poniedziałek, 19 czerwca 2017

{274} SammyDress Haul / Mermaid from the Sea Lo

Witajcie Kochane Moje! Jak się miewacie? Ja jestem dosyć zmęczona. Dopiero teraz brak snu daje mi się we znaki, ale co tu można poradzić jak doba jest tak krótka? Z resztą Kochane Moje, dobrze wiecie co mówię, gdyż sama czasem czytam u Was dokładnie to samo. Ale tak to jest kiedy Artystyczna Dusza poczuję wolność do tworzenia, wtedy nie można się zatrzymać! I tak będzie dzisiaj! Zapraszam Was na bardzo dłuuuugi post i myślę, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie! Dzisiaj pragnę podzielić się z Wami moją przesyłką od SammyDress. Ten sklep jest niesamowity! Ma tyle fajnych bajerów i wybrałam sobie rzeczy, które nabardziej mi się spodobały. Jak było w rzeczywistości? Zapraszam do dalszej części posta .
Hello my Dearest! How are you keeping? I feel tired little bit and I just felt it now how badly I need some sleep. But how I can sleep while I have so much to do ? You know yourself that 24/7 is not enough for us. But this how it is when We have passion to create We don't count time and it's so hard to stop then! And today will be the same because todays post will be very long and I hope everyone will find something interesting here. I would like to share with you my package from SammyDress. This shop is truly amazing and I chose bits and pieces. You want to know my reaction, please keep reading x 



W przesyłce otrzymałam same cudowności! Jak już wiecie jestem absoutną Fanką Star Wars i mam nie małą kolekcję w domu związaną właśnie  tym kultowym filmem. Od SammyDress. otrzymałam świetną matę/ dywanik z napisem 'Star Wars'. Idealnie pasuję do mojego Vadera , jednakże użyję jej koło dzrzwi wejściowych. Jakość dywaniku mogłaby być lepsza, jednak za taką ceną, mogłam się takiej spodziewać.
In the package I received some great goodies! As you already know I am a huge fun of Star Wars and I have a nice collection in the house related to that movie. From SammyDress. I got awesome Bath Mat. It's ideal to my Vader, nonetheless I will use this mat beside door. The quality of the bath mat could of been better , but for that price I could expect this.  



Star Wars Fleece Bath Mat >>>KLIK

W paczuszce znalazłam również dwie świetne poszewki w Azteckich wzorach. Strasznie byłam na siebie zła, że wziełam tylko dwie, bo jakość poszewek okazała się świetna. Produkt na prawdę godny polecenia!
In the package I also got this fantastic Aztec design pillow cases. I was so angry about myself that I only took two of them as the quality of this pillows is AMAZING!!! Absolutely Love it ! I Highly recommend that product. 


Decorative Pillow Case>>>KLIK

Kolejną rzeczą jest Jersejka. Mój Mężuś jest kolażem i dlatego wzieliśmy dla niego Jersejkę z Chińskiej strony do wypróbowania. Okazało się, że Jersejka jest niesamowita! Jest idealnej jakości i jest na prawdę godna polecenia! Jeśli zajmujecie się kolarstwem, jak nabardziej Wam tą Jersejkę polecam :)
Another piece is this great Jesrey Shirt. My Hubby is Road Bike cyclist and We took this Jersey for him just to try on. And you know what? It turn out to be great Jersey shirt! I highly recommend that one , very good quality and it's perfect for cycling :) 





Głównym motywem dzisiejszego posta jest Ocean i Syreny ! I chciałabym Wam polecić kolejny duży pędzel do makijażu, który używam do nakładania fluidu. Pędzel jest z włosia syntetycznego i jakość jak najbardziej mnie satysfakcjonuję. Sprawdzi się idealnie u osób które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem. Pedzel jest tak uroczy i słodki, że zauroczyłam się w nich od pierwszego wejrzenia! Aby wypróbować pędzel zrobiłam mały makeup stepout na youtubie.
Main Theme of this post today is Ocean and Mermaids and I would like to recommend to you an awesome and cute mermaid large face brush. It's synthetic and quality satisfy me . It's perfect for those who only starts with make up but on later stages it's perfect as well. It's so cute and I felt in Love with that one immediate. I have made makeup stepout on youtube as well :) 








A jak już jesteśmy przy temacie syrenek to pokażę Wam ostatnią rzecz z paczuszki, której najbardziej jestem zadowolona! A jest nim koc w kształcie ogona syrenki! Nie tylko koc jest piękny, ma wspaniały kolor i świetnie sie prezentuję, ale i jest wykonany bardzo solidnie. Jestem zauroczona nim! 
And because we are on Mermaid theme , check this out! It's mermaid tail blanket. It is so beautiful and well made it. Very soft and high quality. I just simply felt in love with it ! 



