niedziela, 25 czerwca 2017

{276} Rosegal black turtleneck dress //Wyprawa do Galway Irlandia

Witajcie moje Kochane Perełki! Teoretycznie mamy lato, więc wzbogadzamy swoje szafy w typowo letnie ubrania, jednakże u mnie z pogodą różnie bywa, więc w te cieplejsze rzeczy muszę się też zaopatrywać. Zapraszam Was dzisiaj na mój wybór sukienek black turtleneck dress oraz light blue Bodycone Dress.  Śmiechy śmiechami, ale na prawdę doba jest za krótka! Ciągle czuję, że jest tyle do zrobienia, do stworzenia do zobaczenia, a czas leci za szybko. A przecież nie można zapomnieć o wypoczynku!W ostatni poniedziałek korzystając jeszcze z danego nam lata wyruszliśmy do pięknego Galway. Zabraliśmy naszego kumpla Artka i wyruszliśmy samochodem ku zachodowi. Galway jest cudnym miastem, miastem Artystów, miastem które przepełnia sztuka. Bardzo lubię Galway. Szczególnie za sklepy, magiczną starówkę i cudny Ocean. Wspaniale było napić się Cider'a na świeżym powietrzu i zjeść lody na zachodnim wybrzeżu.
Hello My Dear Pearls! In theory We have summer so We want to add some light summer clothes. Unfortunately in here the weather is vary so I need to get these 'warmer' clothes as well so today I would like to invite you for my selection of  black turtleneck   and  light blue Bodycone Dress  . Well honestly I feel like I don;t have enough time. I have still so much to do and so many things to do and of course I need to remember to keep resting. Last Monday We have visit Galway. Me, My Husband and our friend Archie got into our car and drive to the west shore of Ireland. Galway is beautiful city, city full of Art & Artists. We went to the old town for a nice beer and We went to the beach to have some lovely ice cream.



Jeśli chodzi o sukienki to tak na prawdę nie noszę ich wcalę. Czuję się absolutnie niekomfortowo i nienaturanie, więc jeśli chodzi o moją szafę to znajdziecie tam moją suknię ślubną i sukienki na wesele hahah! No dobra... mam tam co nie co , jednakże są to moje 'podomki' niżeli wyjściówi. A sa to zwykłe dłuższe bluzki z golfem :
When it comes to dresses, I have to be honest I don't wear them at all.....I feel in them very uncomfortable and natural. In my closet you can only find my wedding dress and my dresses for weddings hahah. Okay , but I do have some dresses which are more long sweatshirts like this: 





Wiem jednak jak lubicie sukienki więc wybrałam coś specjalnie dla Was w pięknym letnim błękicie:
But I do know how much you guys like dresses so here are some in gorgeous light blue colour 







Sprawdźcie jakie Deale mają teraz w Rosegal:
Check also some nice Dealz at Rosegal:




Miss that day :) 







Kochane w końcu skleciłam filmik z naszego Ślubu z naszymi zdjęciami Ślubnymi, więc jeśli Macie ochotę to zobaczcie sobie tutaj :


A Wam Kochane jak minął tydzień? Będe wdzięczna za poklikanie w linki powyżej :* Buziaczki :*


31 komentarzy:

  1. Przepiękne miejsce! Zazdro!Dzięki, że mnie subskrybujesz na YT! Pozdrawiam!^^
    klik:$21,14; $13,70;$23,15; $14,49

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki styl do Ciebie pasuje zadziorze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG totally in love with black sweater :D You always choose nice articles :D

    NEW TIPS POST | Protect You HAIR Before and After The SUN!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoki. Pogoda Wam dopisała na tej wycieczce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Letni błękit uwielbiam ten kolor.
    Bardzo ładne sukienki wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej faktycznie bardzo tam ładnie! Chętnie bym się też tam wybrała na wakacje, ale niestety w tym roku nigdzie nie jadę... ;/
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Noooo pogoda zmienna jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sie do sukienek coraz bardziej przekonuję, niby je lubię, ale chodze w nich sporadycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne sukienki, poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie przepadam za sukienkami i noszę je tylko wtedy, gdy muszę :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia zrobiłaś! Zazdroszczę takiego wypadu, świetne miejsce ;)
    Jak znajdę chwilkę to na pewno obejrzę filmik, bo jestem ciekawa tych waszych bajecznych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne te zdjęcia!
    A sukienki śliczne, ta lewa błękitna jest przecudna :)
    Fajny ten filmik, podoba mi się taka wersja przechowywania wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo spodobał mi się filmik z miksem zdjęć :) cudowna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! :O Ależ piękne zdjęcia!
    Cudne wesele, pięknie wyglądałaś :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Doba jest zdecydowanie za krótka! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie tam jest! Mam ochotę w tym roku pojechać nad jakąś wodę :D
    Sukienki wybrałaś bardzo ładne :) Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesz że ja mam tak samo nie nosze sukienek bo po prostu źle się w nich czuję. Ale mieliście fantastyczną wycieczkę zazdroszczę. Przesyłam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie z sukienkami było podobnie. Ale zaczynam czuć się w nich coraz bardziej naturalnie ;) Cudny film! W końcówce jest Wasz pierwszy taniec? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Angeliko! Sukienki są ładne w tym kolorze, Zdjęcia piękne zrobiłaś, Fajnie jest tak miło spędzić sobie czas i to jeszcze nad oceanem, Zdjęcia ślubne są Wspaniałe - Kochana Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia:) Podoba mi się też czarna sukienka, niebieska mniej, ale odcień niebieskiego taki jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  22. :) Fajny klimat panował na Waszy weselu. Widać, że zabawa była przednia :)
    Co do sukienek , to ja podobnie jak Ty nie często je noszę. Jak już to raczej długie.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swiet Pozdrawiam cieplutko.ny wypad i świetne zdjęcia. Szczególnie Twojego Szymka z widelcem:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne miejsce! Mam podobnie, sukienki zakładam tylko na początek i zakończenie roku;) Film obejrzę w wolniejszym czasie, teraz próbuje nadrabiać zaległości;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne błękitne sukienki ! Bardzo fajna wycieczka do Galway. Filmik zobaczę na pewno, z wielką ciekawością :))
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna wycieczka - jaka pogoda! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia i jak zwykle poklikałam:) Fajnie zmontowałaś materiały ze ślubu. Wasz taniec bardzo wzruszający:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tydzień mija zaskakująco dobrze :) Dużo się dzieję, plany co chwila się zmieniają. Jedyne na co mogę narzekać to brak czasu. Nie wiem czy ktoś moje godziny kradnie czy robię wszystko za wolno. Ale cały czas brakuje tego czasu :D Kochana sukienki wybrałaś śliczne, moje serce podbiła ta błękitna z paskiem :) Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)