środa, 31 maja 2017

{266} Obraz z Tulipanem// Rosegal Shopping Haul

Witajcie Kochane Perełki! Jak się miewacie? Dzisiaj zapraszam Was na mój ostatni Shopping Haul od Rosegal oraz pragnę z Wami się podzielić moim najnowszym mini obrazem. Ale najpierw zacznijmy od paczuszki jaka przyszła do mnie od Rosegal. Jak się pewnie już domyślacie bohaterem tej paczki są tutaj buty! Tak bardzo i ja chciałam mieć w posiadaniu takich butów i mam i ja :)
Hello My Dearest! How are you keeping? Today I would like to invite you to my latest Shopping Haul from Rosegal and also I would like to share with you my latest painting. As you probably know already , todays post main character will be those awesome Led shoes! I really wanted to have them and finally they are mine too!  








Buty są na prawdę niesamowite i wszyscy się nimi zachwycają. Są naprawdę zabawne i mam z nimi mnóstwo frajdy. Jak działają te buty? Każdy z butów przy sznurówkach ma wejsćie na USB oraz mały przycisk do zmieniania kolorów. Tak Kochani, dobrze napisałam , buty są na USB! Wraz z butami otrzymałam kabel do ładowania , który podlącza się do każdego buta i podłącza się bezpośrednio do komputera. Kiedy już naładujemy nasze buty możemy zacząć zabawę! Mamy do wyboru różne stałe kolory takie jak zielony, niebieski, turkusowy i czerwony , albo migające Disco, lub zmieniające się kolory w różnej sekwencjii. Każdy z butów może świecić tak samo. Zobaczcie na filmik poniżej żeby zobaczyć jaki efekt dają. Oczywiście najlepiej wyglądają w ciemnośćiach. Niestety mimo tego, że są tak bajeranckie to jednak buty nie są wygodne. Mają bardzo solidną podeszwę, a reszta obuwia jest wykonana z miękkiego materiału. Niestety stopa nie czuję się stablinie i odczuwam pewien dyskomfort. Dlatego też buty zdecydowanie zostawię sobie na specjalne okazje lub też do jazdy na rowerze. 
Shoes are really cool and everybody who saw them, they are amazed. They are so funny and I do have a lot of fun with them. Beside the lace you have usb enter and a little button for changing the light. Yes! They do have USB log there! With the shoes you get the charging cable and you simply log them into the computer , just the same as you do with your smartphone or mp3 player ! Once you charged them you can start having fun. You can choose between different colours like green, red, blue ect and change the siquence. Every shoes can have a different colour at one time. Isnt that cool! ?  You can check my video below how they work. I really Love them , although they are not perfect quality. Unfortunatley they are not really comfortable as they do have solid bottom part and the rest of shoes is very soft. Anyway I am goona wear the on special occasions or use them on my MT Bike :) 


Dodatkowo w paczuszce otrzymałam fajne skarpetki z siatki oraz mega fajne skarpetki, które idealnie sprawdzają się w ćwiczeniach na Yogę! Dzięki stoperom na podeszwie nogi się nie rozjeżdżają przy robieniu pozycjii downer facing Dog i ćwiczenia są bardzo przyjemne. Zdecydowanie polecam! 
I also received the fishnet socks and this cute yoga socks . They are absolutely great! Because of the stoppers you do not slip on your mat anymore dong the downer facing dog position. These socks are great. Highly recommended! 




Ostatnią rzeczą jaką dostałam są o to rzęsy poniżej. Muszę zdecydowanie stwierdzić, że są to jedne z najlepszych rzęs jakie dotychczas miałam. Są mięciutkie, zachowują się bardzo naturalnie i nie miałam problemu z przyklejeniem ich. Są bardzo długie i efektowne i zdecydowanie mogę je Wam polecić :)
The last piece in the package were those great eyelashes. I must say that they are one of my best eyelashes I have ever gotten in my life! They are so soft and so easy to attach . Brilliant ! 