Ponieważ Mój Kochany Mężuś wspiera mnie w mojej pasjii blogowania i wczoraj kupił mi niesamowity prezent w postaci nowego aparatu! Dlatego teraz mogę w końcu tworzyć filmiki na Youtubie :) Zapraszam Was na ten Haul w poniższym filmiku , mam nadzieję, że Wam się spodoba. 
Because My Husband supports me in my bloggin hobby He bought me an amazing present whoch is new camera. I finally can make good quality youtube movies. If you want to see you can check the full review on my youtube channel:) 








Będąc w temacie Oceanu, stworzyłam specjalne Scrapbookowe LO ze zdjęciem Szymcia. Zależało mi by stworzyć podwodny świat, dlatego stworzyłam mix kolorów używając mgiełek od DecoArt. Użyłam stępli, maski i szablony, a muszelki i kamienie pochodzą z Oceanu ze Sligo. Aby uzyskać efekt wody wśród muszelek, użyłam żywicy i gloss varnish od Deco Art 
I still talk about Ocean and because of that I have created a LO Scrapbook in that theme. As always I used my favourites medias from DecoArt , you can get (mist, modeling paste, acrylic paints, metallic lustre, gloss varnish) HERE 








Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie w 13Arts>>>KLIK



I jak Wam się podobał mój dzisiejszy post? Znalazłyście coś fajnego od SammyDress? Dziękuję Kochane Bardzo za Wasze kliki. Wybaczcie mi proszę moją nieobecność chwilową na Waszych blogach, ale miałam jakis problem z łączem internetowym. Mam nadzieję, że mi nie zrobi figla kolejnego. Zajrzę do Was w takim razie jutro, a dzisia położę się wcześniej spać. 
Buziaczki :* 
And how do you liked my post today? Did you get anything nice from SammyDress?  I am so sorry for not being at your blog lately but I had some problems with internet. I hope that will not happen again. Due to it's ate again I will visit your blogs tomorrow xxx Kiss




50 komentarzy:

  1. Witaj Angeliko😊,o tak Twoje dzisiejsze inspiracje są ciekawe.
    Od razu spodobały mi się poszeweczki,kolorki i wzór jest ekstra.
    Kocyk tylko di Twojej dyspozycji,czy mąż też się zmieści😊,a tak na poważnie,to wygląda fajowo,pędzel również jest odjazdowy.
    Nie wiedziałam że jesteś fanką Star Wars,dobrze wiedzieć.
    Jersejowa bluzeczka spoko,kolorek cudny .
    Scrapbookowe LO jak zawsze podziwiam,bardzo klimatyczne,przyciąga uwagę i ma cudne kolorki.Pięknie 😊
    Buziaki zostawiam 😘 😘 😘 😘 😘 i idę poklikać😊

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że Wam się tak dobrze układa a zdjęcia cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam motyw syrenek i morza, dlatego pierwsze co rzuciło mi się w oczy to twój makijaż :* Zamówiłaś same fajne rzeczy, a scrapbook przepiękny!poklikane

