sobota, 3 czerwca 2017

{267} Zaful Velvet Love ❤

Witajcie Moje Perełki Kochane ! I stało się ! Zakochałam się w Velvecie, chociaż się tego wcale się nie spodziewałam. Paradoksalnie jestem osobą, która ma słomiany zapał jeśli chodzi o świat mody. Kiedy wchodzą nowe trendy dość długo mi zajmuję oswojenie się z nowościami. Jeśli chodzi o dziury w spodniach i kabaretki to nie jestem nowicjuszką. Już 13 lat temu tak się ubierałam i nic się nie zmieniło hihih. W dzisiejszym poście również znajdzie się mała perełka, która przypomniała mi dzieciństwo, ale o tym za chwilkę. Zapraszam Was dzsiaj na stylówkę, którą bardzo uwielbiam. Jest wygodna, niewinna i romantyczna. Rzeczy przyszły do mnie od Zaful, jeśli jesteście ciekawi mojej opinii to zapraszam do dalszej części posta :)
Hello My Dear Pearls! How are you? And it happened ! I totally felt in Love with Velvet! I wasn't expect that at all because I never follow Fashion straight forward. I do have my own style and it takes time until I will accept something. Although ripped jeans and fishnets tights I am wearing for like 13 years already hahah :) Today I would like to invite you for awesome Fashion look , which is innocent and very romantic . I receive the package from Zaful and if you curious if I happy with it , bare with me for that post :) 


Zacznę od rzeczy, która mnie absolutnie zauroczyła, a mianowicie jest to bluzka z Velvetu. Stroniłam od tego materiału i omijałam go w sklepach dużym łukiem. Jednakże na jednym blogu ujrzałam taką bluzkę na Dziewczynie i wyglądała w niej niesamowicie! Zawsze się bałam, że ten nieco staroświecki materiał mnie postarzy, a ja już stara się unikać takich dodatków, które dodają lat. Jednakże kiedy bluzka dostała się w moje ręce od razu wiedziałam, że to strzał w dziesiątke! Jest mięciutka i wygodna :)
Bluzkę możecie Kupić >>>>> TUTAJ/ HERE 
I am gonna start with this Lovely Velvet T-shirt . When I saw velvet clothes I wasn't a big fan of them. I thought they very oldie and I thought that will make me older. But I think that was mistake! I saw this tshirt on young girl and she looked Lovely and now I am so happy that I have this one. It's so Lovely! Very soft and easy to wear, Love it ! Must buy ! Click the link above :) 

Kolejną rzeczą w paczce były te świetne Jeansy. Jakość spodni mnie mile zaskoczyła ! Konkrestny Jeans i wszystko jak dobrze uszyte! Oczywiście tradycyjnie mam problem z udami bo strasznie mi ciastno, ale ja mam tak We wszystkich spodniach. Chyba muszę się przerzucić na te stretchem  niestety. Ale wracając do spodni, mogę je Wam szczerze polecić :)
JEANS znajdziecie >>>>>TUTAJ / HERE
Another great product were this Lovely Jeans. I really Love them and I was so surprised with such a good quality! Of course as usual I had small problem on my thighs but that is just me anyway. I can definitely recommend you those ones :) I cant believe how good they are !

Otrzymałam również dwa piękne chokery. I tu dochodzę to tematu, gdzie mamy powrót do mojej młodzieńczej przeszłości. Jak miałam 10 / 11 lat to właśnie nosiliśmy takie chokery na szyji, ramieniu i nadgarstkach , miały one w jakimś sensie imitować tatuaż hihihi.  Uwielbiam takie historie!
Choker >>>>> TUTAJ/ HERE 
I also received two chokers and the first one reminds me when I was 10 or 11 years old We usually wear this chokers on neck, hand and biceps. It supposed to imitate the tattoo hahah. I Love how the fashion coming back to the past :) 









Drugi choker również przypomina mi młodzieńcze lata , kiedy to chodziło się po ulicach w stylu gotyckim hihihi. Jaja normalnie, że tak moda potrafi się zmieniać :) Choker jak najbardziej mi się podoba  jest bardzo dobrze wykonany : 
The second choker also reminds me of my childhood. We use to wear that geometric chokers . I love them! I was goth in young age and I was wearing those as well . It so amazing how much Fashion can change :) 



Ostatnią rzeczą , jaką chciałam się z Wami dzisiaj podzielić do ten niesamowity strój kąpielowy. Zaful ma świetne stroje kąpielowe i ten okazał się nie tylko świetnej jakości, ale również niezwykle wygodny. Strasznie się z niego cieszę i nie mogę się doczekać jak go ubiorę :)
High Waist SwimSuit dostaniecie >>>> TUTAJ / HERE 
The last thing I want to share with is the swimsuit from Zaful as well. You can not even imagine how much I love this bikini! Its the most comfortable bikini ever! It looks so good and its such a good quality. It;s so funny because I cannot even imagine how much I am happy cause of that. Absolutely Love it !



