poniedziałek, 26 czerwca 2017

{278} Hippie Style with Embroidered Jacket from SheIn

Witajcie ponownie Kochane Perełki! Ten post będzie nakrótszy w mojej historii. Dlaczego? Otóż padam z nóg,  przejechałam 50km na Górskim rowerze i jestem wykończona. 
Hello again My Dearest Pearls! Today I am very tired because I have been cycling for 50k on MTB and I need to go a sleep. 


Chciałabym się z Wami podzielić Jensową kurtką, która przywołuje mi na myśl początek lat 90-siątek, gdzie przy luźne ubrania były modne. Dzisiejszy makijaż jest bardzo naturalny, delikatny, takie lekko hippie. Jak sie Wam podoba? Ja czasem lubię tak wyglądać :) Taką podobną kurtkę miała siostra Kroll'a widziałyście? Kurtka jest niesamowita! Idealnie zrobiona, ma piękny hafcik, zauroczyłam się w niej! Sklep Shein jak zawsze mnie zadowolił jakością :)  I szła do mnie tylko tydzień, nieźle co? Zachecam do kupienia jej tutaj>>>>>>
I would like share with my Denim Jacket from Shein, which came to me in only a week time! This Jacket reminds of the 90's because is very loose and it also has some embroidery. I love it ! To correlate with my look I have made very natural make up. Do you like it? Or hate it? This Jacket is very high quality as always from Shein. Highly recommended >>>KLIK







A teraz uciekam spać i jutro do Was zajrzę, padam z sił .Buziaczki i będe wdzięczna za kliknięcie w link. 
I am off to bed, Kiss xxx


47 komentarzy:

  1. Coolest denim jacket. The embroidery on it is so stunning.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o ile podarte spodnie lubię to ta kurtka jakoś dziwnie wygląda :P muszę rozejrzeć się za jakąś fajną dżinsową z naszywkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 50 km? Podziwiam! :D Kurteczka bardzo ciekawa, sama z chęcią bym w takiej chodziła :D klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie Twój dzisiejszy look bardzo się podoba! Pięknie wyglądasz tak naturalnie! Smutno trochę, ale i tak świeżo i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo w niej wyglądasz, a makijaż bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  6. 50 kilometrów???!!! Chylę czoła! Kurtka świetna.
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka fajna ja sama czasami chodzę w delikatnym makijażu lub bez :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie dziwię się zmęczenia ;) super kurtka bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz świetnie, kurtka i opaska mega :D Tworza cały klimat! Podziwiam Cięza te 50 km :o

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz w tej opasce,pasuje Ci taka stylizacja. Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana, 50km to bardzo dużo! uważaj na siebie perełko! ;***
    wyglądasz pięknie, kurteczka cudowna i bardzo pasuje Ci ta opaska na włosach ;** buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w takim razie odpoczywaj! :) pięknie wyglądasz jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! To zdecydowanie moje klimaty ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Po tylu kilometrach tez by była wykończona :P super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny wynik 50 km , ja bym juz nie dała rady, niestety. Kurteczka super, lubie wszystko co haftowane. Zastanawia mnie gdzie Ty to wszystko mieścisz Szymciu, w sensie szafy :-).
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Angeliko! Tobie we wszystkim jest ładnie, Ale masz kondycję, Tyle kilometrów przejechać to nie lada wyczyn - Pozdrawiam Cię kochana bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie taka dzinsówa z lat 90 tych :) Nawet kolor się zgadza :) Z siostrą miałyśmy podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealna moja piękna Modelka ! :* < Zakochana > Moja Cudowna !! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta kurtka jest przepiękna, sama czaję się na nią od jakiegoś czasu :)

    nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana bardzo podobasz mi się w wydaniu hippie <3 super !!
    katana jest świetna, sama dumnie bym nosiła takie cudeńko <3

    a po 50 km bym chyba padła i już nie wstała, więc mega szacun hehe :)

    28$
    mogę prosić o to samo ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle świetna stylizacja <3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurteczka jest naprawdę świetna, super te haftowane stokrotki <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna :) Bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurtka mega :D Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz przepięknie :) cudne fotki!

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię styl hippie ! A Tobie on bardzo pasuje :))
    Miłego dnia i pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  27. But how beautiful you are always, with so much glamor and so beautiful, beautiful garments.

    OdpowiedzUsuń
  28. też mam kurtkę jeansową i ją dziś ubiorę na wyjście:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajna kurtka, a zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow tyle kilometrów na rowerze podziwiam:) Mój rower narazie stoi kompletnie nie mam czasu na nim jeździć. Bardzo mi się podoba kurteczka wyglądasz ślicznie tak delikatnie. Ściskam Cię mocno

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz świetna stylizacja. Ja ostatnio przejechałam 15 km i bułam zmecżoną bardzooo

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak Ty pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dawno nie jeździłam na rowerze takich odległości, aż mi tego brakuje. :D
    Świetny strój. :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzeczywiście szybko przyszła i fajne ma kwiatuszki:) Bardzo udane zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo Ci pasuje ta kurteczka i ta opaska. Rewelka!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Szymka jako hipiska ??? A dlaczego by nie- wyglądasz obłędnie w tym wydaniu Kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurtka nawet fajna, choć nie w moim stylu :/ 50 km? Brawo, ja bym nigdy chyba nie pokonała takiego dystansu... :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz, pasuje Ci taki styl. :)
    Ja już chyba nie mam takiej kondycji co kiedyś i nie dałabym rady zrobić tyle kilometrów. :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna jest ta kurtka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)