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo jak Ty, że doba jest zdecydowanie za krótka. Ostatnio nie mam na nic czasu ;( Oglądałam filik na Ig i bardzo mi się podobało jak się umalowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy, a Scrapbookowe LO zachwyciło mnie na maksa. Otulona w kocyk wyglądasz jak prawdziwa Syrenka. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kocyk jest cudowny, sama mam zamiar sobie taki zamówić bliżej jesieni, bo teraz to nawet nie chce mi się myśleć o chłodnych dniach! :D Ostatnio jest moda na te pędzelki z "rybimi ogonkami", ja jakoś tego nie czuję, nie mój klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  7. też czekam na taki pędzelek!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna z Ciebie syrenka :D Pędzelek wygląda bardzo ciekawie :))
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszewki z azteckimi wzorami są genialne! Bardzo mi się podobają ;) Będą pasowały do wielu wnętrz :) Nad takim kocykiem sama się zastanawiałam :D Ale na razie odkładam jego zamówienie, poczekam aż będzie chłodniej :D Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ten koc jest bombowy:) Oj na zimę będzie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobał mi się syreni koc, muszę taki mieć!! :D
    Przepięknego scrapa skleiłaś, tyle na nim rzeczy do podziwiania, że ciężko oderwać oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudeńka sobie zamówiłaś! :) poduszki w azteckie wzory są rewelacyjne- sama zastanawiałam się nad podobnymi ;) syreni ogon to bardzo przyjemny gadżet :) na chłodne wieczory z książką idealny ;)
    pracą jak zawsze się zachwycam, artystko kochana, masz wielki talent <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie,jestes tworcza dusza,Wszystko tu piekne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Koc w kształcie ogona syreny cały czas mi się marzy, byłby idealny na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten ogon syrenki już od grudnia chodzi za mną :) a twoja praca jak zawsze świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam to, że Twoje posty są tak tematyczne! Piękne poduchy, super kocyk! Też się kiedyś nad nim zastanawiałam i coś myślę, że sie w końcu skuszę :D Pędzel syrenka jest po prostu przeuroczy. A Twoja praca jak zawsze niezwykłą i hipnotyzująca! Gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Same śliczne rzeczy aż nie wiadomo co chwalić wszystko mi się podoba. Fajnie że mężuś wspiera Cię w blogowaniu:) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pędzelek - rybka bardzo przyciągnął moją uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szymko, najbardziej podobało mi się LO w klimacie podwodnego świata ! Piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Angeliko! Fajne zakupy sobie zrobiłaś, Ten koc jest bardo fajny ,Ładna z Ciebie syrenka, Podoba mi się też ten pędzelek, Jest Uroczy, A Twoje LO jest po prostu Cudowne prawdziwe dno Morskie - Kochana Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale z Ciebie piękna syrena. Kocyk super oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocyk mam i jestem z niego zadowolona. Bardzo podobają mi się poduszki 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Wowo Angeliko jesteś niesamowita :) Cudowna praca w morskich klimatach :) Uwielbiam :) Zakupowe prezenty świetne :) Pędzelek mnie również absolutnie zauroczył :) Chyba pomyśle o takim dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. kocyk genialny! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  26. OMG *.* wszystko jest takie cudowne!
    Gdybym miała taki kocyk to prawdopodobnie już nigdy nie wyszłabym z łóżka :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyszło Ci LO! Nie mogę się napatrzeć! Bardzo lubię zamawiać poszewki z chińskich stronek, a jeszcze bardziej dziwne poduszki :p

    OdpowiedzUsuń
  28. Super filmiki i fajne produkty. Ten kocyk najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale ten pędzel słodko wygląda :)
    A ten koc- bajka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zastanawiałam się ostatnio właśnie nad zakupem takiego pędzla z ogonem syreny i właśnie teraz mnie przekonałaś do niego w 100%. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały post !! Fajne rzeczy, kocyk - super!!
    LO - świetna!!!
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks a lot :D

    you always have the best articles my friend :D love it :D

    NEW COOKING POST | 2 Minutes HEALTHY: FRESH Snack For SUMMER!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoja praca jest niesamowita! :) pędzelek i kocyk świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakochałam się w tym kocu!! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Koc wygrał :) Jest genialny i go pragnę *.* Cudo po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Pędzel rybkę też mam! :) Jest baaardzo mięciutki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Droga Szymciu, jakie piękne i niesamowite morskie klimaty u Ciebie ! Jestem pod wrażeniem ogona rybiego ! Twoja praca też bardzo mi się podoba. U mnie wielkim fanem Star Wars jest mój Daniel :))
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  38. Tey sobie muszę zamówić taki syreni ogon.

    OdpowiedzUsuń
  39. poklikane :D też mam syreni kocyk <3 uwielbiam go! a co do poduszek, są genialne!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj kochana Szymko - oj nie ma to jak taki troszczący się o twoje pasje mąż- aparat świetnie się spisuje czego dowodem jest film :-)
    Super wyglądasz jako syrenka :-) mega podobają mi się te poduszeczki :-*

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialne rzeczy wybrałaś - poszewki od razu rzuciło mi się w oko. Ale w kocu ale syrenka od razu się zakochałam - taki mi samej by się przydał - wpiszę go na listę mikołajową ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Great job! Thanks for playing with us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny koc, bardzo praktyczny. I pewno Ci jest w nim ciepło A co do inspireacji...GENIALNA, piękna praca, prawdziwie morska...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)