Ta jakość zdjęć nie jest zadawalajaca gdyż nie mam odpowiedniego światła w tym mieszkaniu. Ale na całe szczęście już za parę tygodni się wyprowadzamy do oświetlonego i nasłoecznionego mieszkania, a tam będe mieć lepsze pole do popisu o kto wie, może w końcu zajmę się vlogowaniem na poważnie :) Już nie mogę się doczekać jak się przeprowadzimy i będe urządzać nowe lokum :)  Będzie dużo roboty, ale będzie z pewnością świetnie :) I będe zdecydowanie miała swoje zioła posadzone. Ostatnio ukisiłam ogórki małosolne, już zniknął cały słój, takie pyszne wyszły ! hhihi
Sorry for that great quality of these last photos but didn't have enough of good light in my apartment but I dont worry about that to much because We are moving out soon . I really cannot wait to that ! 

A teraz uciekam Kochane bo rano na rower trzeba iść :) Do juterka , Dziękuję za Wasze kliki Kochane, bardzo mi w tym pomagacie Kochane :*

p.s. Uwierzycie, że jutro już będziemy mieć naszą Miesięcznicę z Szymkiem? :*
Okay Hunies x It's time go to bed now , see you tomorrow xx Kiss xxx
p.s Can you believe that tomorrow it will be a month of our marriage? xx 






54 komentarze:

  1. wow coraz bardziej zaskakujące są Twoje zdjęcia ślubne... cudo!
    Co do mody to wraca, zmienia sie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna porcja zdjęć i życzę Wam super miesięcznicy. A ja nie mogę znaleźć takich ogórków, które się nadają do kiszenia:( Ogródek by mi się przydał... Też lubię sadzić zioła, ale obecnie mam jedynie bazylię. Problem ze światłem znam bardzo dobrze ja i moje kwiatki:/
    Podoba mi się ta bluzeczka. Wygląda tak miło i mięciutko.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. To będę trzymać kciuki aby przeprowadzka przebiegła szybko i pomyślnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw;) stroj kompielowy mega!:D
    Najlepszego z okazji miesiecznicy!:*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no to nie moje klimaty ciuchowe;D

    OdpowiedzUsuń
  6. cholercia, ostatnio, przy większych porządkach wyrzuciłam i bluzkę i sukienkę:(
    strój jest rewelacyjny, tyle że ja mam opory przed kupowaniem poza granicami
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzeczka również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! W stroju się zakochałam, przepiękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miesiąc poślubny zleciał nie wiadomo kiedy;)
    Mnie velvet też kojarzy się ze starymi czasami i z zasłonami, bo taki materiał był najbardziej dostępny, ale bluzeczka piękna. Zresztą na takiem modelce wszystko pięknie się prezentuje!
    Lecę klikać. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja świetna, pasuje Ci fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te zdjęcia ślubne ;) Cudowne są ;)
    Do welurowych ciuszków kiedyś nie byłam przekonana, ale teraz chętnie bym sobie taką bluzeczkę sprawiła ;) Wygląda bardzo ładnie ;) A co do stroju kąpielowego to wow, masz świetną figurę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, such a nice outfit! You look great. :)

    Have a nice day!

    Anna <3

    annashines.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam podobne zdanie do Twojego, ze raczej unikam takich materiałów, ale ostatnio takie cudeńka są z nich zrobione, że nie da się ich omijać. Stylizacja super - nawet kolorystycznie gdyż nie przepadam za różem, ale całość wymiata ♥ Jest lekka i kobieca, także super! A co do stroju kąpielowego - mega. A ta czerwień i czerń w połączeniu - GENIALNA ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz przepięknie w tych bluzkach :-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-gir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia zarówno te w nowych ciuszkach, jak i te ze ślubu. Miesiąc miodowy zleciał szybko, szkoda że bez podróży poślubnej. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy, spodnie bardzo mi się podobają :) Strój kąpielowy obłędny, wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szymko wyglądasz totalnie obłędnie w tym fiolecie i velvecie.
    Piękne zdjęcia ślubne. Buziaki
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknie wyglądasz taki styl bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest ta bluzka! Świetna stylizacja, strasznie mi się podoba. I jakie piękne zdjęcia ślubne! Byłaś piękną panną młodą ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne zdjęcia ślubne!!! Już pomijając wstęp i to, że bluzka którą zamówiłaś od Zaful też jest przeboska, ale zdjęcia za ślubu wygrywają!

