niedziela, 22 października 2017

319. Rozdanie/ Retro Layout / Shein Wishlist

Witajcie Moi Kochani! Moje Najdroższe Perełki! Jak się miewacie w Niedzielny wieczór? U mnie by było wszystko okej , gdyby nie ból pleców. Rany Boskie! Nigdy mnie plecy nie bolały, a teraz istny szok! Boli mnie pod łopatką i ból leci aż do krzyża :( Boli mnie już od Środy, ale brałam leki i jakoś dawałam rade, ale dzisiaj nic nie wziełam i nie mogę przez to się na niczym skupić. Macie jakąs radę? Ćwiczę Yogę i ruszam się, chodzę prosto, ale nadal boli..
W każdym razie dzisiaj chciałabym się podzielić moim Scrapkiem ( Mam nadzieję, że będziecie się cieszyć z tego powodu) Lo niezwykle dla mnie ważne bo ze zdjęciem mojej ukochanej Mamusi. Posłuzyłam się tutaj aktylami od DecoArt , Zapraszam
Hello My Dearest! How are you on Sunday? I am okay but I feel such a pain on my back, for Christ sake! It hurts since Wednesday but I was on pills and it was managble. Today I decide not to take pain killer and it's awful :( I want to share with you my new LO project I did with DecoArt products.







LO zrobiłam specjalnie na wyzwanie Retrokraftshop.pl i poraz pierwszy odkryłam, że nie potrzeba wiele by zrobić fajne tło. Nie użyłam żadnych stempli czy masek. Użyłam koronek, wykrojników , siatki, juty , szczoteczki do brwi i wacika na patyka. Zgłaszam swoją pracę TUTAJ




Aktualnie szukam takich opasek jak na SheIn typu kocie uszka. Udało mi się znaleść tylko w Polsce jedną, araczej Moja Mamusia mi znalazła. Te na SheIn Bardzo mi się podobają. Będe wdzięczna jak poklikacie w linki :*
I recently looking for the headbands with ears. They will look so cool on my Youtube videos. I only found one in Poland but I research SheIN and I saw these HeadBands . What you think?Check the links!




KLIK KLIK KLIK KLIK





Na koniec Kochani, pragnę Was zaprosić na moje Rozdanie - Candy! 
Do wygrania są :

❤ Selfie Lamp do Iphone 
❤ T Shirt od Zaful
❤ Chocker 
❤ Oval Makeup Brush
❤ Blue Blending Sponge 
❤ Okulary przeciwsłoneczne 
❤ Zegarek 
❤ Kolczyki pióra
❤ Ozdoby na uszy 
❤ Mała spinka 


Zasady wzięcia udziału:

 Opcja nr 1

1.Subskrybuj mój kanał Youtube, klikając na czerwony przycisk Subskrybuj/ Subscribe TUTAJ

2.Napisz w komentarzu chęć wzięcia udziału podając swój email, abym mogła się z Tobą skontatować w przypadku wygranej

3.(Opcjonalnie+ dodatkowy los) udostępnij informacje na Facebook/ Instagram/ Blog itp.

Schemat wzięcia udział:

Biorę udział :)
mail:
Udostępniłam : Tak/Nie ( napisz gdzie...) 


Opcja nr 2

1. Obserwuj moje konto na Instagramie TUTAJ

2. Napisz w komentarzu swój mail i otaguj dwie osoby

3. (Opcjonalnie+ dodatkowy los) udostępnij informacje na Facebook/ Instagram/ Blog itp.

Schemat wzięcia udział:

Biorę udział :)
mail:
Udostępniłam : Tak/Nie ( napisz gdzie...) 


Możecie skorzystać z dwóch opcjii co daje możliwość podwójnej szansy na wygraną, a jeśli wybierzecie dodatkowe opcje udostępniania, będziecie mieć poczwórne szanse! Oczywiście moi aktualni subskrybeńci i obserwatorzy, też mogą wziąć udział :* 

Rozdanie trwa do 27 Listopada 2017. Ogłoszenie wyników :1 Grudnia 2017

Also I have some give away for you Guys! Simply what you need to do is subscribe or follow ( one of ech or both for better chance to win ) to my On Instagram Tag two friends insert your email    Instagram Channel / Youtube Channel  comment in the discussion that you want to enter the giveaway and write your email. If you want you can share this on your social media for better chance
Give away is till 27th November , The winner announcement: 1st December 2017


57 komentarzy:

  1. Podobają mi się takie opaski, choć sama bym ich nie założyła. A wyszło Ci to scrapkowanie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt wyszedł :) życzę powodzenia :) uszka poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana w takim razie życzę ci aby ten ból szybko minął, może coś, gdzieś się nadwyrężyłas?

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te opaski z uszami, z chęcią bym sobie taką kupiła, poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia dla walczących o nagrody!