I jak Wam się podobał mój nieco zabawny Shopping Haul? Wszystkie rzeczy opisane możecie znaleść w linkach poniżej
So how do you like my shopping haul? All products you can find in the links below, but also check out the FLORAL MIDI DRESS- KLIK






Tak jak niedawno mówiłam troszkę Wena mnie opuściła i czuję, że gdzieś mi się błąka w przestrzeni, jednakże miałam wielką ochotę coś namalować. Ponieważ w  Szufladzie w tym miesiącu wyzwanie brzmi Majowy Ogród, postanowłam namalować tulipana na małym płótnie. Jak powstał krok po kroku oraz jakich farb od DecoArt użyłam możecie prześledzić w filmiku poniżej :) 
I would like to share with you my latest painting I did with DecoArt products , please check the video below for links and step by step tutorial :)


Mój obraz zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie-KLIK--->






A teraz uciekam Kochane! Cieszę się, że zdjęcia ze ślubu tak bardzo Wam się podobają, więc dzielę się z Wami dalej :*
Z góry dziękuję za Wasze kliki, Dziękuję że mi tak pomagacie. Buziaczki Wam przesyłam :*
And at the end some pics from our Wedding :) Kiss xxx x







47 komentarzy:

  1. Buty rewelacja😃😃😃😃😃a obeaz swietny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne gadżetowe zakupy :-) Młodość ma swoje prawa więc używaj do woli . Tulipanek cudny , zdjęcie jak zawsze świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty śmieszna.. ale jesli stopa nie jest stabilna to troche lipa... ja bym się bała w nich chodzić jednak. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. moja siostrzenica ma takie świecące butki, fajowe są :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale te buty są fajniutkie. Na pewno nie da się przejść obok nich obojętnie :).
    Zastanawia mnie tylko co się stanie, gdy złapie Cię deszcz ...
    Skarpetki są rewelacyjne :).

    Tulipany, to moje ulubione kwiatki, a Twój jest cudny :).

    OdpowiedzUsuń
  6. maluj dziołcha maluj! super zdjęcia! i skarpetki:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są świetne :) szkoda tylko że mało wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie podobają mi się te buty. No ale to ma się podobać Tobie, a nie mi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah, buty są świetne :D Nie w moim stylu, ale na pewno przyciągają uwagę :D Skarpetki są urocze ;) Chyba muszę sobie uzupełnić swoją kolekcję :D Rzęsy zbyt dramatyczne jak dla mnie ;) Dopiero z nimi zaczynam, więc wolę te bardziej naturalne modele ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy otrzymałaś :) Buty rewelacyjne :) A Twój obrazek piękny :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy. Mojej córce bardzo by się spodobały:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle same świetne rzeczy zamówiłaś, kochana :) buty pierwsza klasa- z wrażenia aż pokazałam mojemu Krystianowi i stwierdził, że mega bajer :D szkoda, że troszkę niewygodne, ale może jeszcze się jakoś dopasują :)

    piękne zdjęcia ze ślubu, perełko! Wyglądałaś jak księżniczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne buty - jak byłam mała zawsze o takich marzyłam - a i teraz z wielką przyjemnością bym takie przytuliła! :)
    Są mega!

