czwartek, 22 czerwca 2017

{275} Gamiss Haul Review / Recenzja Gamiss /Cat Theme

Witajcie Moje Perełki Kochane! Jak się miewacie? Ja czuję się lepiej. Robię sobie drzemki w ciągu dnia i staram się być w łóżku już po pierwszej w nocy, więc jakieś tak postępy robie. Roboty mam ciągle dużo, ale daję radę. Moje ostatnie piorytety pakować rzeczy do przeprowadzki i dokończyć swoje prace na wystawę. Wstępnie będe mieć 12 rysunków na wystawie,która odbędzie się na początku września. Liczę, że wyrobię się na więcej.
Okej Kochane, dzisiaj zapraszam Was na post i Inspirację związaną z kotami. Tak naprawdę o powinnam zrobić jakieś rękodzieło z tym związane, ale zabrakło mi weny.  Jednakże nie zabrakło mi weny, aby zrobić dla Was nowy Look i nowy filmik z Haulem. Zapraszam

Hello My Dear Pearls! How are you? I feel little bit better now cause I am doing some naps during the day so I am fine. I do have a lot of work to do but I am grand with all. My latest priority are getting ready for our moving out and also finish up the drawings I do for my Joined Exhibition for September. My goal is to have 12 drawings but I do hope I will do more. 
Right my Darlings. Today I would like to invite you to my Cat Theme post. I guess I should do some crafts related to cats but had no idea for it. Nonetheless I had a idea to create some new look and new youtube movie for you guys x 










0


Od Gamiss otrzymałam cudną paczuszkę! Przesyłka dotarła do mnie w szybkim tępie i byłam bardzo zadowolona z zawartości. Dzisiejszy look jest bardzo oryginalny, unikatowy i młodzieżowy. Uwielbiam czarne ciuchy, jednakże zawsze czerń lubię przełamać mocnym kolorem. Do czarnej bluzy, która ma urocze skrzydła na plecach , zakładam różowy plecaczek z kocim motywem.  Do tego okulary Hello Kitty 😻, klasyczne jeansy i obowiązkowe trampki!. Bluzę i Plecaczek są ze sklepu Gamiss i obydwie rzeczy oczarowały mnie.
Bluza jest mieszaniną tkanin, niestety nie wiem jakich bo bluza nie ma metki.
From Gamiss I received awesome package!I got this very quickly from the day I ordered and I am so happy with the stuff I got. Today's look is very original, unique and very teenager . I really like dark clothes but I always like to break off the blackness with some bright colour. To this cute Hoodie with Wings on the back I wear sweet pink backpack with cat  theme and my Lovely Hello Kitty frames. Both Hoodie and Backpack are from Gamiss and I felt in love with them. 
Kocie Inspiracje z http://pinterest,com 


Zamówiłam sobie również bardzo zachwalany beauty blender. Niestety ja nie widzę żadych korzyśći z tego blendera. Jak dla mnie to tylko kawałek silikonu, na którym również zostaje dużo fluidu więc nie wiem co w nim fajnego. Sam w sobie blender jest dobrze wykonany i nie można nic mu zarzucić :)

I also got this silicone Beauty Blender. But unfortunately I do not see any benefits from it . For me it's just piece of silicone and still there are leftovers from the foundation on it so I do not see anything good from it. The blender is made very well but I don't see any sense of using it :) 




Wybrałam również bardzo fajną bluzkę z przepiękną koronką! Możecie ją zobaczyć z bliska na moim filmiku na youtube poniżej. Bluzka jest świetnie uszyta, choć jest trochę gruba i raczej na mocno ciepłe dni się nie nadaję. Jednakże okres Jesienno zimowy, bądź też wiosenny jest idealny na założenie tej Bluzki.

I also choose from Gamiss this Lovely Grey with lace sweatshirt. You can see close up on my youtube video below. Blouse is very well sewed and its bit thick and I would not recommend for hot days. But I think Autumn, Winter and Spring time will be perfect:) 




Ostatnią rzeczą jaką chciałam się z Wami podzielić jest ta fantastyczna Jerseyka! Początkowo była dla Mojego Szymcia Kochanego, jednakże okazała się zamała, w takim sensie iż mój Mąż ma Jerseyki jako 'second skin' . Na złe to jednak nie wyszło bo ja zyskałam fajną Jerseykę na swój rower Górski. Ponieważ pogoda od dzisiaj jest kiepska jutro pojadę na rower w nowej Jerseyce. Na prawdę jest świetna! Godna polecenia w 100% :)

Cały Haul możecie zobaczyć na moim najnowszym filmiku na youtube :

The last but not at least piece is this fantastic Jersey Shirt! I got it for my Husband but it tuned out to big as Simon needs Jersey shirts to be second skin. No worries with that because I got this shirt for me and I love it!!! It's so good quality! Because the weather from today turned out to be bad again I decide to go cycling tomorrow and I will wear this Shirt. 100% Recommended :) 

All Haul you can see on my video below :) 





Dla zainteresowanych rękodziełem zapraszam również na moje Tutoriale z wykorzystaniem Chameleon Pens
If you interested check my other crafts videos :) 




Tak na sam koniec powiem Kochane, że tęsknie za naszym Ślubem. Było tak pięknie i cudownie i była cała nasza rodzina z nami. Chciałby się to powtórzyć :)
Awww.... I miss my Wedding so badly!





