wtorek, 13 czerwca 2017

{273} Cactus Theme/ SheIn Hoodie/ DecoArt Home Decor

Witajcie Kochane Moje Perełki! Jak się miewacie? Ja fantastycznie! Ostatnio udaję mi się iść spać wcześniej bo o drugiej już zgaszałam światło i lulu, więc czuję się dość wypoczęta. Do tego staram się dużo ćwiczyć Jogi w domu, a w plener wyruszam na rower górski. W tym miesiącu zrobiłam tylko 80km, ale jak kupi mi Mąż Kolażówkę to dołacze do niego i 'naładuję' sobie kilometrów na swoje konto. To tyle moich życiowych aktualności, ale czas przejsć do tematu dzisiejszego posta. Od dzisiaj moje posty będą wyglądać nieco inaczej. Zapragnełam połączyć swoje pasje i postanowiłam , że od dzisiaj dane posty będą monotematyczne, czyli trzymamy się jednego tematu.
Dzisiejszy post dotyczy dosyć ostatnio popularnego motywu Kaktusów.
Hello My Dear Pearls! How are you? I feel fantastic because I made it for a few days to go to bed around 2 am , yey ! Also I am trying to do yoga as much as I can and every chance I get I ride my  MTB. This month I did 80k , not much but still. When my Husband will buy me a road bike I am sure I ll be better :) Okay Hunies, from today I am gonna start new post theme. I wanted to combine together all my passions and I will stick on to one theme at that time to make it more interesting. Today it's gonna be all about the cactus ! 






 Niedługo mamy przeprowadzkę i naszą  sypialnie chcę udekorować w ozdobne kaktusy oraz tropikalne motywy . Czym właściwie jest Kaktus? Otóż Kaktus to roślina ozdobną i kolekcjonerska pochodząca z krajów Ameryki. Owe roślinki przystosowane są do warunków półpustynnych i górskich, ale również można znaleźć gatunki Kaktusa w tropikach. Główną cecha kaktusą są kolce i pojedyńcze kwiaty, a z racjii tego iż nie potrzebują praktycznie wody , cieszą się popularnością u osób, które nie mają czasu na pielęgnację kwiatów doniczkowych. Ja osobiście Kocham Kaktusy ! Mam ich obecnie 10 w doniczkach i zawsze byłam nimi zauroczona. Jednakże prawdziwego fioła dostałam kiedy wróciliśmy z Mężem z Teneryfy. Pamiętam ten piękny krajobraz wśród kaktusów, który pozostał w moim sercu. Kaktusy możemy mieć w różnych postaciach, nawet na ubraniach! Dzisiaj chciałabym pokazać nową Bluzę od Shein z motywem Kaktusa.
Bluza okazała się tradycyjnie świetnej jakości! Jest niezwykle mięciutka i ma piękne kolory. Motyw z kaktusem został pięknie wyhaftowany. Tym raze bluzę wybrał mi Mój Mąż i jak zawsze jego wybór jest strzałem w dziesiątkę :) Bluzę możecie kupić TUTAJ/HERE
In the nearest future We gonna change the apartments and I want to decorate our bedroom in cactus and other tropical and none tropical decoration related to cactus. What is Cactus? Its a plant who orignally grew in America countries. It loves half desert einveirment but tropics are okay for some. The coolest thing about them is that you do not have to water them that much and they last forever. They are perfect for busy people. I am an owner of 10 cactus in my house because after We landed in Tenerife I felt in Love with them ! This plants emphasizes needles and flowers and We can find this Cactus theme on various stuff. Today I wanted to show you the sweatshirt my Husband choose from Shein with this little embroidered cactus, It's very cute and comfy. Very nice material and I have to admit , again Shein haven't disappointed me ! Thank you x To get this hoodie , click link above. 



Inspirations from https://www.pinterest.com/



 Do nowej sypialnii postanowiłam stworzyć kaktusowy obrazek na okrągłej drewnianej desce. Zeszlifowałam ją a następnie White Chalky Finish DecoArt Americana farbą pomalowałam trzy warstwy . Zieloną Americaną Decor namalowałam kaktusa. Napis i kontury kaktusa są namalowane farbą akrylową DecoArt Media. Ich produkty znajdziecie TUTAJ/HERE
For our new Bedroom I wanted to create Cactus theme so I decide to make a picture of cactus on old wood board. I cover with White chalky finish paint and I painted using Americana Decor the cactus and for outlines I used DecoArt Media Black Acrylic paint . You can get those products clicking the link above x 


Będąc w Pennym nie mogłam się powstrzymać by wciąć tego pięknego flaminga i pasująceego kaktusa-świeczkę. Idealny zakup do nowego kaktusowego wystroju :) Jak Wam się podoba ten trend?
 When I was at Penneys I just had to take this little cute plate with flamingo and color matching cactus candle. DO you like this new trend? 