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Angeliko Kochana jak ten czas szybko leci,dopiero co była uroczystość,a tu już miesięcznica :) Z okazji której życzę Wam wszystkiego Najlepszego :)
    We wszystkich stylizacjach bardzo mi się podobasz,ale najbardziej mnie urzekłaś w wersji welwetowej,a jeszcze te trampki pod kolor !!! No odjazd !!! Strój kąpielowy extra !!! Tylko pozazdrościć figurki i że możesz lada chwila go eksponować :)
    Życzę udanej przeprowadzki,no i w ogóle wszystkiego naj,naj,naj :)
    Nie ma mnie tak często w sieci,ale oglądam i zawsze podziwiam twoje wpisy :)
    Pozdrawiam i całuję mocno :)*

    OdpowiedzUsuń
  22. Angeliko Kochana! Bluzeczka i Strój kąpielowy bardzo mi się podobają, Zdjęcia znowu wspaniałe, Ale dużo masz tych zdjęć,Będziesz miała śliczną pamiątkę. A moda co kilka lat się powtarza - Pozdrawiam Cię bardzo Cieplutko i Wszystkiego Najlepszego z okazji tej Miesięcznicy, Dużo Miłości pa

    OdpowiedzUsuń
  23. To już miesiąc? Ale zleciało. :) Zdjęcia są niesamowite, każdy kolejny kadr wprawia mnie w pozytywne osłupienie. :) Kostium zdecydowanie wygląda na mega wygodny! Podoba mi się kolor i krój!

    OdpowiedzUsuń
  24. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam sklep zaful. :) Ta bluzka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  26. velvetowe rzeczy nie są w moim stylu;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks a lot :D

    Love the top but the bikini is amazing :D
    Nice articles as usual :D

    NEW DECOR POST | 7 Steps to Let Your Closet Impeccable and Organized!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz.Stroj kompielowy jest cudowny.Kolejne piękne zdjęcia ślubne.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny ten top, ja też bardzo lubię aksamit. Kostium wygląda znakomicie <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Bluzeczka jest genialna! Zdjęcia ślubne cudowne! :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak ja kocham oglądać wasze zdjęcia ślubne, omg... *-*
    Piękne zdjęcia! Stylizacja niesamowicie mi się podoba, ale ja do velvetu nie mogę się jeszcze jakoś przekonać, kompletnie :/
    Cudowny jest ten strój!
    W takim razie powodzenia w nowym mieszkanku ^^

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cudowne te jeansy <3 Ale masz figurkę extra :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie odnalazłabym się tak do końca w takim stylu, ale Ty wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna stylizacja, wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedys miałam dużo velvetu, bardzo lubiłam jego miękkość. Cóż moda się zmienia i ja też. Ty pieknie wygladasz w każdym nowym stroju. Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego najlepszego z okazji miesięcznicy

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniale wyglądasz :) rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj kochana, świetnie wyglądasz w aksamicie a szczególne w tym różu-to taki kolor, który odmładza i dobrze się w nim wygląda. Już zerkałam do zaful-a, naprawdę jest w czym wybierać.
    Ach, Wasze ślubne zdjęcia są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne stylówki ! Miałam kiedyś podobną akmamitną bluzkę, w kolorze kawy z mlekiem.
    Kolejne ślubne zdjęcia bardzo mi się podobają !
    Pięknego nowego tygodnia dla was !

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniała stylizacja. Piękne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Swietnie się prezentujesz:) Zar,owno w dżinsach jak i sukni ślubnej:) Ech...młodości!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiesz zaczynam się zastanawiać jak wygląda Twoja szafa, i gdzie Ty mieścisz taka masę ciuchów :-), Fajne stylizacje i kolejna fajne fotki ślubne. Strój tez mi się podoba :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Super stylizacja.
    Zdjęcia z ślubu cudowne.
    Bardzo podoba mi się Twoja suknia ślubna.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo mi się podobają twoje spodnie i trampki.

    OdpowiedzUsuń
  44. kwitniesz z kazdym postem coraz bardziej

    OdpowiedzUsuń
  45. Stylówka faktycznie! :)
    Podobają mi się też trampki - świetnie dopełniają całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. pierwsze zdjęcia rewelka! jest klimat! <3
    pozdrawiam! :)
    http://paniemm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow przepiekne zdjecia slubne, pozostale tez super<3 stroj kapielowy przepieny, zazdroszcze figurki!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja zawsze trochę boję się zamawiać spodni z chińskich stron, bo z kolei mam szerokie łydki i często materiał brzydko się opina. Bardzo podoba mi się ta bluzka, welwetowe tkaniny są świetne! I uwielbiam kolor Twoich trampek <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne są te ubrania :-) Piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)