wtorek, 16 maja 2017

{260} Butterfly LO// Summer Look Shein

Witajcie Kochane Moje ! Coś tam postanowiłam poskrobać w scrapbookingu, aczkolwiek czuję się od tworzenia niezwykle daleko. Ale o tym co stworzyłam zapraszam w drugiej części posta.
Pogoda nam się popsuła, a upał nam gdzieś zniknął. Nie narzekam bo w końcu na Ślubie mieliśmy cudną pogodę, więc teraz to niech sobie nawet i leje, O !
Dzisiaj pragnę podzielić się z Wami bardzo luźnym, letnim lookiem. Pogoda nie pozwoliła mi na letni klimat, dlatego zdjęcia zrobiliśmy w domu. Uwielbiam różne wstawki z siatkami , a jeszcze bardziej samą taką siatkę. Idealnie nadaję się na strój kąpielowy, bądź też na krótkie bluzki. Myślę, że w połączeniu z krótkimi spodenkami tworzą fajną całość. Bluzkę z siatki dostałam od Shein i bardzo się z niej ucieszyłam. Sklep Shein jak zwykle mnie nie zawiódł , na prawdę uwielbiam ich ciuszki. Szczególnie w tej sukience podobają mi się lamówki :)
Bluzkę możecie znaleść tutaj/ Here >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>KLIK
Hello my Dear Pearls! Tutaj I would like to share with you my new Scrapbooking Layout and fantastic Summer Look I designed. Due to horrible weather I had to take the summer looks photos at home. I really Love all of the net stuff and net shirts. This type off shirt/ dress is perfect for swimsuits underneath or for some shorts tops. I think this net shirt looks just great with jeans shorts and collaborate very easily . This Dress I received from Shein and again I wasn't disappointed. I really Love the clothes they have. I really like in that dress the endings with the capital cities. If you want to get it , click the link above :) 










No a teraz trochę sztuki.... Wena gdzieś sobie poszła, ale pojawiło się wyzwanie na 13arts i jakoś mnie zainspirowali do stworzenia pracy :) Zrobiłam Scrapbookowe LO ze zdjęcimi z Mężusiem i moim Tatkiem :) Użyłam swoich ulubionych produktów od DecoArt

Now little bit of Art! I have made scrapbooking Layout ( Me & my Husband, Me & my Daddy on the pictures)  using my favorite products from DecoArt 



I used DecoArt Misters, DecoArt Misters, DecoArt Americana Acrylic Black Paint, DecoArt America Acrylic

Swoją pracę zgłaszam na wyzwania w


I Dzisiaj byłoby to na tyle Kochane Moje Perełki :* Będe wdzięczna w kliknięcie w link na początku posta. Z góry wielce dziękuję :* 
Na koniec kolejne zdjęcie ze Ślubu, tym razem mój Tatuś prowadzący mnie do Ołtarza:* Buziaczki Kochane 

And that is it My Dear Pearls xxx And the end I am posting another Photo from our Wedding ( Me & my Daddy walking down the aisle  )  Kiss xxx







61 komentarzy:

  1. Te ciuchy to nie moj styl, ale Ty świetnie w tym wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. LO w zieleniach jest superowe , uwielbiam taka właśnie kolorystykę ,a zdjęcie ślubne z tatę jest świetne, bardzo ładnie oboje wyglądacie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Perełko, cudna praca, cudna Ty i Twoja rodzina!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie było pochmurnie, chłodno i deszczowo, a teraz od kilku dni słonecznie i cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look, typu boyfriend, lubię takie, a Tobie super pasuje :) Już tęskniłam za Twoimi pracami, a tu niespodzianka, wreszcie są :) Piękna i bardzo kolorystyczna :) Uwielbiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja, idealnie pasuje do Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wyglądasz cudownie :) Mega mi się podobają Twoje tatuaże <3
    Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Na ślubie wyglądałaś przepięknie! Gratulację <3
    Praca jak zawsze fantastyczna, uwielbiam oglądać Twoje dzieła :D
    I kliknięte w link!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna letnia stylizacja. Lamówki rzeczywiście dodają uroku.
    Bardzo mi się podboba tonacja nowego LO. Lubie zielenie.
    Zdjęcie z Tatą super. Zresztą zdjęć ze ślubu nie może być za dużo.
    A u nas dopiero od 2 dni zawitała pogoda.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo rzeczy masz od nich i niektóre są naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne LO! pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your art. :)
    Have a great day!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja praca mnie zachwyciła, przepiękne zielenie! Masz dobry gust i zawsze dobrze wyglądasz! Zdjęcie z tatą, w takim dniu, to piękna pamiątka na całe życie! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za wspaniała Panna Młoda:D Bosko wyglądałaś!
    Widzę, że jesteś naprawdę artystyczną duszą - ta bluzka bardzo udana :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zielona praca z waszym zdjęciem jest super ! Piekne zdjęcie z tatą ze ślubu :))
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ślub, a co do zdjęć pierwszych to ja raczej nie przepadam, za takimi długimi bluzkami, które zakrywają mi szorty.

