to throw it away so I decide to altered it. 




Najpierw przygotowałam blejtram. Poprzednie pastele i farby pokryłam Białą farbą Gesso. I użyłam pasty strukturalnej Dimension Effect by wytworzyć mazie na tło. Poczym przykleiłam większość ozdób.
First, cover Canvas with with Gesso and Dimension Effect modeling paste for layout. Then Stick the piece into it. 




Pokryłam wszystko ponownie białą farbą Gesso i używając Pięknej Maski od DecoArt w stylu Vintage i pasty strukturalnej stworzyłam wzór na tle. 

I covered everything with Gesso again and then I used this beautiful Vintage Style DecoArt Stencil and Dimensional Effect paste. 




I teraz najlepsza zabawa z Mediami! Użyłam Mgiełki, które mają niesamowicie piękne krycie. Gdy wyschły użyłam moją ulubioną pastę postarzjącą i wysmarowałam wystające elementy. Dodatkowo dodałam parę Retro Elementów aby nadać głębie mojej pracy. 

And now! The whole fun begin! I used that DecoArt Misters which are perfect , because they have a really high pigment! To finishing up my project I used my favorite paste and I added few embellishments to deep in it out.  



Nie takie trudne prawda? A frajda i zabawa gwarantowana. Mam nadzieję, że mój Tutorial przyda Wam się w Waszych Mix Mediowych projektach. W razie trudności, śmiało pytajcie :) 

Not so diffult, is it? Lots of fun and joy quarantined. I hpe you like my Tutorial and you will use it in your projects. If you have any questions, feel free to ask.  

Swój Blejtram pragnę zgłosić na wyzwania w :









Dawno nie pokazywałam swoich rysunków, bo mam mały przestój, ale coś tam stworzyłam :)
And here are some of my latest drawings.










W końcu stworzyłam swój mały sklepik na Blogu zajrzyjcie, jeśli macie ochotę :)
Also if you have some time, check my shop :) 


A teraz uciekam Kochane Moje, jutro zajrzę na Wasze blogi. Buziaczki :* 
And now I am off to bed, Tomorrow I will visit your blogs xxx Kiss xxx


78 komentarzy:

  1. Kochana znów piszę,bo nie chcę mieć zaległości...
    Wyspałam się w dzień,bo wczoraj do prawie rana czytałam książkę he he...zatem dziś buszuję :)
    Słońce Ty Moje !!! Wspaniały kurs,ale wiem,że ja temu nie podołam !!! I już :( Ja z tych kwiatkowych,romantycznych klimatów...I dlatego tak podziwiam Ciebie i Twój styl :) Nie można pochłonąć wszystkiego...coś trzeba " nieumieć " ,by podziwiać tę właśnie swą nieumiejętność :)
    Bardzo cieszę się z Twojego szczęścia,a Twoje rysunki coraz bardziej mnie pozytywnie zaskakują :)
    Buziaki ślę Kochana :-*
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This looks great, you're so talented!
    Enjoy your weekend,

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  3. o otworzyłaś sklepik :) Extra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło super i kursik na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby to było takie łatwe to na blogach było by więcej prac, a tu musi być jakiś myk, tylko nie wiem jaki i gdzie ;)
    ale spróbuję, bo Twoje prace zawsze bardzo mi sie podobają:)
    pozdrawiam bardzo cieplutko :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się Kochana, że myk jest w posiadaniu wszystkich medii, Buzie :*

      Usuń
  6. Super kursik - mediowanie krok po kroku w Twoim wydaniu jest bardzo obrazowe i przyjemne, też trochę próbuję w tej technice, jak będę robić prace, których efekty będą mnie satysfakcjonowały - pokażę na blogu. Dzięki za odwiedzinki i przemiły, pozytywnie nastrajający komentarz.Zapraszam ponownie, jesteś mile widzianym Gościem, też bardzo lubię Twoje prace i podziwiam talent. Pozdrowienia z mroźnego Krakowa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję CI za tak cudne i szczere słowa ! :*

      Usuń
  7. Świetny taki kurs może kiedyś kiedy znudzi mnie biżu zacznę coś nowego a to prawdopodobne :)
    Twoje rysunki są bardzo w moim klimacie , uwielbiam je i śledzę na instagramie . Piórka są odlotowe. Pięknego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Ty szczególnie odnalazłayś sie w tej technice mix medii .Buziaczki :*