    OdpowiedzUsuń
  14. No buciki są czaderskie,pełen odjazd :) wywołują uśmiech,jakbym miała mniej latek to ...
    Takie skarpetki z ABS są bardzo przydatne nie tylko do jogi,gwarantują bezpieczne poruszanie się .
    Obrazek namalowałaś piękny,trzymam kciuki w wyzwaniu:)
    Zdjęcia ślubne piękne.
    Serdeczności zostawiam najmilsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Klik klik kochana :* Piękna Panna młoda :) Idealna :*
    Buty fajne widziałam je u nas w PL ale tylko w chińskim i to za 80 zł..
    Buziaki Kochana :*:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaa, buty są boskie, marzę o takich świecących :) Skarpetki przeurocze.
    Tulipan wyszedł Ci świetnie, super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty fenomenalne! Wyglądają świetnie, ja jednak zawsze wygodę stawiam na pierwszym miejscu - więc nie są dla mnie :D Skarpetki urocze :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaaaakie bajeranckie buty! Zakochałam się! Super wyglądają i robią ogromne wrażenie, szkoda, że nie są wygodne. Skarpetki są po prostu przeurocze :P
    Twój tulipan jest przepiękny, delikatny ale przyciąga uwagę. Śliczności :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna paczuszka do Ciebie przywędrowała. Bardzo ciekawskie te buty. Obrazek z tulipanami wyszedł super. I znowu piękne zdjęcia ślubne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny tulipan, a zdjęcia ślubne podziwiam nadal, cudownie razem wyglądacie. Buziaczki i wszystkiego dobrego, Kochana - powodzenia w wyzwaniu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Te buty są świetne! Aczkolwiek szkoda, że nie wygodne bo z chęcią sama bym sobie je kupiła. Bardzo podobają mi się te "mrygadełka". :D Ale tak jak mówisz - na specjalne okazję nie byłby złe. Prześliczny tulipan. A kolejne zdjęcia ze ślubu dalej wspaniałe! ♥ Pozdrawiam! :*:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Angeliko Kochana! Buty są rewelacyjne Skarpetki też super, Zdjęcia jak zawsze śliczne, A tulipan przeuroczy - Pozdrawiam Cię Cieplutko i Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  23. O matulko ♥ Takie buty marzą mi się od x czasu i chyba pora żeby sobie je sprawić! Choć słyszałam i wiele osób sobie zachwala że są wygodne, chyba że mają jakieś zamienniki bądź inne buty, ale czy to możliwe? :o

    OdpowiedzUsuń
  24. gosh the shoes are so cool.
    totally love it!

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny obrazek Szymciu, łap wenę i nie daj jej umykać...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny obraz! Buty super, szkoda,że nie są zbyt wygodne! Zdjęcia ślubne zawsze oglądam z ciekawością, piękna pamiątka! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny tulipan! Masz zdolne łapki, Angeliko :-)
    Z przyjemnością oglądam Wasze ślubne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, ale rewelacyjne buty! <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty są odlotowe. :D Obraz świetnie wykonany, powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialne są te świecące buty :)
    a zdjęcia ze ślubu są przepiękne <3
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://belikesnowbeautifulandcold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przesliczny obraz namalowslas ,masz zdolnosci.Super paczka.Zdjęcia piekne.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne buty, powiedziałabym ze dość rozchwytywane :)
    Filmiki są mega ! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie buty marzyły mi się, gdy byłam dzieckiem. Szkoda, że są niewygodne :(
    Prosimy o więcej zdjęć ze ślubu, wyglądasz na nich przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam oglądać wasze zdjęcia ze ślubu !
    Obraz z tulipanem bardzo ładny, dobrałaś bardzo fajne kolory :)
    Jestem też pod wrażeniem świecących adidasów :))
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  35. Czego to czlowiek nie wymyśli, buty na USB, ładowane do komputera- ale czad heheheehe :D
    skarpetki też świetne :)

    A w dniu ślubu wyglądałaś niesamowicie kochana <3


    41,66$, 1,68$, 2,47$, 1,15$
    mogę prosić o to samo ? :) :* hihihi

    OdpowiedzUsuń
  36. Buty trochę nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Thanks a lot :D

    nice articles my friend :D In love with your sneakers! OMG!

    NEW YOUTUBE POST | What I got in the last few weeks in May. :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne zdjęcia ślubne. Buty są zabawne i szkoda, że niezbyt wygodne. Co do rzęs, to kojarzą mi się z kostiumem halloweenowym np. elfa i raczej wolę takie mniej rozłożyste, nie mniej jednak robią wrażenie bardzo pozytywne. Skarpetki z palcami też lubię i super, że są antypoślizgowe:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Perełko! Obraz cuuuudny! No, uwielbiam Twoje malowanie! Zdjęcia przeeepiękne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja kiedyś zastanawiałam się nad takimi butami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)