sobota, 13 maja 2017

{259} Shopping Fashion Zaful Haul

Witajcie Moje Kochane Perełki! Dziękuję Wam bardzo za odwiedzinki u mnie. Ja już prawie mam nadrobione zaległości u Was i będe już ze wszystkim na bieżąco. Choroba wydaję się odpuszczać, ale złapało mnie jakieś uporczywe uczulenie. Normalnie przekora losu, jak nie jedno to drugie!
Dzisiaj zapraszam Was na mój pierwsz Shopping Fashion Haul od firmy Zaful. Kiedy dostałam propozycję wsółpracy z tego sklepu, bardzo się ucieszyłam. Jesteście ciekawe co sobie wybrałam? Zobaczcie same :)

Hello My Dearest Pearls! Thank you so much for your visits. I am still sick but I feel better. Unfortunately I got allergic reaction my hand and I am so upset about it. It's so annoying ! Always something for god sakes !. Today I would like to invite to my first Zaful Shopping Haul. When I received cooperation proposal from this shop I was very happy because  I love their stock! Are you wonder what have I chose? Have a look below x 






Ta paczuszka okazała się bardzo udaną! Zacznę od chokera koronkowego i stroju kąpielowego. Chocker jest świetnie wykonany i cudnie się prezentuję. Może zainspiruję Artysti do frywolitkowego chockera?  Strój kąpielowy ma piękne Azteckie wzory i jest świetnej jakości. Mogłam niestety wziąć rozmiar większy bo spłaszczyło mi biust i ścisneło boczki :( Poza tym strój zaliczam do udanych produktów :) 

This package turned out very nice one. I will start from the choker and Bikini. I love the choker because its quality and so delicate. Kind of Gothics style and I love it ! Bikini has gorgeous Aztec Pattern but I surley should take a bigger size. Its all right but it squashed my breasts and also make my sides bigger. Anywho I recommend :)





Kolejną rzeczą jaką otrzymałam to świetna bluzka z kołnierzem imitujący chokera. Bardzo jestem zadowolona z tej bluzki. Jest wykonana z bawełny, dlatego jest miękka i przyjemna w dotyku. Chocker jest zapinany na suwak z tyłu bluzki. 

Next thing what I have got from Zaful is this great blouse Sweat with this cute choker. Its cotton made blouse and its soft and nice to touch. It has a zipper on the back to close the choker on your neck.




A na koniec zostawiłam sobie piękną Perełkę! Pragnę przedstawić Wam bluzę z kapturem jednorożca! Rajciu! Jak ujrzałam tą bluzę w sklepie od razu wiedziałam, że muszę ją mieć. Ja zawsze w swoim stylu muszę się wyróżniać w jakiś sposób, dlatego też ta bluza szczególnie wyraża moją szaloną osobowość. Dodatkowo uwielbiam Kucyki Pony, więc nie mogłam tej bluzy nie wziąć :) 
Bluza jest świetna i jest na prawdę wspaniałej jakości. Jest gruba jak tradycyjna bluza i jestem z niej bardzo zadowolona. To jeden z moich najlepszych zakupów, polecam :) 

At the end I would like to share this little pearl I got! Its Hoodie with Unicorn Ears and corn!!!! Oh MY GOD! I just simply Love it :) I really Love My Little Pony so I had to take this hoodie to the shopping chart. I remember when I first saw this on Zaful website. I was really amazed because I am the person who loves extraordinary clothes so I really had to have this Hoodie. Its thick and quality hoodie. Highly Recommended! 




I jak Wam się podobają moje nowe zdobycze? Jestem ciekawa Waszej opinii :) A specjalnie dla Was stworzę specjalną zakładkę z naszymi pięknmi zdjęciami ze Ślubu, ale żeby Was Kochane tak nie zostawiać bez niczego to pokażę Wam zabawne nasze zdjęcie ;) 

I decide that I will make a seprete top post with Wedding pics soon . But I want to show you another today. Its really funny :)



A teraz ucieam Kochane, będe baaardzo wdzięczna jeśli wejdziecie chociaż w jeden link z powyższych produktów. Z góry dziękuję. Buziaczki :* 

Kiss xxxxx

68 komentarzy:

  1. Bluza całkiem fajna tylko wolałabym aby kaptur był gładki a reszta super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks a lot :D

    you look fabulous with all articles my dear friend :D love it :D

    NEW REVIEW POST | KIKO MILANO: Tropic Heat Dewy Stick
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nad tym strojem kąpielowym się zastanawiałam, wygląda bardzo ładnie, ja jednak preferuję jednoczęściowe :D Za chokerami nie przepadam, więc szara bluzka nie dla mnie :) Bluza baardzo mi się podoba! Chyba ją kiedyś sobie sprawię, bo jest przeurocza! :D
    Zdjęcie ślubne jak zawsze ładne, a to nawet z poczuciem humoru :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę jednak jednoczęściowe hihihi :* Buziaczki Kochana

      Usuń
  4. Piękna stylówka Kochana :*
    A zdjęcie ze ślubu-cudne ! :*
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. You make my day! Świetne zdjęcie ślubne :D
    Rzeczywiście paczucha bardzo fajna ale chocker i bikini wygrywają :))

    OdpowiedzUsuń
  6. You look amazing! I just love your body and tattooes ♥ Lovely photos! ✿