Będe wdzięczna jeśli klikniecie w te linki :*

Mam nadzieję, że podoba się Wam dzisiejsza stylizacja, a teraz uciekam Kochane na Wasze blogi, Buziaczki :*
I hope you liked my Fashion look :) I am off to your blogs now , Kiss xx


44 komentarze:

  1. Stylizacje są super, bluza ze skrzydełkami mnie urzekła! Szczerze mówiąc też nie wiem czym się zachwycać przy tych blenderach.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudowny koci plecaczek :-D Aparat naprawdę robi kawał świetnej roboty jeżeli chodzi o filmiki - jakość mega :-)
    Uwielbiam przeglądać fotki ślubne - pięknie wyglądałaś .
    Miłego weekendu kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Angeliko! Świetna jest ta bluza ze skrzydełkami taka oryginalna, Plecak jest też świetny. Natomiast zachwyciłam się Twoimi zdolnościami , Obserwując jak rysujesz tego liska, to nie mogłam wyjść z podziwu,Ale masz zdolności , Karteczka jest prześliczna - Kochana Pozdrawiam Cię bardzo Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Szymciu, wyglądasz cudownie. Wszystko na Tobie pieknie się prezentuje, a torba z kotkiem jest SUPER! Bardzo podobają mi sie te murary . Swietne miejsce wybrałas do zdjęc.
    Slubne fotki też cudne, zdjecia czarno-białe mają urok! Serdecznie Cię Sciskam i zdrowia życzę i trzymam kciuki za wystawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że czujesz sie lepiej:)
    Coraz bardziej zaskakujesz zdjęciami ślubnymi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten plecaczek jest słodki.
    Też mam silikonową gąbkę ale szału nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka z koronką i plecaczek;)
    piękne zdjęcia -wszystkie ale ślubne są rewelacyjne!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy Angeliko :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy dostałaś, a plecaczek jest super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Iiiii... bluza nie ma metki? wielki minus... już choćby samo pranie wydaje się problematyczne. Za to plecaczek słodziutki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra ten plecak z kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczarowujesz na każdym foto...:) choć jedynie twe dłonie dość za ostre jak dla mnie ....:) ale magie czuć :)pięknie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka z koronką - prześliczna ;) Bardzo mi się podoba ;) A ta pierwsza, czarna bluza zabawna :D Podobnie jak i plecak ;) Zdjęcia z Waszego ślubu jak zwykle piękne ;) Mieliście świetnego fotografa ;) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa, chciałam jeszcze skomentować te silikonowe "gąbeczki" do makijażu. Nie rozumiem fenomenu tego narzędzia :D Przecież to kawałek elastycznego silikonu :D Nie wydaje mi się, żeby aplikacja jakiegokolwiek produktu takim blenderem była przyjemna :D

      Usuń
  14. Rewelacyjna bluza i cała stylizacja również ciekawa! Obserwuję c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza ze skrzydełkami FENOMENALNA :)

    i te zdjęcia ze ślubu jak zawsze zachwycam się nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba z kotem i bluza ze skrzydłem ekstra :) Bardzo fajne zdjęcia na tle graffiti.
    Kolejne zdjęcia ze sesji ślubnej bardzo romantyczne. Cudownie patrzeć na was tak zakochanych.
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta bluza i plecak - woooow, to zdecydowanie moje klimaty ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka z koronką bardzo mi się podoba, jest w moim stylu :D Kocie inspiracje cudowne, o takiej poduszeczce myślę już od długiego czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. tyle cudowności kochana tu w tym poście, że aż nie wiem, od czego zacząć komentowanie :D
    dobrze, że już czujesz się lepiej ;* uważaj na siebie i nie przemęczaj się ;*
    a rzeczy piękne, wszystko zawsze takie ładne zamawiasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się Twoja propozycja - świetnie wyglądasz :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia,uroczy jest ten plecak <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale że chodzisz wcześniej spać, sporo snu jest bardzo ważne. Ja przyjeżdżając z naszego domku śpię jak zabita aż ciężko rano się podnieść. Torba kocia boska. Ściska i śle buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie jak zwykle i bluza i plecak.Zdjecia slubne bardzo ladne.Szczecia zycze.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jerseyka bardzo mi się podoba :) w sumie fajnie że na twojego jest za mała :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wystawy :) Mam nadzieję, że jakieś zdjęcia z tego wydarzenia pojawią się na blogu :) Z Twojej stylizacji najbardziej mi się podoba plecak i bluza. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. takie posty to ja lubię! dużo zdjęć i wszystko na temat :) przepiekne stylizacje, wybralas fajne rzeczy :) tez nie przepadam za beauty blenderem, ten szal jest przesadzony.

    http://sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Stunning outfits! Wonderful post!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  28. Kubki z koteczkiem są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zdjęcia w miejskim stylu :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielabiam kotki, piękne rzeczy i inspiracje! Bluzka też przepiękna ;) poklikane kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacje full wypas ale bluza ze skrzydełkami mnie rozwaliła :]

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylizacje jak i same zdjęcia cudowne ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Obie stylizacje są bardzo oryginalne ! Świetnie tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Spodnie i bluza bardzo przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślubne foty śliczne i fajne inspiracje kocie. Najbardziej spodobały mi się kubeczki i miseczki. Sesja na tle kolorowej ściany spodobała mi się.
    Gratuluję wystawy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego najlepszego z okazji ślubu, cudnie wyglądaliscie. Wspaniała sesja. Gratuluję wystawy!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Keep this going please, great job!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)