    Jakbyś miała czas to zapraszam do mnie na konkurs! 🙂
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądacie. Kartka też mi się bardzo podoba. Fajna sesja:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Ci pasuje taki look podoba mi się ślicznie wyszłaś na zdjęciach:) Ja jak zwykle będę zachwycać się Twoimi pracami:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślubna sukienka urocza ale Panna Młoda przeurocza. Pięknie wyglądasz , masz śliczny uśmiech Szymko . Wszystkiego Dobrego na Nowej Drodze Życia

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądałaś na ślubie. A bluzka z ciekawa Ci powiem, na kostium na plażę super pomysł dla mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa ta bluzka, lubię she in miałam okazję współpracować z nimi dosyć dawno temu :D śliczna praca! zakochałam się w tym zielonym ^^ i cudowne zdjęcie ze ślubu <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna praca, wiosenna i nostalgiczna. Pięknie wyglądasz na zdjęciu z tatusiem!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne LO ! Widzę, że podczas ślubu królował różowy kolor. Wyglądasz pięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprawdzie czerwony Kochana, ale może tak wygląda na zdjęciu :) Buziaczki :* :*

      Usuń
  25. jak zawsze pięknie wyglądasz i cudne prace tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks a lot for this incredible information :o OMG!! I can't believe :o I'm addicted to all fishes and now I'm super affraid :/

    You look fantastic. I really want this t-shirt :D

    NEW OUTFIT POST | Back To 90’s :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie wyglądasz :* Ja już zaobserwowałam <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too!

    have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Tatuaże bardzo do Ciebie pasują, na ślubie wyglądałaś cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I really like your look and photos <3
    I'd be happy friendship blogs ♥ I subscribed to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoja praca jak zwykle nadzwyczajna! :)
    Luźna przewiewna bluzka świetnie się nadaje na upały które mam nadzieję niedługo nastąpią także u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna stylizacja. Na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Hi...I follow a very nice post. I hope you follow me too
    http://www.dahamutluyuz.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluzka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna sukienka ślubna! I jaki kontrast w stylach między pierwszą stylizacją a suknią ze ślubu, haha. 😁
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudnie jak zawsze :* no i kliknięte :)!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bluzka bardzo mi się podoba, chociaż ja preferuję bardziej obcisłe :D
    Zdjęcie ze ślubu jak zawsze mi się podoba, zawsze marzyłam o tym, żeby mój tato też mnie prowadził do ołtarza... może kiedyś się uda :D 14.00

    OdpowiedzUsuń
  38. Idealnie wyglądasz w takiej odsłonie <3 pasuje Ci sportowy styl, świetne tatuaże, ja swój pierwszy planuje na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I jak zwykle piękna praca! Ślicznie wyglądałaś w dniu ślubu :*

    OdpowiedzUsuń
  40. ależ cudowną stylizację stworzyłaś! świetny, wakacyjny look :) bardzo Ci pasuje taki styl ;)
    a praca jak zwykle świetna- jesteś taką utalentowaną osobą!
    buziaki kochana perełko! ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Stylizacja niczym z lat 90-tych! ;) super przypomina mi moje dzieciństwo! ;)
    Pasuje do Cb taki uliczny look ! ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie wyglądasz:)
    Buziaczki:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś ciekawą osobą z ciekawą pasją ;) Lubię, lubię, lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. SZymko mega stylówka- bluzeczkasuper :-) A u mnie w Poznaniu wreszcie czuć lato :-D
    Zdjęcie z tata cudowne a taki scrapbook to cudowna pamiatka :-*

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajna , luźna stylizacja , bluzka bardzo mi się podoba :)
    Ślicznie wyglądałaś na weselu !

    OdpowiedzUsuń
  46. Foto z drogi do ołtarza obejrzałam ze wzruszeniem. Czapka z gwiezdnymi wojnami mi się spodobała i zrobiłaś fajny kolaż.

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękny ten scrap, jak ja kocham zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jesteś pełna niespodzianek! :) Zdjęcie ze ślubu ma niesamowity urok, podobnie jak kartką pełna zieleni no i z moimi ulubionymi motylkami :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Praca fantastyczna! Pięknie dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt. Pozdrawiam -Gosia/Peninia

    OdpowiedzUsuń
  50. Excellent. Thanks for playing with us 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  51. Lovely!Thank you for taking part in 13Arts challenge!
    \

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)