      Usuń
  8. Fajny kursik. Może kiedyś skuszę się na stworzenie takiego dzieła :)
    Twoje wygląda super.
    Świetne rysunki.
    Chętnie oddam Ci trochę śniegu, bo u mnie jest go pod dostatkiem...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku jaki świetny tutorial! Lubię takie rękodzieło, może kiedyś wykonam go :D Twoje rysunki są boskie, część na insta widziałam i aż dech w piersi zapierają! Najbardziej podoba mi się ten sfinks z piórkami <3 U nas śnieg i mróz, podoba mi się ta pogoda. No ale na wyspach jak to na wyspach pewnie pada i zero śniegu ;( Przyjeżdżaj do Polski! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chcę wrócić do Polski Kochana :*:*:* Całuję Ciebie serdecznie :*

      Usuń
  10. Przepięknie masz kochaną talent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szymciu,nie mam zielonego pojęcia o tej technice ale uwielbiam oglądać Twoje prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Szymciu cudowne prace :) Genialny Mix Media, bardzo podoba mi się dobór kolorów. Fajnie, że pokazałaś nowe rysunki, są super. Świetny Lord Vader :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ja takich rzeczy, to nawet na komputerze nie zrobię! Uwielbiam Ciebie i Twoje prace! Pozdrawiam i udanej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję CI za tak miłe słowa!!! :) Pozdrawiam

      Usuń
  14. Lepszy mróz niż marznący deszcz, bo i takie atrakcje przygotowała zima ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie ci to wyszło, super tutorial :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  16. Łaaał, właśnie odkryłam Twój blog. Ile tu się dzieje!!! A blejtram fantastyczny! Bardzo dziękuję za udział w nie-kartkowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem, czy kiedykolwiek zdecyduję się stworzyć coś takiego, ale śliczne dzięki za kursik - bo w razie czego. to wreszcie wiem jak się do tego zabierać. Twoje rysunki bardzo mnie zaintrygowały - im dłużej się przyglądałam, tym więcej ciekawych elementów w nich zauważałam.
    Fantastycznie, że otworzyłaś sklepik :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ha! Przerabianie starych obrazów - to rozumiem! Po co wyrzucać, skoro prędzej czy później się przyda :)
    Ostateczna wersja wygląda świetnie!!!
    A i rysunki są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite! Masz wielki talent! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ha ha to jest zawsze łatwe dla tego, kto to już potrafi :)
    Ja przyznam się bez bicia nie jestem za bardzo wielbicielką tego stylu, więc sama swoich sił w tym próbować nie będę, ale zawsze z miłą chęcią pooglądam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna praca, zdecydowanie moje kolorki :D Kursik też bardzo fajny a rysunki są przepiękne. Śnieg spadł dopiero dzisiaj i zobaczymy jak długo się utrzyma za to jest zimno i to bardzo :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, jakie cudowności! Masz ogromny talent!
    Obserwuję i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam i przyda się małe wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kursik Szymciu, ostatnio coraz bardziej wciąga mnie mediowanie - to wspaniała zabawa. Rysunki jak zwykle fantastyczne!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Taaa...;)
    To ja poprzestanę na podziwianiu;)))
    Buziole;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam cię :) w sumie mogłabyś nagrać filmik jak wykonujesz takie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! Czekam na filmik Kochana! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna praca i jak zawsze cudne kolorki .Dziękuję za kursik . Nie wiem jak to wyjdzie ,ale trzeba spróbować bo bardzo zachęcasz .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie przemiany :)
    Teraz powstała zjawiskowa ozdoba! :)
    Ale rysunki po prostu zaskakujące - EXTRA! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda rewelacyjnie, jesteś niezwykle kreatywna! Od jakiegoś czasu planuję stworzyć własną grafikę/obraz do domu, ale obawiam się, że ostateczny efekt będzie opłakany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metodą prób i błędów dasz radę !!! Musisz spróbować :*:*

      Usuń
  31. Angeliko, świetne prace!
    Zazdroszczę tego cudnego mediowania, bo dla mnie to czarna magia, ale może kiedyś się skuszę...
    Rysunki super, zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny kursik :) fajnie, że pokazałaś jak tworzysz prace :) blejtram wspaniały, tak jak i rysunki :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Super kursik. Lubię takie prace. twój blejtram jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny tutorial i rysunki. Co do sniegu chetnie oddam troche, bo sie zastanawiam jak dojade jutro do pracy w tym sniegu...