    Praca jak zawsze mega! Choć wiesz... ja się bardziej jaram Twoimi makijażami, masz dziewczyno talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak wielką radość mi teraz sprawiłaś! Aż mi się łza zakręciła ❤

      Usuń
  6. świetne są takie opaski, pomagam - 4$, 5$ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też szukam takich opasek, dobrze wiedzieć że są na Shein, popatrz jeszcze na Aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj z tymi plecami kiepsko. Najlepiej niech mężuś zrobi CI masaż ale nie za mocny, ciepłe okłady też bardzo pomagają. I przede wszystkim połóż na jakieś 5minut na podłodze trzymam kciuki żeby przeszło:)A praca śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sztuką jest zrobić coś z niczego a Tobie się to udało. :)Osobiście boli mnie głowa od mnogości preparatów ale jak widać, da się bez nich obejść. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie te uszka są słodkie ;)
    Buziale <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Szymciu nie chcę Ciebie martwić,ale jak miałam takie bóle o których piszesz to.....wycieli mi woreczek:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki, aby ból pleców przeminął. W "uszka" poklikane jak prosiłaś :-) Album prześliczny :-)
    Biorę udział :)
    mail:cartnett@yahoo.com buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymaj się Angeliko, bóle pleców są okropne, tez mam często problem, ale wtedy termofor z gorącą wodą i wygrzewam to miejsce. Muszę przyznać, że taka kuracja działa i przynosi ulgę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow super, no i opaski też genialne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś niesamowicie twórcza :) Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ból pleców potrafi dokuczyć, wiem coś o tym:/ mi zawsze pomaga basen - godzina solidnego pływania, a jeśli nie mam czasu, to gorąca kąpiel z dodatkiem olejków eterycznych.
    Scrapek piękny, podoba mi się styl Twoich prac, a mama śliczna!:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny efekt,
    Powodzenia dla wszystkich w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wykonane :) a te kocie opaski piękne :) powodzenia dla biorących udział w rozdaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna praca Droga Szymciu !
    Zapisuję się na Rozdanie z wielką przyjemnością :))
    Biorę udział :)
    subskrybuję Twój kanał
    mój mail : inspiracjewmoimmieszkaniu@gmail.com
    Banerek wstawiłam na blogu, na FB jako Inspiracje W Moim Mieszkaniu
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna praca!
    Na bolące plecy stosuję tzw. kocią gimnastykę i mi pomaga.
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Współczuję bólu pleców!! :( Zawsze gdy coś boli to człowiek męczy się. Ja też gdy mnie coś boli to nie mogę na niczym skupić się :( Życzę Ci aby szybko minął ten ból pleców Kochana :* Bardzo ładna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoja praca wyszła cudownie! Masz piękną mamę! :)

    Biorę udział :) Obserwuję na blogu, Ig, Facebooku i YT
    mail: natalyyjka@wp.pl
    Udostępniłam : Nie

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia wszystkim!
    Fajna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz talent :) Te kocie uszy gdzieś chyba widziałam, ale to już jakiś czas temu... W jakiejś sieciówce, może sobie przypomnę :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Angeliko! Twoja praca jak zawsze jest Wspaniała, Mama jest piękną kobietą, Jesteś do niej podobna, Może się przeziębiłaś i stąd ten ból pleców, Ciepło na wszystko pomaga - Kochana Pozdrawiam Cię Cieplutko i Zdrówka Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział :)
    mail: sylwia.jamrozik@wp.pl
    Udostępniłam : Tak na facebooku https://www.facebook.com/sylwia.jamrozik.7/posts/1640034826047038

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietna praca :) Powodzenia w rozdaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne są te opaski z uszami.

    OdpowiedzUsuń
  30. Praca jak zwykle genialna!!
    opaski poklikane;)
    trzymaj sie i dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Te uszy są niesamowite! Lubię śmieszne opaski! Co do tła, to rzeczywiście bardzo ładne. Życzę powodzenia biorącym udział w rozdaniu, jednak ja nie wezmę bo jestem na raczej na etapie pozbywania się gadżetów z domu. Buziaki!^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne opaski ,troche bajkowe.Praca super wiec zycze powodzenia!
    Pozdrawiam sedecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna praca :)
    Co do bólu - spróbuj czegoś rozgrzewającego - plastry lub tak jak moja mama robi - na suchej patelni podgrzewa ryż i wrzuca do poszewki na jaśka i przykłada w bolące miejsce (najczęściej krzyże). Może nie zlikwiduje całkowicie bólu, ale powinno Ci trochę ulżyć.

    OdpowiedzUsuń
  34. wonderfull post dear..have a good day
    https://wpthemesfree.website wp theme

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zawsze można oczy nacieszyć Twoją piękna pracą. Zdrówka życzę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Też walczę z bolącymi plecami :/
    Scrap jest wspaniały, bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności :) a co do bólu pleców- bardzo współczuję, rad nie znam żadnych, ale mam nadzieję, że szybko minie ;***

    OdpowiedzUsuń
  38. Niestety nie wiem, co poradzić na ból pleców. Widać, że w pracę włożyłaś całe swoje serce!

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudownego weekendu kochana Szymko buziaki

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię kocie uszka ale tylko u kogoś- ja to w tym wyglądam jak dzidzia piernik:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny efekt uzyskałaś :)
    Powodzenia w konkursie wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna praca Szymko .Cudowny efekt uzyskałaś mimo ,że jest tu tylko najbardziej potrzebna ilość dodatków .Pięknie , spokojnie i z sercem .Podziwiam
    i życzę powodzenia w wyzwaniu .

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale się dzieje na tym tle <3 Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop .

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowna praca! Tło wyszło obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajnie LO i rewelacyjne tło :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu RKS :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Biorę udział :)
    mail: anitka.lal@interia.pl
    Udostępniłam: tak - https://plus.google.com/u/0/110464703222389827466/posts/Shz5rwk18Dd

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale extra!
    Świetne Candy!
    Rozwiązałabyś kilka moich problemów prezentowych dla moich bliskich tym Candy ;) hhihihi to też mnie inspiruje !
    Oczywiście BIORĘ UDZIAŁ!
    Mail: ewwwwwwkomoda@gmail.com
    Udostępniam na boczku mojego bloga: http://noweledomowe.blogspot.com/
    Zaciskam kciuki i czekam :)
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)