A teraz Kochane uciekam na Wasze blogi i coś porysować :) Dziękuję z góry za kliki Kochane :* Buziaki :*
Okay Babes xxx I am off to your blogs xxx Kiss xxx 








64 komentarze:

  1. Cutest cactus hoodie and these clear glasses are so trendy right now.
    Have an amazing day! ❤ Radi

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza wygląda ciekawie! Co do kaktusów, ostatnio rzeczywiście jest na nie szał. Ale to dobrze, są takie wdzięczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne okulary i bluza!! Był pelikany są ananasy teraz będą kaktusy .. tylko jak to połączyć?: P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja mogłam ominąć ten trend kaktusowy? Wiedziałam o ananasach, ale kaktusy mi umknęły :D Jeżeli chodzi o rośliny doniczkowe to te właśnie lubię najbardziej, bo one jedyne zostają ze mną na dłużej :D Nie mam ręki do tradycyjnych kwiatków i w momencie mi usychają ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa ta bluza, fajnie Ci w tych okularach :) Jak zwykle z stylowo i z charakterem :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluza kochana, pomagam - 16$ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna bluza :) i jest Ci niezwykle do twarzy w tych okularach! ;*
    a co do samych kaktusów- lubię te roślinki. Być może głównie dlatego, że to jedyne, które wytrzymują ze mną :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluza :) Mi też się podobają kaktusy :D A Twoja kaktusowa praca fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaktusy to ostatnio hit :D Ja jednak zdecydowanie bardziej polubiłam ananasy :D Bluzka świetna, ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kaktusy! Są przepiękne. Cudownie wyglądasz, tak ciekawie :D Myślę, że pięknie będzie wyglądało wnętrze, z takimi dodatkami <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza do mnie nie przemawia.
    Ale motyw kaktusu jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. That sporty style suits u so much oh my! ❀ And those cactuses are so cute ♥

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza bardzo oryginalna, a obrazek booooski! Bardzo lubię takie egzotyczne motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W spodniach jestem zakochana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię kaktusy i ma kilka u siebie w domu. Ponoć przynoszą szczęście, więc powinno się mieć przynajmniej jednego kaktusa w doniczce. Twój pomysł na motyw kaktusów w sypialni bardzo mi się podoba. Bluza oczywiście świetna :) Do twarzy Ci Droga Szymciu w tych okularkach i warkoczykach :)
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie jak zwykle.Kaktusy super tylko trzeba uwazac na nie bo kuja.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach kupiłaś świetne rzeczy do sypialni! Mąż chyba nie ma nic przeciwko kaktusom? ;p Słowo mąż tak wspaniale brzmi! :) Jeszcze raz owocnego życia wam życzę!
    Piękne zdjęcia oraz stylizacja :) Motyw kaktusa również lubię, jednak nie mam nic z tym wzorem. Bardzo oryginalna bluza :)
    Powodzenia w treningach! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ślicznie Ci Kochana w tej stylizacji :)
    Kaktusiki też uwielbiam i nie rozumiem dlaczego ich nie mam w domu :(
    Już o 2 idziesz spać ? Manio !!! :D
    Druga dla mnie to noc !!! Ostatnio też tak zasypiam,bo nie mogę oderwać się od fascynującej książki w trzech tomach...I płaczę na drugi dzień,że nie wyspałam się :( A Ty rześka i radosna jesteś jak skowronek :) Echhh...młodość :)
    Buziaczki Szymciu :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam w domu ani jednego kaktusa :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak jak Ty uwielbiam kaktusy po pierwsze za to, że nie wymagają wody ode mnie, po drugie za ich wygląd. Niestety przez fretki nie mogę sprawić sobie jakiegoś większego egzemplarza i zadowalam się maluchami :) Co do wyboru Twojego męża bluza jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sam motyw bardzo mi się podoba - choć od żywych kaktusów wolę sukulenty....

    OdpowiedzUsuń
  22. Angeliko kochana! Twój mąż ma dobry gust, Bo wybrał Ci ładną bluzę,Znakomicie w niej wyglądasz, Kaktusy też uwielbiam, Bo najpiękniej kwitną z wszystkich kwiatów,Są też urocze nawet gdy nie kwitną, Kaktusa wspaniałego narysowałaś - Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, świetne są te gadżety, a bluza cudo! Też zawsze lubiłam kaktusy, a głównie ze względu na to, że właśnie nie wymagają rygorystycznej opieki bo nie ukrywam, że rąk do kwiatów nie mam. :D
    Klik! Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks a lot :D

    you look adorable and I'm in love with your new decor articles :D I want the flamingo :D

    NEW OUTFIT POST | Life Update in a Collegiate Style :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten obrazek na ścianę, jest przepiękny, bardzo mi się podobają kaktusowe motywy, zresztą teraz są w modzie.
    Pięknie wyglądasz Szymeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam motyw kaktusów! I w ogóle kaktusy! ♥
    Świetne masz te okulary!