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wyszedł Ci ten kolaż i powiem Ci, że sama metoda wykonania rzeczywiście nie jest trudna, ale tu nie tyle o warsztat chodzi, co o wyczucie. Świetnie pojechałaś kolorami i forma jest bardzo ciekawa. Po prostu świetna praca. Rysunki też bardzo udane i ten ostatni z Vaderem to bym sobie powiesiła obok reprodukcji z Marilyn:)
    Ta kobieta z portretu przywodzi mi na myśl film "Rękopis znaleziony w Saragossie". Jest taka nierzeczywista, tajemnicza. Być może jest zjawą i błąka się po górach i wabi wędrowców?
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  36. wow ale cudo, powodzenia w biznesie :***

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie! Jak zawsze zresztą. Trzymam kciuki za rozwój biznesu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szymmciu kursik super, myślę , że wielu osobom pomorze, zwłaszcza w zakupie potrzebnych preparatów. Będę podziwiać u Ciebie mediowe prace , bo nie jest technika dla mnie. Gratuluje również otwarcia sklepiku i życzę wielu klientów. Rysunki jak zawsze genialne , mój faworyt to z żarówka w mózgu , niezłe przenośnia :-)
    Pozdrowienia dla Ciebie i Szymka

    OdpowiedzUsuń
  39. Super kurs :) Dzięki wielkie, na pewno nie jedna osoba skorzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniała praca!!! Super kursik!!
    Powodzenia w biznesie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. To wygląda na takie proste ;p Szkoda, że nie jest aż tak łatwo w rzeczywistości ;) Tutorial świetny, ale z moimi zdolnościami to nawet nie ma co próbować :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapomniałaś dodać, że trzeba mieć jeszcze żyłkę artystyczną;)

    OdpowiedzUsuń
  43. masz prawdziwy talent! ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Wbrew pozorom nie jest to takie latwe... Super, ze tworzysz, ceniw takich ludzi
    Szczegolnie, ze wypracowalas to COS swojego.
    Mile zaskoczenie, ze dzielisz sie wykonaniem tego. Co jest potrzebne jak uzyskac taki efekt itp.

    Byłabyś dobra tatuatorka :)Twoja kreska jest taka zdecydowana ;)
    Zainspirowalas mnie do powrotu do rysunku... Bo tez cos tam kiedys bazgralam, ale przestalam.. Lenistwo: (

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. matko jakie kolory magiczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś bardzo utalentowana! :) Wszystko wychodzi Ci takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jednym słowem - super.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam te Twoje retro-stylowe cudeńka Kochana. Nic tylko wprawiają w zachwyt :-)
    Cieplutko pozdrawiam mimo chłodu na zewnątrz :-D

    OdpowiedzUsuń
  49. Szymciu, przede wszystkim gratuluję Sklepiku - myślę, że to ważne dla każdego Artysty by jego dzieła znajdywały nabywców! Trzymam mocno kciuki!
    Kursik jest niezwykle ciekawy i przydatny, Trochę się boję kolejnych zakupów, ale jak się nie powstrzymam, to przynajmniej będę wiedziała z czyjej wiedzy skorzystać :-)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  50. Chyba nie mam cierpliwości do takich prac ... zostaje mi podziwianie ich u Ciebie. Masz ogromny talent !

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny kursik, gratuluję i bardzo ciekawa praca. dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Artimeno

    pozdrawiam
    Hania Wojtaszewska

    OdpowiedzUsuń
  52. Wspaniała praca!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie mogę się nadziwić jakie cuda potrafisz wyczarować.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale cudo! Te kolory zachwycają! Fajnie zobaczyć, jak to dzieło powstawało :)
    W Twoich rysunkach jestem zakochana!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Woooow! Ależ cudo! Dzięki za kursik, jak sama zauważyłaś ostatnio na moim bogu - zmienia się i mój styl, jak kiedyś nabiorę większej pewnosci siebie to z pewnością wykorzystam Twoj kurs i spróbuję mediowania ;) super efekt

    OdpowiedzUsuń
  56. Fantastyczna praca i kurs bardzo czytelny. Z pewnością zarazisz swoją pasją nie jedną scraperkę :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w nie-kartkowym wyzwaniu życząc powodzenia w scrap-biznesie:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wspaniała praca i kurs. Moze kiedys jak będę na emeryturze i będę miała więcej czasu to zakupię sobie "takie zabawki" i pomediuję sobie. A tymczasem wracam go mojego szydełka 😉
    p.s. Kurs wydaje się bardzo prosty

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękny blejtram i fantastyczny kurs, dziękuję, że podzieliłaś się swoimi pomysłami na jego wykonanie. Pozdrawiam. Kasia / DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna praca. Super kolory . Dziękuję za udział w wyzwaniach nie-kartkowych.

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajne mocne kolory. Dziękuję za udział w Wyzwaniach Nie-Kartkowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny blejtram i fantastyczny tutorial ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. super blejtram i jeszcze z kursem krok po kroku, dziekujemy za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  63. A dlaczego ja przegapiłam ten post?! Fantastycznie wyszła ta przeróbka!
    Te mgiełki rzeczywiście bardzo dobrze kryją ale rozczarowały mnie kolory- turkusowa jest szmaragdowa a Violet z połyskiem ma kolor buraka... dlatego rzadko używam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)