poniedziałek, 5 czerwca 2017

{268} Zaful Pink Tee Whishlist/ Retro and Steam LO Scrapbooking

Witajcie Moje Kochane Perełki :* Jak się miewacie? Ja wspaniale! Dzisiaj z Pączusiem mieliśmy miesięcznicę. Nie mogę uwierzyć, że czas tak szybko leci, tym bardziej mnie to utwierdza aby cieszyć się z każdego drobiazgu i z każdych pięknych chwil nam danych. Dzisiaj Kochane chciałabym z Wami podzielić się swoim dzisiejszym Scrapbooking LO. Laout przedstawia mnie, a cała aranżacja wokół mnie to pewna cząstka mojej osoby. Znajdzicie tam parę elemntów, które po prostu uwielbiam :) Zapraszam
Hello My Dearest ! How are you? I feel fantastic! Today its been a month since We got married! Can you imagine how the time flew by? Today I would like to share with you my sweet LO.




Swoje LO zgłaszam na wyzwanie w : Cherry Craft >>KLIK



Do stworzenia użyłam moich ulubionych mediów od DecoArt >>>>KLIK, między innymi Mgielki, Gesso, Pasty modelujące, pasty do zdobień, szablony
To create this project I used different medias , all from DecoART! (Modeling paste, misters , gesso ect. ) 


Po ostatniej stylizacjii mam kompletny zawrót głowy jeśli chodzi o kolor różowy . Rzadko nosiłam ten kolor w otatnim czasie, ale chyba muszę powrócić go w swojej szafie bo muszę przyznać, że świetnie się w nim czuję :) 

Mój ulubiony sklep Zaful ma super koszulki różowe.W tym roku pastelowe kolory są jak najardziej w modzie, dlatego też muszę sprawić sobie jakąś bluzę czy bluzkę na tak piękną pogodę :)  Zapraszam na mój wybór różu z Zaful
After my Fashion look I have gone mad about pink color. I love it ! I didn't wear very often but actually I feel great in that color. This year pastel colors are high fashions! Check my choices below from Zaful Pink Tee :) 



A Wam jak podobają się różowe ciuchy? 

P.s. Kochane , dziękuje za Wasze piękne komentarze! Zdecydowanie wiecie jak mnie uszczęśliwić hihihi :) Z okazjii naszej miesięcznicy na Facebooka wrzuciliśmy zdjęcia ślubne, kto ma dostęp to zobaczy. Jeśli jednak nie to na pewno i tutaj wrzucę :) 
Dobra Kochane Moje Piękne, Lecę do łóżka, bo znowu oczy mi się same zamykają , Dziękuję Wam za kliki :* zajrzę do Was jutro :* Buziaki :*

And how do you like those clothes? 
I added our Wedding photos on Facebook but I will upload them here too :) but for now I am off to but because I cant have open eyes anymore due to tiredness xxx Kiss xxx see you tomorrow my Pearls <3 






36 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia czarno-białe !!! Piękne LO. Widać dużo mgiełek użytych. Wygląda to świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ogólnie bardzo lubię róż :) choć czasem mam jakiś opór aby go założyć :) rzeczy bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, hej:* genialne LO!!!!! po prostu super, piękne!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dawno tu nie zaglądałam - cuda tworzysz, a zdjęcia ślubne fantastyczne 😍😍😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca!!! KLIMATYCZNA!!!
    Kolejne piękne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszego dla Was z okazji pierwszego miesiąca ;* życzę Wam wielu wspólnych, szczęśliwych lat! ;***
    praca jak zawsze zachwyca, jesteś taką utalentowaną osobą!
    a różowe rzeczy jak najbardziej, jestem na tak! :) te, które wybrałaś są bardzo ładne ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szymciu, wspaniała praca, świetna kolorystyka!
    Obejrzałam zdjęcia na FB, niektóre wybitnie mi się podobały- wygladaliscie jak właściciele tego zamku :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia takie retro:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne rzeczy robisz ! Artystka nr 1 na świecie !! :*

    I najpiękniejsza panna młoda w 2017 !! :* Moja Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tego scrapa ♥ Widać w nim całą Ciebie. Tak pięknie go skomponowałaś, że nie można się napatrzeć!!
    Za mną też ostatnio chodzą różowe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna pamiątka będzie. Jest super wykonana. Pozdrawiam serdecznie i nieustająco życzę szczęścia Młodej Parze :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca! A to ostatnie zdjęcie jest przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja praca jak zawsze genialna.
    Szczęścia na kolejne miesięcznice :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękni! :*
    i kocham różowe ubrania :) poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna praca, mnóstwo cudnych detali :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne LO i piękne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycające LO!!! Uwielbiam Twoje prace!
    Co do różowości to już raczej nie dla mnie, ale córcia na pewno byłaby zachwycona.
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne zdjęcia! Piękna praca!
    Buziaczki:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful. I also love these cute pink options. So trendy!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Angeliko Kochana! Piękna praca,Tylko taka smutna jesteś na tym zdjęciu, Bluzeczki są ładne , Ja uwielbiam Różowy kolor - Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna praca Szymciu, idealnie do Ciebie pasuje. Masz niezwykłą lekkość w komponowaniu przestrzeni, podziwiam.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna praca i tyle może o sobie powiedzieć, mega! Podziwiam za cierpliwość bo na pewno sporo czasu musiałaś w nią włożyć ♥
    zdjęcia ślubne zawsze są mega!

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarno białą wersja zdjęć bardzo fajna. Kolaż zrobiłaś udany i tak sobie pomyślałam, że z takich osobistych prac mógłby powstać cały pamiętnik.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ha ja też pamiętam moja miesięcznicę - zaledwie kilka dni temu :) Faktycznie czas leci - ja jestem już po plenerze i powoli zbieram się z wywoływaniem zdjęć - to co lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam czarno-białe zdjęcia ślubne, mają niepowtarzalny urok, sama mam kilka :) A wasze są wyjątkowe !
    Twoja praca LO też bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejna ciekawa praca i ładne wspomnieniowe kadry.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam te Twoje cudeńka Szymko - masz dar i talent.
    Hurra kolejne ślubne fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne te zdjęcia ze ślubu, zawłaszcza ostatnie :)
    A LO rzeczywiście składa się jakby z cząstek Ciebie, choć tych modowych bardziej chyba tym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Gorgeous layout! I love all the colors.
    Kate

    OdpowiedzUsuń
  31. Super LO'sek. Dziękuje za udział w wyzwaniu w Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)