    Claudia, xx
    www.thewhiteprint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam motyw kaktusów ;) sama w szczególności lubię je chodować :) również muszę zacząć ćwiczyć jogę :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. a mi sie spodnie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam wszystko z motywem kaktusów <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz! Bardzo mi się podobają okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Te spodnie z wielką chęcią bym Ci ukradła :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś myślałam, że kaktusy będą dla mnie idealne, ale nawet o nich zapomniałam i... odeszły. Teraz mam aplikacje przypominającą o kwiatkach 😄

    OdpowiedzUsuń
  33. A słyszałam, że dobrze jest jak kaktus stoi blisko komputera, pochłania on ponoć jego promieniowanie magnetyczne, ale to się tyczyło starych monitorów :) Super deseczkę sobie wymalowałaś, a kaktus - świeczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniale że udaje CI się chodzić wcześniej spać. Kaktusiki wspaniale ale moje oko przyciągnął hobbit którego masz za kaktusem. Kolekcjonuje crassulki(grubosze) więc zawsze na takie roślinki patrze z zachwytem ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie wyglądasz w warkoczach
    Bluza bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi też się podobają kaktusy. A jeśli chodzi o flamingi, to zrobiłam dużego flaminga naturalnej wielkości na wystawę, jak jeszcze nie były modne XD Sąprzepiękne. Ich umaszzenie zależy od tego co jedzą (dlatego stado zawsze jest w jednym odcieniu, bo żerują razem). Pozdrawiam!^^
    klik:$16,00

    OdpowiedzUsuń
  37. Mój sąsiad jest kolekcjonerem kaktusów, ma ich naprawdę sporo bo chyba kilkaset okazów :)
    Fajna bluza, do twarzy Ci w warkoczykach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. #Kakturyżyciem :D Uwielbiam je czy te żywe ,sztuczne czy na ubraniach :D

    OdpowiedzUsuń
  39. a ja zabiedziłam kaktusy :) kiedyś :) ale motyw kaktusa do mnie nie przemawia, jest za ostry, kojarzy mi się z kłótniami :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakoś nie przepadam za takimi bluzami.

    OdpowiedzUsuń
  41. Takie kamienne kaktusiki wyglądają bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe to połączenie tematów :)
    Uwielbiam kaktusy! W swoim pokoju mam ich około 10, ale na ubraniach jeszcze żadnego. Bluza bardzo mi się podoba oraz te kaktusowe ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie wyglądasz,super bluza ❤ Te kaktusy wyglądają ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Całość twojego outfitu wygląda tak świetnie nowocześnie sportowo a jednoczesnie retro look i kaktusy - cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeju ale świetne rzeczy :D Ja też bym chciała pojeździć na rowerze, ale leczę kontuzję :/
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  46. cudowne kaktusowe inspiracje kochana- wyglądasz cudownie w tej stylizacji :-) 80 km na rowerze - BRAWO TY. Przyznam Ci się,że totalnie roweru nie czuję więc podziwiam każda osóbkę , która kręci te kilometry :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj dziewczyno z warkoczami😁
    Bluza fantastyczna,te kolory dodają blasku,pięknie w niej wyglądasz😊
    Co do kaktusów,to jakoś nie przepadam za nimi,zawsze byłam nieźle pokłuta,jak trzeba było je przesadzać i nie pomagały rękawiczki 😁
    Fajnie, że masz takie hobby,kaktusy same w sobie mi nie przeszkadzają,a jak potrafią pięknie kwitnąć.
    Buziaki zostawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  48. Super bluza z kaktusem.Bardzo mi się podoba styl Twojego ubioru.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja osobiście w domu mam tylko dwa ale uwielbiam ten motyw , mam charmsy z kaktusami i mini poduszki , ten motyw jest teraz bardzo na topie :)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  50. que bonita la sudadera con el cactus, muy fina

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajna bluza:)
    buziaczki:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  52. Bluza fajna dla mojej córki.
    W okularach wyglądasz bardzo stylowo.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam motyw kaktusów :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Kaktusy nie należą do moich ulubionych roślin.
    Jednak ta czarno-biała grafika z kaktusem na jednym ze zdjęć bardzo mi się podoba.
    Świetna bluza.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Kaktusy to chyba jedyne kwiatki, których nie ususzę i które mi rosną :D A bluza świetna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)