    ❀ Spring with Zaful ❀

    OdpowiedzUsuń
  7. Chokerów nie lubie ale ta bluzka jest calkiem fajna :) No i ta bluza - genialna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szymciu wracaj szybko do zdrowia,a zdjęcie to wyślijcie na jakiś konkurs bo jest bardzo oryginalne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. a właśnie dzisiaj myślałam nad jednorożcową bluzą :D superowa! poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy wybrałaś :)
    Zdjęcia ze ślubu chętnie bym obejrzała.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Szymko! obejrzałąm wszystkie ostatnie pozsty z Waszym ślubem. Cudne miejsce na ślub. Wygladacie oszałamiajaco. Gratuluję i zycze raz jeszcze samych szczęśliwych dni na wspólnej drodze . Pozdrawiam i życze szybkiego powrotu do zdrowiea.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza jednorożec jest taka urocza! Świetnie wyglądasz Kochana!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Parę razy zastanawiałam się nad tą bluzą, ale bałam się słabej jakości oraz innego wyglądy w rzeczywistości. Jednak wygląda ona na tobie perfekcyjnie, że chyba sama sobie taką również zamówię, hahah <3

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz ;) bluza bomba ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz w tych stylizacjach. Bluza jest rzeczywiście kapitalna.
    To zabawne zdjęcie ze ślubu jest ekstra.
    Pozdrawiam Cię w końcu prawdziwie wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome picks beauty. Love the lace choker and the swimsuit. The perfect summer essentials.
    Happy day!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  17. buhahaha zdjęcie ze ślubu xd

    OdpowiedzUsuń
  18. bluza fajna:)
    Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :***

    OdpowiedzUsuń
  19. I adore your big nerd-glasses,
    you look so cool and amazing zaful pieces :)
    they truelly have some amazing stuff.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  21. W stroju kąpielowym wyglądasz świetnie !!!
    Takie zabawne zdjęcia są najlepsze, są fajną, sentymentalną pamiątką po latach. Wśród moich też się kilka takich znajdzie :))
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zamówienie! W stroju kąpielowym wyglądasz bosko. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ten sklep :) sama z nimi współpracuję już jakiś czas i zawsze jestem zadowolona z produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ciuszki z Zaful, a Ty wyglądasz prześlicznie! Kobietko, chętnie zostaję z Tobą na dłużej i dodaję bloga do obserwowanych. Zapraszam do mnie w wolnej chwili. :) Pozdrawiam Cię z Danii! Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie bardziej wolę Cię ubraną niż rozebraną :P Ślub to świetna pamiątka, szczególnie jakiś przepiękny album stworzony własnoręcznie, pięknie wyglądałaś na ślubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  27. What a lovely and cute sweater. :)

    Enjoy the rest of your weekend!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  28. Strój kąpielowy świetnie się prezentuje :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks a lot :D

    love chockers and embroidered jeans :D super cool!

    NEW FASHION POST | TREND ALERT: Exotic Allure. Are You READY?
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  30. I bikini i bluza są fantastyczne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz cudownie:)
    Cudowny blog :*
    Może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  32. jednorożcowa bluza wymiata!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka chudzina :) Cudownie ;)) Świetna bluza piękna ;**

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluza fajna chociaż bez kaptura byłaby lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo pozytywny post, jednorożcowa bluza jest boska, a fotka ze ślubu cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacja :) Super ciuszki :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  37. hej piękny jednorożcu! ;* super rzeczy upolowałaś ;) strój, choker, bluzka- wszystko super! ;**

    OdpowiedzUsuń
  38. Bluzka z chokerem jest genialna! ;) wyglądasz bardzo kobieco w tym zestawieniu! ;) I do tego te jeansy podkreślające Twoje kształty..super ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Such, a beautiful post, super gorgeorus.

    I follow you, your blog was shared on A Showcase.
    Zapraszam do nas. Będzie nam bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji / subskrybcji oraz komentarza.
    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne zdobycze i ostatnie zabawne zdjęcie świetneee ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. To zdjęcie ślubne jest niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcie ślubne jest genialne, jestem w nim zakochana! Bardzo fajne nowości u Ciebie zawitały, bluza wpadła mi w oko, w końcu która z nas nie chciałaby być jednorożcem :)

    OdpowiedzUsuń
  43. O mamuniu !!! A gdzie ja byłam ???? To Ty już po zaślubinach ?! Mam straszne zaległości - przepraszam. To wszystko przez to,że siedzę w kartkach. Obiecuję sobie , że nadrobię. Buziaki :)))) Szczęścia, szczęścia, szczęścia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zamówienie,cudna jest ta bluza ❤

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne ciuszki. Najlepsza bluza! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak zawsze śliczności, bardzo fajna bluza- ta z imitacją chockera :)
    Zdjęcie jest zdecydowanie najlepsze :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  47. choker koronkowy jest super !

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny strój i chocker! Masz bardzo fajny styl, z checią zajrzę tu następnym razem ;)
    Moze wzajemna obserwacja? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  49. ha ha zdjęcie super ( to ze ślubu)

    Mega wyglądasz w tym bikini - wow

    OdpowiedzUsuń
  50. Bluza rewelka, świetnie pasuje do Twojej osobowości:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Linki zostały zaliczone :) Bardzo ładne ciuszki, bluza w jednorożca najlepsza :) Interesujące ślubne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Heh:) koniecznie zescrapuj to zdjęcie ślubne - UNIKAT!:) fotograf się spisał łapiąc takie chwile:) Azteckie klimaty fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciuszki świetne - ale ja i tak zafascynowana jestem tymi ślubnymi :) Eh!

    OdpowiedzUsuń
  54. Bluza jest genialna. Tez sobie zamowie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Super post, mega tattoo :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zdjęcie rzeczywiście zabawne i słodkie zarazem:) Bluza jednorożcowa wymiata!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)